Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä pettäminen tuntuu?

Vierailija
12.02.2017 |

Miltä sen jälkeen tuntuu? Yllättävän pahalta? Olen kuullut, että moni haluaisi tehdyn tekemättömäksi. Olen myös kuullut ettei tunnontuskia tule.
Suurin kysymys: Pystyitkö etukäteen tietämään miltä jälkikäteen tuntuu?

Toivottavasti ehdin saada muutaman asiallisen vastauksen ennen kuin tämäkin ketju menee riitelyksi :)

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/82 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui erittäin hyvältä. Oli nuori ja kaunis. Molemmat humalassa.

Vierailija
24/82 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävältä, kiihottavalta, pakahduttavalta, virkistävältä, voimaannuttavalta... Ainoa negatiivinen pettämisestä seurannut tuntemus oli silloista poikaystävääni kohtaan tuntemani sääli. En kuitenkaan halunnut erota, koska olin poikaystäväni paras ystävä, tuki ja turva ja hän myös minun. Valitettavasti en kyennyt tuntemaan häntä kohtaan enää seksuaalista himoa. Tähän päivään mennessä en ole kertonut hänelle pettämisestä. Suhde päättyi lopulta eroon (minun aloitteestani), mutta ainakin miehelle jäi hyvät muistot.

Vierailija
25/82 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä avioliitto, jossa on seksiä. Paljon seksiä. Mulla on myös toinen suhde. Ei tunnintuskia, ei katumusta, ei paskaa fiilistä. Myönnän olevani tunteeton paska joka ei välitä muista.

Vierailija
26/82 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miltään. Ei mitään morkkiksia tai katumisia.

Vierailija
27/82 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaanut ennakoida, miten paska olo tuli yhden illan pettämisestä. Olisin halunnut aikakoneen ja saada sen tekemättömäksi. Nykyisin olisi myös seksuaalisesti halua pettää varsinkin yhden tietyn miehen kanssa, mutta en tule sitä ikinä tekemään, kun tiedän miten kamala tunne siitä tulee itselle ja puolisolle toki myös.

Eli mulla kävi niin, että opin kerrasta. Harmi tosin, että mieheni ei voi tietystikään koskaan luottaa siihen samoin kuin ennen pettämistäni ns viattomuuden aikana. Mutta siitä ei häntä voi syyttää vaan oma mokani se on ja seuraukset jatkuvat tavallaan elämän loppuun asti jossain.muodossa.

Jos joku pystyy pettämään toistamiseen tai oikeaan sivusuhteeseen, se tarkoittaa, että hänen moraalinsa on lopullisesti mennyttä, kun pystyy elämään sellaisen kanssa.

Vierailija
28/82 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuntuisiko pettäminen pahalta nyt. Mies on haukkunut ja käyttänyt henkistä väkivaltaa, kontrolloi koko ajan samaan aikaan muita naisia kuolaten ja kehuen että naisia hän sais vaikka kuinka. Voin sanoa että houkutus on nyt suuri kun suuri ihastus vuosien takaa yrittää vokotella ja kehuu maasta taivaisiin..

Vierailija
29/82 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/82 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa tutkimus jossa kerrotaan että pettävät miehet kuolevat nuorempina. Johtuu juuri tuosta "jännityksestä". Sydän ei kestä.

Vierailija
31/82 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyn fiiliksiä;

Enkö ollutkaan riittävän hyvä?

Miksi halusit satuttaa minua?

Miksi juuri hänen kanssaan?

Etkö rakasta minua? Merkitsenkö mitään?

Se tuntuu kuin veitsen iskuilta kun luet viestejä läpi, jokainen viesti satuttaa entistä enemmän.

Mietit mitä toinen on ajatellut tehdessään mitä teki.. ajatteliko edes miltä minusta mahtaa tuntua tai että hän tekee väärin.

Sanat joita hän oli sanonut minulle aikaisemmin tuntuivat valheelta.

Luottamus meni taas muihin.. pitäisi vain oppia luottamaan itseensä ainoastaan.

Vierailija
32/82 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavalta. Uuden suhteen kiima, ensisuudelman jännitys, kielletyn hedelmän maku. Aika harva asia tuntuu paremmalta.

Vierailija
33/82 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi rikkoa mitään sellaista

Mitä ei olemassa ole enää pitkään aikaan ollutkaan

Omasta mielestä en tehnyt syntiä

Jos ei tunteita jäljellä oo on hyvä et on vierellä

Joku toinen joku joka jakaa sen salaisuuden

Siltä se tuntuu! Ihanalta, jännittävältä - ihme kyllä ei tullut morkkista. Toiveissa on nähdä taas pian.

Vierailija
34/82 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Muu on romanttista höttöä ja itsensä pettämistä.

Vierailija
35/82 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain irrallisella tavalla oikeutetulta. Mutta tilalle hiipii tyhjyys, epätodellinen olo. Sen oikeuttaa itselleen sillä, että toinen on pettänyt henkisesti pitkään ja se on yleisesti hyväksyttävämpää kuin fyysinen pettäminen. Mutta tämän tehneenä, en enää ikinä rupea parisuhteeseen, koska en pysty lupaamaan, ettei näin koskaan tapahtuisi.

Vierailija
36/82 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii tietynlaisen luonteen.

Vierailija
37/82 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävältä, kiihottavalta, pakahduttavalta, virkistävältä, voimaannuttavalta... Ainoa negatiivinen pettämisestä seurannut tuntemus oli silloista poikaystävääni kohtaan tuntemani sääli. En kuitenkaan halunnut erota, koska olin poikaystäväni paras ystävä, tuki ja turva ja hän myös minun. Valitettavasti en kyennyt tuntemaan häntä kohtaan enää seksuaalista himoa. Tähän päivään mennessä en ole kertonut hänelle pettämisestä. Suhde päättyi lopulta eroon (minun aloitteestani), mutta ainakin miehelle jäi hyvät muistot.

Mahdoton tuntea että se pystyisi pitämään enää ohjia käsissään tässä suhteessa.

Vierailija
38/82 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kaduttanut pettäminen koska en petä ihmistä jota rakastan. Ainoa mikä on kuvottanut on ollut seksi oman puolison kanssa pettämisen jälkeen. Siitä syystä olen nopeasti lopettanut parisuhteet pettämiseen. En ole myöskään halunnut ihmisiä joiden kanssa olen pettänyt. Sitä vaan katsoo että jos tämä onnistuu niin varmaan kotona on homma taputeltu.

Vierailija
39/82 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto -> voittajafiilis

Vierailija
40/82 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaikkulassa käynnit ei tunnu oikein miltään, koska en laske niitä pettämiseksi. Se on vähän kuin kylpylässä tai muussa virkistyshoidossa kävisi, koska kyseessä on pelkkä mekaaminen suoritus, eikä kumpikaan osapuoli muistele asiaa sen enempää. Mutta en ikinä voisi pettää vaimoani "vieraan naisen" kanssa, niin että olisi tunteita mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän