Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään
Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi
T. Aidosti vihersilmäinen
Kommentit (210)
Naiset, nuo ulkonäköön fiksaantuneet otukset,joiden ulkonäköä ei saisi arvioida kuin ihaillen ja palvoen
Vihreät silmät ovat harvinaisimmat. Vain noin 7% maailman väestöstä on vihreät silmät. Vaikka Suomessa olisikin paljon vihreitä silmiä ei tarkoita mitään. Vielä vähemmän jos omassa lähipiirissäsi on tai ei ole.
Itselläni on tumman vihreät silmät tumman vihreällä reunuksella. Sisaruksillani ja äidilläni on vaalean vihreät. Loogisesti vihreät silmät eivät ole olleet minulle erikoiset vaan ruskeat silmät ovat olleet enemmän erikoiset.
Suomen ulkopuolella en tiedä ketään muuta jolla olisi vihreät silmät ja toistaiseksi olen tainnut nähdä vain yhden julkkiksen jonka silmien väri on lähellä omaani.
Mielestäni vihreät silmät ovat kauniit ja pidän vähiten sinisistä. Kuitenkin kaikki silmien värit ovat kauniita ja esim. hiusten väri vaikuttaa siihen miten silmien väri korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät ovat harvinaisimmat. Vain noin 7% maailman väestöstä on vihreät silmät. Vaikka Suomessa olisikin paljon vihreitä silmiä ei tarkoita mitään. Vielä vähemmän jos omassa lähipiirissäsi on tai ei ole.
Itselläni on tumman vihreät silmät tumman vihreällä reunuksella. Sisaruksillani ja äidilläni on vaalean vihreät. Loogisesti vihreät silmät eivät ole olleet minulle erikoiset vaan ruskeat silmät ovat olleet enemmän erikoiset.
Suomen ulkopuolella en tiedä ketään muuta jolla olisi vihreät silmät ja toistaiseksi olen tainnut nähdä vain yhden julkkiksen jonka silmien väri on lähellä omaani.
Mielestäni vihreät silmät ovat kauniit ja pidän vähiten sinisistä. Kuitenkin kaikki silmien värit ovat kauniita ja esim. hiusten väri vaikuttaa siihen miten silmien väri korostuu.
Eikä ole! Albiinosilmät ja myös sitten violetit ovat HARVINAISIMMAT VÄRIT! Älkää puhuko paskaa!
Harmaat silmät ovat maailmanlaajuisesti vihreitäkin harvinaisemmat. Minulla on vaalean villalangan harmaat silmät, iiriksen reuna musta. Yhtään sinistä, ruskeaa tai vihreää niissä ei näy. Lapsena inhosin silmiäni, koska pidin harmaata tylsänä värinä, mutta aikuisena olen oppinut pitämään niistä. Välillä silmät näyttävät vaaleammalta teräksenharmaalta, kuulema pistäviltä :D Välillä iirikset näyttävät melkein mustilta.
Itseäni viehättää kyllä vihreät silmät, varsinkin yhdistettynä punaisiin hiuksiin :)
Siniset silmät tummilla näyttää kauniimmalta kuin sinisilmäinen vaalea :
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät ovat kauniit, mutta mulla meinasi tulla yhtäaikainen tyrmistys & oksennus, kun eräs nainen kehui itseään, että hänet on aateloitu ruskeilla silmillä. Siis silmien värillä, jotka tapaa nähdä 99 % ihmisistä, lehmistä, sioista jne. Pystyin pitämään nippa nappa pokan. Naisten ruskeat silmät ovat totaalinen turn off.
Silmien väri turn off? Ei luoja, taitaa olla vaikea löytää seuraa sulla.
Suomessa ei ole onneksi vaikeaa löytää seuraa, kun ruskeasilmäisiä naisia on Suomessa vähemmän. Toki ruskeat silmät sopivat syntyään tummaihoiselle. Ne ovat poikkeus säännöstä.
Kaikillahan on tyylii vihreät. Itselläni on , äidilläni, isälläni ja veljelläni, lapsillani, hyvin monella ystävälläni.?¿¿ ihme alotus
Ettekö te nyt jumalauta tajua tai osaa lukea : albiinosilmät ovat harvinaisimmat ja ne ovat värittömät. Ihan mustatkin silmät ovat harvinaisemmat kuin vihreät ja violetit vieläkin harvinaisemmat. Harmaat ovat jo ihan tavalliset. Siniset jo yleisetkin.
Puhtaan vihreät on harvinaisimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät ovat kauniit, mutta mulla meinasi tulla yhtäaikainen tyrmistys & oksennus, kun eräs nainen kehui itseään, että hänet on aateloitu ruskeilla silmillä. Siis silmien värillä, jotka tapaa nähdä 99 % ihmisistä, lehmistä, sioista jne. Pystyin pitämään nippa nappa pokan. Naisten ruskeat silmät ovat totaalinen turn off.
Silmien väri turn off? Ei luoja, taitaa olla vaikea löytää seuraa sulla.
Suomessa ei ole onneksi vaikeaa löytää seuraa, kun ruskeasilmäisiä naisia on Suomessa vähemmän. Toki ruskeat silmät sopivat syntyään tummaihoiselle. Ne ovat poikkeus säännöstä.
Minä tiedän aasiasta satamiljoonaa laakista joilla on vaaleampi iho kuin suomalaisilla ja silti ruskeat silmät ja tukka ja luonnostaan . Ihon väriin se ei liity. Itseasiassa suomalaisilla on usein varsin ruskehtava iho enemmistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaan vihreät on harvinaisimmat.
Edelleenkin albiinosilmät ovat harvinaisimmat ja siitä eteenpäin kaikki yleisemmät.
Mun silmien väri on lähinnä suolakurkku :D Vihreä, daa. Mutta onhan se hieman erikoinen väri.
Maailmassa on vaikka kuinka paljon mustia joilla on blondit hiukset:)!
I
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nyt jumalauta tajua tai osaa lukea : albiinosilmät ovat harvinaisimmat ja ne ovat värittömät. Ihan mustatkin silmät ovat harvinaisemmat kuin vihreät ja violetit vieläkin harvinaisemmat. Harmaat ovat jo ihan tavalliset. Siniset jo yleisetkin.
Hei! Pieni vinkki sulle, opettele lukemaan.
What Is the Rarest Eye Color?
Eye colors from most rare to most common:
• Green
• Violet/Red
• Amber
• Black (no eyes are true black, just very dark brown)
• Blue
• Gray
• Hazel
• Brown
Ja tältä näyttää melkein suomiväriset brasiliassa:)!
Muistaakseni oikeasti vihreitä silmiä ei ole olemassa. Ne on siniset, joissa on sitä keltaista mukana.
Vierailija kirjoitti:
I
Vierailija kirjoitti:
Hei! Pieni vinkki sulle, opettele lukemaan.
What Is the Rarest Eye Color?
Eye colors from most rare to most common:
• Green
• Violet/Red
• Amber
• Black (no eyes are true black, just very dark brown)
• Blue
• Gray
• Hazel
• Brown
Oletko sinä jotenkin tyhmä ? Ei tuo ole mikään tieteellinen teksti vaan ihan mutua:)! Albiinot ovat harvinaisimmat. Vihreitä tunnen jo itse lonkalta kymmenen ihan ympäriltä:)! Tuo lista on paskaa.
Totta, tääki aloitus on huvittava. Suorastaan naurettava, mitä väliä silmien värillä?
Tiesittekö, että jos tiouttaa silmiinsä muutaman tipan limen mehua, niin niihin tulee kauniin vihreä sävy!! Minulla sellaiset sini-vihertävät silmät luonnostaan, niin tällä kikalla sain ihan kirkkaan vihreiksi!! :)
Aika sinertävät olivat.