Rintaliivit ympärys 50-55 ja kuppi n.L-M?
Tuollainen koko olisi mulle lultavasti sopiva jos olisi edes olemassa. Tarvitsisin tarpeeksi tiukan ympäryksen koska nämä tarvii tukea, kun ovat aika painavat ja roikkuvat. Ostin juuri aivan väärän kokoiset liivit jotka olivat kaupan sopivimmat 60I liian löysät ja kuppi jäi pieneksi. Tuntisin itseni varmemmaksi oikean kokoisissa liiveissä mutta niitä ei taida olla? Tietääkö kukaan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jo aika pahalta Gynekomastialta.
No tässä on koko 26HH joka vastaa kokoa 55M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi sanon, että mee kerran Funky Ladyyn ja saat sieltä sovittamalla oikean kokoiset liivit ja tilaat sit vasta netistä. Säästyt hukkaostoksilta.
Onko Funky Ladyssa nykyään hyvin kokoja? Kävin siellä joitakin vuosia sitten ja pienin ympärysmitta oli 70. Changessa oli silloin ainakin paremmin kokoja ja olenkin käynyt Changessa - tosin ei sielläkään taida olla juurikaan alle 65-senttisiä. Onko siis liikkeessä käymisestä apua, jos siellä ei voi ollenkaan sovittaa?
Sama kokemus Finky Ladysta, en löytänyt kokoani. Olisin kaivannut uk GG/ eu J kokoa, mutta eioota myivät. Netistä tilaan kaikki liivini.
Tää on typerä provo jota sama on yrittänyt aikasemminkin. Pitää kehua isoja tissejä ja laihaa vartta. Kattiakaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on napakat liivit ympärykseltään 75 cm ja olen 78 cm, laitan uudet liivit aina uloimpaan hakaseen, joten en usko ap:n selitykseen liivien oikeista mitoista. Joskus joudun jopa riisumaan liivit kotona iltapäivällä, kun tuntuu mukavammalta olla ilman.
Mihin et usko? Tarpeeksi tukevat eli tiukat liivit tuntuvat mukavalta. Meitä naisia on erilaisia. Mulla on läskiä rintojen alla ja sulla varmaan ei ainakaan niin paljon kuin mulla. Välillä pidän rintaliivejä joissa ympärys on 70 Jos muut on pesussa ja tykkään ottaa nekin yöksi pois. Rinnat näyttävät paremman muotoisilta mitä sopivammat liivit on päällä.
Varmaan lähes kaikki ottaa liivit yöksi pois...jos siis nukkuvat öisin, eivätkä ole töissä.
Meidän akka ainakin pitää 24/7 tissiliivejä,toppia tai jotain ja vielä aina sellaisia mitkä saa tissit näyttämään mahdollisimman pieniltä ja litteiltä.
Eikä ole edes isot tissit,kiinteät pystyt kauniit tissit mitä kannattaisi korostaa ja esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mittani on kymmenen senttiä enemmän, mutta ongelmaksi tulee se, että kupit ovat yli puolet ympärysmitasta eli kaarituellisten kaaret kainalossa ja törröttävät rumasti edessä.
Tilanne on toivoton, joten suosittelen rintojen pienennysleikkaukseen hankkiutumista hyvissä ajoin.
Ennen sitä pienennä liivejä. Niitä on pienennettävä edestä, jotta kupit pysyvät jotakuinkin kohdallaan. Helpoimmin onnistuu ompelemalla kuppien alle joustamatonta nauhaa, vaikka aivan tavallista kanttinauhaa.
Onko 15 liivikauppias, joka yrittää uskotella K-kuppiselle, että kyllä sinulle GG sopii - kun isompaakaan ei ole myynnissä?
Tarkoitatko että kaarituet ns. leijuvat ilmassa edessä eivätkä ole rintalastaa vasten?? Siinä tapauksessa kuppikoko on liian pieni.
Tissimies kirjoitti:
Laita ap kuva sun tisseistä liiveissä ja ilman.
Paypal tilin voi avata netissä kuka vaan,et tarvitse siihen miestä,tiliin voit liittää luottokortin tai siirtää verkkopankista rahaa sun paypal tilille millä sitten teet ostoksia netistä.
Jos olisit minun kanssa ostaisin sulle ihan niin monet tissiliivit kuin tarvitset.
Enpä taida laittaa. Tiedän että voisin laittaa sille rahaa, mutta ei tällä hetkellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, brittiliiveissä Freya on aika tiukka ympärys, joten ehkä sulle kävisi UK koko 28, kuppi (jos arvioit oikein) olisi GG.
Muitakin merkkejä on joilla kokoa 28GG, esim Panache, Curvy Kate, Cleo.
Ehkä Freya Idol malli tukisi rintojasi?
Katso verkkokaupat Lumingerie (SF), Brastop, Bravissimo ja Figleaves (UK).
Freyassa on kyllä päinvastoin tosi löydät ympärykset, ihan yksittäisissä malleissa on tiukat.
Ap, puolalainen comexim tekee kokoasi, ja vieläpä tekee pyynnöstä muutoksia liiveihin. Niillä on nettikauppa ja lähettävät Suomeen. Googleta nimi.Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?
En tajua millasen vaatteen alla muka käytetään valkosia liivejä. Valkosten ja vaaleiden alle ku nude on ainoo oikee vaihtoehto jos ei haluu et näkyy läpi. En mäkään omista yksiäkään valkosia liivejä.
Yritä kans googletella kokemuksia merkeistä joilla on tiukka ympärys. Mun kaveril on kans mitta 68 ja sille sopii usein ihan 65 mut sillä ei kylläkään oo melkein yhtään löysää. Itellä mitta on noin 72 ja 65 on yleensä sopiva. Joistain malleista jopa 60 saattais käydä. Omien kokemusten mukaan freya on usein löysähkö ja fantasie taas parempi.
Nuden lisäksi vaaleanpunaiset sävyt toimivat myös valkoisten vaatteiden alla, ei näy läpi.
Vaaleanpunaiset olisi myös kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Tissimies kirjoitti:
Laita ap kuva sun tisseistä liiveissä ja ilman.
Paypal tilin voi avata netissä kuka vaan,et tarvitse siihen miestä,tiliin voit liittää luottokortin tai siirtää verkkopankista rahaa sun paypal tilille millä sitten teet ostoksia netistä.
Jos olisit minun kanssa ostaisin sulle ihan niin monet tissiliivit kuin tarvitset.Enpä taida laittaa. Tiedän että voisin laittaa sille rahaa, mutta ei tällä hetkellä ole.
Höh,olen kyllä pettynyt😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta AP:llä on hyvät tissit.
Reps. Et oo nähnyt näitä. Ei isohkot tissit = hyvät tissit. Mielummin valitsisin pienemmät mutta kiinteät ikäiseni tasolla olevat rinnat. Tosin ei oo koskaan kukaan mies valittanut. Mieheni ja hänen isänsä mielestä nämä on isot mun mielestä normaalit. Tää appi-ukko oli luullut silareiksi, mutta eihän se tietenkään oo nähnyt mua ilman rintsikoita.
Aika ällöttävää jos appiukko kommentoi tissejä.
No älä. Ihan suoraan töksäyttänyt monesti että sulla on isot tissit.
Moukka, otan osaa. Toivottavasti miehesi on fiksumpi, vaikka on tuollaisesta perheestä.
No onneksi on fiksumpi. Mutta ei mua yhtään haittaa kun mieheni joskus harvoin kehuu ulkonäköäni, tosin isänsä tekee niin useammin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä on koko 26HH joka vastaa kokoa 55M.
Mulla on jonkin verran isommat rinnat kuin kuvan naisella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on typerä provo jota sama on yrittänyt aikasemminkin. Pitää kehua isoja tissejä ja laihaa vartta. Kattiakaan kiinnostaa.
En oo täällä kehumassa. En ole mielestäni isotissinen enkä laiha En vain löydä sopivia liivejä tulin pyytämään apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, brittiliiveissä Freya on aika tiukka ympärys, joten ehkä sulle kävisi UK koko 28, kuppi (jos arvioit oikein) olisi GG.
Muitakin merkkejä on joilla kokoa 28GG, esim Panache, Curvy Kate, Cleo.
Ehkä Freya Idol malli tukisi rintojasi?
Katso verkkokaupat Lumingerie (SF), Brastop, Bravissimo ja Figleaves (UK).
Freyassa on kyllä päinvastoin tosi löydät ympärykset, ihan yksittäisissä malleissa on tiukat.
Ap, puolalainen comexim tekee kokoasi, ja vieläpä tekee pyynnöstä muutoksia liiveihin. Niillä on nettikauppa ja lähettävät Suomeen. Googleta nimi.Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?
En tajua millasen vaatteen alla muka käytetään valkosia liivejä. Valkosten ja vaaleiden alle ku nude on ainoo oikee vaihtoehto jos ei haluu et näkyy läpi. En mäkään omista yksiäkään valkosia liivejä.
Yritä kans googletella kokemuksia merkeistä joilla on tiukka ympärys. Mun kaveril on kans mitta 68 ja sille sopii usein ihan 65 mut sillä ei kylläkään oo melkein yhtään löysää. Itellä mitta on noin 72 ja 65 on yleensä sopiva. Joistain malleista jopa 60 saattais käydä. Omien kokemusten mukaan freya on usein löysähkö ja fantasie taas parempi.
Nuden lisäksi vaaleanpunaiset sävyt toimivat myös valkoisten vaatteiden alla, ei näy läpi.
Vaaleanpunaiset olisi myös kuvat.
Kivat*
Kiva jos joku on noin kapea, mutta silti rintava.
Mulla toisin päin:(
80 cm ympärys, joka ei ole läskiä.
Ja erittäin pienet b kupin rinnat.
bklölvv kirjoitti:
Kiva jos joku on noin kapea, mutta silti rintava.
Mulla toisin päin:(80 cm ympärys, joka ei ole läskiä.
Ja erittäin pienet b kupin rinnat.
No sulla Ne on varmaan kiinteät. Mulla on pahasti eripariset ja koskevat mahaan jos istun selkä kyyryssä ilman rintsikoita. Olet varmasti kauniimpi alasti kun minä.
Nostan, kun googlella löytyi tämä keskustelu.
Onko kukaan tilannut tuolta Ewa Michalakilta tai Comeximilta? Miten oikea koko löytyi, onko sivustojen kokolaskurit hyviä?
Onko Funky Ladyssa nykyään hyvin kokoja? Kävin siellä joitakin vuosia sitten ja pienin ympärysmitta oli 70. Changessa oli silloin ainakin paremmin kokoja ja olenkin käynyt Changessa - tosin ei sielläkään taida olla juurikaan alle 65-senttisiä. Onko siis liikkeessä käymisestä apua, jos siellä ei voi ollenkaan sovittaa?