Rintaliivit ympärys 50-55 ja kuppi n.L-M?
Tuollainen koko olisi mulle lultavasti sopiva jos olisi edes olemassa. Tarvitsisin tarpeeksi tiukan ympäryksen koska nämä tarvii tukea, kun ovat aika painavat ja roikkuvat. Ostin juuri aivan väärän kokoiset liivit jotka olivat kaupan sopivimmat 60I liian löysät ja kuppi jäi pieneksi. Tuntisin itseni varmemmaksi oikean kokoisissa liiveissä mutta niitä ei taida olla? Tietääkö kukaan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ap, redditin ABraThatFits palstalta löydät varmasti apua!
Kiitos
Miten Suomessa voi olla L tai M kuppeja? Ei kuitenkaan katukuvassa näy valtavia rintoja.
Varsinkin kun tietää että esim Dolly Partonilla on vain DD!
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomessa voi olla L tai M kuppeja? Ei kuitenkaan katukuvassa näy valtavia rintoja.
Kuppikokoskaalausta on muutettu. Ennen A oli "pieni", B "keskikokoinen", C "täyteläinen" ja D "suuri". Tätä jaottelua näki mm. legendaarisessa Anttilan kuvastossa. Nykyään Suomessa myydään kuppikokoja (AA)A-O, ja 15 koon suorallahan H:kin on vasta keskikoko. Dolly P:n kokotieto on tuota vanhempaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, brittiliiveissä Freya on aika tiukka ympärys, joten ehkä sulle kävisi UK koko 28, kuppi (jos arvioit oikein) olisi GG.
Muitakin merkkejä on joilla kokoa 28GG, esim Panache, Curvy Kate, Cleo.
Ehkä Freya Idol malli tukisi rintojasi?
Katso verkkokaupat Lumingerie (SF), Brastop, Bravissimo ja Figleaves (UK).
Freyassa on kyllä päinvastoin tosi löydät ympärykset, ihan yksittäisissä malleissa on tiukat.
Ap, puolalainen comexim tekee kokoasi, ja vieläpä tekee pyynnöstä muutoksia liiveihin. Niillä on nettikauppa ja lähettävät Suomeen. Googleta nimi.Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?
Comeximin liivit ovat huomattavasti tiukempia kuin freyat, joten jos 68cm on rinnanympäryksesi, voi 60 olla jopa liian tiukka. Tilaisin sinuna myös 65 ympäryksisen kokeeksi. Olen käyttänyt paypalia maksuun, mielestäni ei täältä Suomesta käsin ole muuta maksumahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
DD kuppikoko tarkoittaa sitä, että erotus mitattuna rintojen päältä ja alta on 5 tuumaa, eli n. 13cm. Jokainen voi miettiä pitääkö tuo koko dollyn kohdalla paikkaansa.
Tietäisikö joku, minkä merkkisissä liiveissä olisi etuosa kapeampi tai kupit lähempänä toisiaan. Olen 70- 75E, mutta olen silleen edestä kapea ja sivusta katsoen pyöreän mallinen tai siis kapea rintakehä, kun normiliiveissä tissit jää liian kauas toisistaan vähän niin kuin kainaloihin ja olkaimetkin jäävät liian leveälle yleensä. En tykkää kun tissit sojottaa toinen itään toinen länteen, vaan mieluummin molemmat olisivat eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, brittiliiveissä Freya on aika tiukka ympärys, joten ehkä sulle kävisi UK koko 28, kuppi (jos arvioit oikein) olisi GG.
Freyassa on kyllä päinvastoin tosi löydät ympärykset, ihan yksittäisissä malleissa on tiukat.
Ap, puolalainen comexim tekee kokoasi, ja vieläpä tekee pyynnöstä muutoksia liiveihin. Niillä on nettikauppa ja lähettävät Suomeen. Googleta nimi.Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?
En tajua millasen vaatteen alla muka käytetään valkosia liivejä. Valkosten ja vaaleiden alle ku nude on ainoo oikee vaihtoehto jos ei haluu et näkyy läpi. En mäkään omista yksiäkään valkosia liivejä.
Yritä kans googletella kokemuksia merkeistä joilla on tiukka ympärys. Mun kaveril on kans mitta 68 ja sille sopii usein ihan 65 mut sillä ei kylläkään oo melkein yhtään löysää. Itellä mitta on noin 72 ja 65 on yleensä sopiva. Joistain malleista jopa 60 saattais käydä. Omien kokemusten mukaan freya on usein löysähkö ja fantasie taas parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisikö joku, minkä merkkisissä liiveissä olisi etuosa kapeampi tai kupit lähempänä toisiaan. Olen 70- 75E, mutta olen silleen edestä kapea ja sivusta katsoen pyöreän mallinen tai siis kapea rintakehä, kun normiliiveissä tissit jää liian kauas toisistaan vähän niin kuin kainaloihin ja olkaimetkin jäävät liian leveälle yleensä. En tykkää kun tissit sojottaa toinen itään toinen länteen, vaan mieluummin molemmat olisivat eteenpäin.
Entäpä joku plunge-malli? Vaikka Freyan deco-sarja. Myymään esim. sokoksella.
Trolololololoo. Älä jaksa kusettaa :'D tollaset mitat oo mahollisii millään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä joku plunge-malli? Vaikka Freyan deco-sarja. Myymään esim. sokoksella.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä uusimmat liivini ovat freyaa 60I ja tänään huomasin että kupit ovat vieläkin pienemmät kuin eilen Ajattelin sovituskopissa. Ympärys on liian iso. Jos kupit olisivat riittävän isot Tämä ympärys 60 tuntuisi vielä isommalta.
Eli tarvitset selvästi vähintään 55 ympäryksen ja kuppikoko I+.
Sitten tulee mieleen, että Comeximin lisäksi toinen puolainen firma Ewa Michalak kuulema tekee ihan mittatilaustyönä liivejä myös.
http://www.ewa-michalak.pl/eng_m_BRAS-119.html
Tässä alla todella hyvä blogi, yhden jenkkiläisen kokemus kuinka oikea koko toimii ja hän tilasi sen tuolta Michalakilta.
http://www.thinandcurvy.com/2011/05/where-to-find-26-and-24-band-bras-a…
Myös suomalaisella alusvaatebloggaajalla on blogissaan käsitelty Comeximin ja Ewa Michalakin liivejä. https://2cakesonaplate.wordpress.com
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan sama ongelma. Olen käyttänyt ranskalaisia merkkejä ja niissä on ehkä hieman sirommat leikkaukset kuin monissa muissa merkeissä. Lisäksi pitää valita oikea liivimalli. Mulle on enimmäkseen vaan noiden ongelmien takia sopinut ns. klassinen täysikuppi. Ei siis balconette. Noita täysikuppeja joissa olkaimet olisivat lähekkäin valmistetaan vaan niin vähän enää.
Mutta kannattaa siis kokeilla sellaista 50-luvun tyyppistä liiviä malliltaan hakevaa liiviä, jos sellaisen jossain näkee. Muuten sitten jotain plunge- ja t-paitamalleja olen katsellut.
Suomessa ranskalaisia merkkejä myydään aika huonosti, esim. vain Chantelle ja Simone Perele taitaa löytyä. Nekin ovat sitten kalliita eikä Suomeen tuoda kaikkia malleja. Ja niissä on usein väljä ympärys, otan aina pienemmän koon kuin muissa liiveissä.
Mulle on käyneet myös Brittimerkeistä jotenkuten Fantasien liivit, niitä myydään varmaan monessa paikassa, esim. Sokos ja myös verkkokaupaa Lumingeriessa. Jos sulle käy moderni lievästi vuorattu liivi, testaa vaikka Fantasien Rebecca. Myös Parfait Lingerien sanotaan olevan enemmän kapean profiilin liivi, mutta en ole itse kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisiä olet kokeillut?
Onko tuo joku itsetunto juttu että pitää olla ö koon rinnat?
Mulla on ollut B ennen ja sama edelleenkin. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku itsetunto juttu että pitää olla ö koon rinnat?
Mulla on ollut B ennen ja sama edelleenkin. Kumma juttu.
Mulle on ainakin tärkeintä että liivit tuntuu hyviltä päällä, en kerro vastaantulijoille mitä kokolapussa lukee. Päinvastoin, olen kertonut ennen käyttämäni koon, kun en jaksa selitellä miten suht pienitissinen voi käyttää F-kuppikokoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Mulla ainakaan ole mitenkään hirveän isot tissit. Isot ehkä verrattuna rinanalusmittaan. Rinnanympäryksen ja rinnanalusmitan erotus vähän vajaa 30cm.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Comeximin liivit ovat huomattavasti tiukempia kuin freyat, joten jos 68cm on rinnanympäryksesi, voi 60 olla jopa liian tiukka. Tilaisin sinuna myös 65 ympäryksisen kokeeksi. Olen käyttänyt paypalia maksuun, mielestäni ei täältä Suomesta käsin ole muuta maksumahdollisuutta.
Juu. Kiitos, mutta ei taida sitten onnistua, kun ei ole paypalia paitsi jos mies suostuu maksumieheksi.
Ihan vilpittömästi sanon, että mee kerran Funky Ladyyn ja saat sieltä sovittamalla oikean kokoiset liivit ja tilaat sit vasta netistä. Säästyt hukkaostoksilta.
Kävin katsomassa tän comexin ja siellä ei oo kyllä kokoa 55, mutta tilaisin koon 60K jospa se olisi tarpeeksi tiukka hinta tässä mitä aloin tilaamaan on jotain päälle 20 joten olin aivan innoissani, mutta kun laitoin tietoni sinne niin tuli että No payment method is available for use at this time eli ei ole maksumenetelmiä valittavana. tarkoittaako tuo etten voi mitenkään tilata tuolta, kun tarvitsisin tuollaiset valkoiset liivit koska mulla ei oo yksiäkään vaaleita?