Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako tää ruoka herkulta?

Vierailija
07.10.2023 |

kanan jauhelihoja ja kinkkua sekaisin oliiviöljyssä, valkosipulissa, mustapippurissa ja kanafondissa + lihaliemessä

Paistetaan hyvä tovi runsaassa valkosipulissa, joka oon muserrettu sekaan.

Perunasipulivuokaan tulee perunasipulia 1,4 kg, kanan jauhelihaa 400 grammaa ja noin saman verran palvirouhekinkkua

Lisäksi 5 kananmunaa vispattuna mausteiden kera manteli- ja kaurajuomaan, joka laitetaan vuokaan sekaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kahta eri lihaa? Miksi?

Vierailija
4/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuommonen määrä mahdu perus standardikokoseen vuokaan. Onko tää joku laitoskeittiön resepti?

Vierailija
5/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun mielestä kuulostaa oudolta ohjeelta, kanaa ja kinkkua sekaisin sekä kanafondia ja lihalientä sekaisin liemeksi.

En itse sekoittaisi kinkkua ja kanaa samaan ruokaan.

Ap

Vierailija
6/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en määrittele jotain pataruokaa "herkuksi", vaikka se olisi kuinka hyvää.

Vierailija
7/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän epäkosher ruoka. Eri lihoja sekaisin, tuosta sekasotkusta puuttuu vielä maitopohjainen ruokakerma.

Vierailija
8/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mun mielestä kuulostaa oudolta ohjeelta, kanaa ja kinkkua sekaisin sekä kanafondia ja lihalientä sekaisin liemeksi.

Ap

Jokunen vuosi sitten valkosipuliyrttimarinoidut kanafileet käärittynä pekoniin oli melko suosittu grilliruoka. Pakko sanoa että ne toimii. Sian rasvaa käytetään aasialaisessa keittiössä jonkin verran, ihan sen kanankin kanssa.

Vierailija
9/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokunen vuosi sitten valkosipuliyrttimarinoidut kanafileet käärittynä pekoniin oli melko suosittu grilliruoka. Pakko sanoa että ne toimii. Sian rasvaa käytetään aasialaisessa keittiössä jonkin verran, ihan sen kanankin kanssa.

Olen joskus laittanut jauheliharuokaan kanaliemikuution, kun lihalientä ei ollut. Lopputulos oli yllättävän maukas.

Vierailija
10/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on käytetty kaikki jämät kaapeista.

Vierailija
11/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kanaan yhdistetään joskus pekonia koska kananliha on aika kuivaa itsessään. Mutta kinkkukin on aika kuivaa, sitä en ole ennen kuullut. Mutta missäs laissa se on määrätty etteikö näin voisi tehdä?

Itse tein kerran ruokaa johon tuli peruna-kasvisseosta pakasteena, jauhelihaa sekä munamaitoa. Törkeen hyvää vaikkei ehkä kuulosta siltä.

Vierailija
12/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen Hesarin nollatason juttu.

Vierailija
13/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä onko lihaliemi lihaliemikuutiolientä vai jotain muuta.

Vierailija
14/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin hyvällä ruokahalulla.

Vierailija
15/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Vierailija
16/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No joo mutta tässä on kinkkurouhetta ja kananjauhelihaa sekaisin. Pekonin jotenkin ymmärtääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan