Rintaliivit ympärys 50-55 ja kuppi n.L-M?
Tuollainen koko olisi mulle lultavasti sopiva jos olisi edes olemassa. Tarvitsisin tarpeeksi tiukan ympäryksen koska nämä tarvii tukea, kun ovat aika painavat ja roikkuvat. Ostin juuri aivan väärän kokoiset liivit jotka olivat kaupan sopivimmat 60I liian löysät ja kuppi jäi pieneksi. Tuntisin itseni varmemmaksi oikean kokoisissa liiveissä mutta niitä ei taida olla? Tietääkö kukaan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisikö joku, minkä merkkisissä liiveissä olisi etuosa kapeampi tai kupit lähempänä toisiaan. Olen 70- 75E, mutta olen silleen edestä kapea ja sivusta katsoen pyöreän mallinen tai siis kapea rintakehä, kun normiliiveissä tissit jää liian kauas toisistaan vähän niin kuin kainaloihin ja olkaimetkin jäävät liian leveälle yleensä. En tykkää kun tissit sojottaa toinen itään toinen länteen, vaan mieluummin molemmat olisivat eteenpäin.
Mullakin on monissa liiveissä tuo sama ongelma, mutta freyassa ei tosin sitä ei ole löytynyt riittävän isoilla kupeilla sokokselta.
Tilaa Freyaalumingeriesta. Suosittelen myös niiden kokolaskuria. Panachen Jasmine-malli on hyvä, se suuntaa tissit ns. eteen ja ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, brittiliiveissä Freya on aika tiukka ympärys, joten ehkä sulle kävisi UK koko 28, kuppi (jos arvioit oikein) olisi GG.
Muitakin merkkejä on joilla kokoa 28GG, esim Panache, Curvy Kate, Cleo.
Ehkä Freya Idol malli tukisi rintojasi?
Katso verkkokaupat Lumingerie (SF), Brastop, Bravissimo ja Figleaves (UK).
Freyassa on kyllä päinvastoin tosi löydät ympärykset, ihan yksittäisissä malleissa on tiukat.
Ap, puolalainen comexim tekee kokoasi, ja vieläpä tekee pyynnöstä muutoksia liiveihin. Niillä on nettikauppa ja lähettävät Suomeen. Googleta nimi.Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?
En tajua millasen vaatteen alla muka käytetään valkosia liivejä. Valkosten ja vaaleiden alle ku nude on ainoo oikee vaihtoehto jos ei haluu et näkyy läpi. En mäkään omista yksiäkään valkosia liivejä.
Yritä kans googletella kokemuksia merkeistä joilla on tiukka ympärys. Mun kaveril on kans mitta 68 ja sille sopii usein ihan 65 mut sillä ei kylläkään oo melkein yhtään löysää. Itellä mitta on noin 72 ja 65 on yleensä sopiva. Joistain malleista jopa 60 saattais käydä. Omien kokemusten mukaan freya on usein löysähkö ja fantasie taas parempi.
No en tiedä haittaako Jos valkoisen paidan alta näkyy läpi valkoiset liivt. Mulla on joku sellainen mielikuva nude liiveistä että ovat seksintappajia kun omistan kahdet kamalat nudeliivit changelta ne on vähän väärän kokoiset full cupit eli pidän valkoisia jotenkin seksikkäämpinä.
Jumalauta AP:llä on hyvät tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, brittiliiveissä Freya on aika tiukka ympärys, joten ehkä sulle kävisi UK koko 28, kuppi (jos arvioit oikein) olisi GG.
Nämä uusimmat liivini ovat freyaa 60I ja tänään huomasin että kupit ovat vieläkin pienemmät kuin eilen Ajattelin sovituskopissa. Ympärys on liian iso. Jos kupit olisivat riittävän isot Tämä ympärys 60 tuntuisi vielä isommalta.
Eli tarvitset selvästi vähintään 55 ympäryksen ja kuppikoko I+.
Sitten tulee mieleen, että Comeximin lisäksi toinen puolainen firma Ewa Michalak kuulema tekee ihan mittatilaustyönä liivejä myös.
http://www.ewa-michalak.pl/eng_m_BRAS-119.html
Tässä alla todella hyvä blogi, yhden jenkkiläisen kokemus kuinka oikea koko toimii ja hän tilasi sen tuolta Michalakilta.
http://www.thinandcurvy.com/2011/05/where-to-find-26-and-24-band-bras-a…
Jotain blogista luin että Ewa Michalak ei valmista enää edes 65 ympäryksiä. Mutta jos teke mittatilauksena nin voisin olla kiinnostunut hintatasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku itsetunto juttu että pitää olla ö koon rinnat?
Mulla on ollut B ennen ja sama edelleenkin. Kumma juttu.
Mulle on ainakin tärkeintä että liivit tuntuu hyviltä päällä, en kerro vastaantulijoille mitä kokolapussa lukee. Päinvastoin, olen kertonut ennen käyttämäni koon, kun en jaksa selitellä miten suht pienitissinen voi käyttää F-kuppikokoa.
En mäkään kerro kuppikokoani kellekään juuri tuon takia kun en jaksa selitellä, koska ihminen joka ei tajua rintaliivikokoja ei varmasti usko minun oikeaa kuppikokoani. Mutta voi että mua ärsyttää esim. yksi sukulainen joka pitää kuulemma 80B kokoisia liivejä ja nä nään paksun paidankin läpi että Sen oikea ympärys olisi varmasti 70 ja kuppi ehkä H. Se oli minullekin tuomassa jotain 85b rintsikoita. Oon yrittänyt sanoa sille että naisen pitäisi mitata rinnan ja aluksen koko kerran vuodessa ja sen perusteella ostaa rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi sanon, että mee kerran Funky Ladyyn ja saat sieltä sovittamalla oikean kokoiset liivit ja tilaat sit vasta netistä. Säästyt hukkaostoksilta.
Ootko ihan varma että siellä on oikeasti mun kokoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä uusimmat liivini ovat freyaa 60I ja tänään huomasin että kupit ovat vieläkin pienemmät kuin eilen Ajattelin sovituskopissa. Ympärys on liian iso. Jos kupit olisivat riittävän isot Tämä ympärys 60 tuntuisi vielä isommalta.
Sitten tulee mieleen, että Comeximin lisäksi toinen puolainen firma Ewa Michalak kuulema tekee ihan mittatilaustyönä liivejä myös.
Tässä alla todella hyvä blogi, yhden jenkkiläisen kokemus kuinka oikea koko toimii ja hän tilasi sen tuolta Michalakilta.
Jotain blogista luin että Ewa Michalak ei valmista enää edes 65 ympäryksiä. Mutta jos teke mittatilauksena nin voisin olla kiinnostunut hintatasosta.
Näyttäis olevan 65A-K ainakin nettikaupan kokovalikoimassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi sanon, että mee kerran Funky Ladyyn ja saat sieltä sovittamalla oikean kokoiset liivit ja tilaat sit vasta netistä. Säästyt hukkaostoksilta.
Ootko ihan varma että siellä on oikeasti mun kokoja?
Paljon mahdollista ettei ole :/ mutta saat ainakin osviittaa kokohaarukasta ja tilaat sitten netistä.
Vierailija kirjoitti:
Reps. Et oo nähnyt näitä. Ei isohkot tissit = hyvät tissit. Mielummin valitsisin pienemmät mutta kiinteät ikäiseni tasolla olevat rinnat. Tosin ei oo koskaan kukaan mies valittanut. Mieheni ja hänen isänsä mielestä nämä on isot mun mielestä normaalit. Tää appi-ukko oli luullut silareiksi, mutta eihän se tietenkään oo nähnyt mua ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps. Et oo nähnyt näitä. Ei isohkot tissit = hyvät tissit. Mielummin valitsisin pienemmät mutta kiinteät ikäiseni tasolla olevat rinnat. Tosin ei oo koskaan kukaan mies valittanut. Mieheni ja hänen isänsä mielestä nämä on isot mun mielestä normaalit. Tää appi-ukko oli luullut silareiksi, mutta eihän se tietenkään oo nähnyt mua ilman rintsikoita.
Aika ällöttävää jos appiukko kommentoi tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo 65 on kyllä ollut aina liian iso ja Jos 60 jo on liian iso vaikka kuppi olisi liian pieni niin en mielellään ostaa 65 ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä. Ihan suoraan töksäyttänyt monesti että sulla on isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo 65 on kyllä ollut aina liian iso ja Jos 60 jo on liian iso vaikka kuppi olisi liian pieni niin en mielellään ostaa 65 ainakaan.
Kokeile sitten Comeximia. Lumingeriella on joitain malleja ainakin UK 60HH koossa. Figleaves, bravissimo ja brastop kannattaa katsoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomessa voi olla L tai M kuppeja? Ei kuitenkaan katukuvassa näy valtavia rintoja.
Varsinkin kun tietää että esim Dolly Partonilla on vain DD!
ivä
Eivät DD (nykyinen E) rinnat mitkään valtavat ole normaaleissa vaatteissa. Olisi eri asia kulkea jossain bilekorseteissa tissit nostettuna framille.
Isokuppikokoisia ihmisiä olisi paljon enemmänkin, jos ei tungettaisi niitä tissejä jopa 3 kokoa liian pieniin kuppeihin, niin että ne pursuvat ulos joka reunalta.
Jos ei liivit oikein istu, kokeile pienempää ympärysmittaa ja isompi kuppikokoa, anna niille tilaisuus.
Laita ap kuva sun tisseistä liiveissä ja ilman.
Paypal tilin voi avata netissä kuka vaan,et tarvitse siihen miestä,tiliin voit liittää luottokortin tai siirtää verkkopankista rahaa sun paypal tilille millä sitten teet ostoksia netistä.
Jos olisit minun kanssa ostaisin sulle ihan niin monet tissiliivit kuin tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freyassa on kyllä päinvastoin tosi löydät ympärykset, ihan yksittäisissä malleissa on tiukat.
Ap, puolalainen comexim tekee kokoasi, ja vieläpä tekee pyynnöstä muutoksia liiveihin. Niillä on nettikauppa ja lähettävät Suomeen. Googleta nimi.Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?
En tajua millasen vaatteen alla muka käytetään valkosia liivejä. Valkosten ja vaaleiden alle ku nude on ainoo oikee vaihtoehto jos ei haluu et näkyy läpi. En mäkään omista yksiäkään valkosia liivejä.
Yritä kans googletella kokemuksia merkeistä joilla on tiukka ympärys. Mun kaveril on kans mitta 68 ja sille sopii usein ihan 65 mut sillä ei kylläkään oo melkein yhtään löysää. Itellä mitta on noin 72 ja 65 on yleensä sopiva. Joistain malleista jopa 60 saattais käydä. Omien kokemusten mukaan freya on usein löysähkö ja fantasie taas parempi.
Nuden lisäksi vaaleanpunaiset sävyt toimivat myös valkoisten vaatteiden alla, ei näy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on napakat liivit ympärykseltään 75 cm ja olen 78 cm, laitan uudet liivit aina uloimpaan hakaseen, joten en usko ap:n selitykseen liivien oikeista mitoista. Joskus joudun jopa riisumaan liivit kotona iltapäivällä, kun tuntuu mukavammalta olla ilman.
Mihin et usko? Tarpeeksi tukevat eli tiukat liivit tuntuvat mukavalta. Meitä naisia on erilaisia. Mulla on läskiä rintojen alla ja sulla varmaan ei ainakaan niin paljon kuin mulla. Välillä pidän rintaliivejä joissa ympärys on 70 Jos muut on pesussa ja tykkään ottaa nekin yöksi pois. Rinnat näyttävät paremman muotoisilta mitä sopivammat liivit on päällä.
Varmaan lähes kaikki ottaa liivit yöksi pois...jos siis nukkuvat öisin, eivätkä ole töissä.
Kuulostaa jo aika pahalta Gynekomastialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä. Ihan suoraan töksäyttänyt monesti että sulla on isot tissit.
Moukka, otan osaa. Toivottavasti miehesi on fiksumpi, vaikka on tuollaisesta perheestä.
Mullakin on monissa liiveissä tuo sama ongelma, mutta freyassa ei tosin sitä ei ole löytynyt riittävän isoilla kupeilla sokokselta.