Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavat vaatimukset työnantajille

Vierailija
10.02.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9447037

"Mutta sellaisesta olen kuullut, että metsänhoidossa raivaussahan valjaat ovat liian isot naisille"

Niin? Raivaussahassa on ne valjaat mitkä siinä on. Mistä seuraavaksi valitetaan? Siitä että saha on liian iso ja painava? Jos ei kykene tekemään työtään niin sitten ei sinne töihin pidä mennä.

"Tuli ilmoituksia, ettei naisille ole pesu- ja pukutiloja, tai että koneet on mitoitettu siten, ettei niiden käyttö sovellu naisille."

Täysin naurettavaa vaatia että työnantajan pitäisi järjestää erilliset puku- ja pesutilat naisille kun niitä monessa paikassa ei ole edes miehille vaikka miehiä on kaikki työntekijät.

"Siellä on myös raskaana oleville naistyöntekijöille oma mallistonsa. Saatavuutta siis on, hankkiminen on asennekysymys,"

Tämä menee jo absurdiksi. Että työntekijän pitäisi maksaa erittäin kalliit työvaatteet erikseen raskaana olevalle ja heittää ne roskiin muutaman kuukauden päästä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suojavarusteet ovat naurettava vaatimus työnantajalta? Mä en käsitä.

Vierailija
22/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijä menee työnantajan mukaan eikä toisinpäin.

Yleensä vaatteita on yhtä tai maksimissaan kahta kokoa. Jos työntekijä ei niitä voi käyttää ei hänellä ole asiaa siihen työpaikkaan.

Yhdestäkään työntekijästä ei saa tulla euroakaan suurempi kulu kuin toisistakaan työntekijöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työntekijä menee työnantajan mukaan eikä toisinpäin.

Yleensä vaatteita on yhtä tai maksimissaan kahta kokoa. Jos työntekijä ei niitä voi käyttää ei hänellä ole asiaa siihen työpaikkaan.

Yhdestäkään työntekijästä ei saa tulla euroakaan suurempi kulu kuin toisistakaan työntekijöistä.

Miksei työnantaja sitten palkkaa vain yhden ja saman kokoisia ihmisiä? Hänenhän se karsinta pitäisi tehdä, jos asenne kerran on "sinulla ei muuten ole asiaa tähän työhön".

Vierailija
24/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turvallisuudesta viis. Minä en tahtonut saada suojalaseja kun onhan itselläni jo silmälasit ja olisi pitänyt hankkia niiden päälle sopivat suojalasit. Ongelmaa ollut turvakenkien, hanskojen yms. kanssa kun olen todella pientä kokoa ja olen joutunut ostamaan omat, vaikka muut ovat saaneet työpaikalta. Raivurin valjaita nyt saa sentään säädettyä, en ymmärrä mikä ongelma siinä on. Ei sukupuolisidonnaisia asioita kyllä suoraan., olen vain niin pieni, samaa on todella pitkillä ja isojalkaisilla miehilläkin. 

Vierailija
25/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja turvallisuudesta viis. Minä en tahtonut saada suojalaseja kun onhan itselläni jo silmälasit ja olisi pitänyt hankkia niiden päälle sopivat suojalasit. Ongelmaa ollut turvakenkien, hanskojen yms. kanssa kun olen todella pientä kokoa ja olen joutunut ostamaan omat, vaikka muut ovat saaneet työpaikalta. Raivurin valjaita nyt saa sentään säädettyä, en ymmärrä mikä ongelma siinä on. Ei sukupuolisidonnaisia asioita kyllä suoraan., olen vain niin pieni, samaa on todella pitkillä ja isojalkaisilla miehilläkin. 

Katsos työnantajat ei saa taikaseinästä rahaa niin kuin työttömät. Siksi ne ei ostele kaikkea mitä joku keksii pyytää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä