Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa pelimiehen, joka vain esittää mukavaa ja kunnollista miestä?

Vierailija
09.02.2017 |

Tämä ansaitsee oman ketjun. Poimin sen toisesta ketjusta, jossa nainen ihmetteli, miksei löydä parisuhdetta. Vastatkaa miehet mahdollisimman perusteellisesti. Mistä voi tunnistaa pelimiehen/ pahan pojan /rentun, joka vain esittää kunnollista ja mukavaa miestä, muttei oikessti ole?

"Omalla avovaimollani oli sama ongelma ja syy siihen oli aivan ilmeinen. Hän valitsi aina sellaisia, miehiä, jotka eivät halunneet pariutua. Piti minuakin pelimiehenä, koska vedin hieman sellaista roolia tuolloin. Jos valitset aina ne naistennaurattajat, niin ei ole lainkaan yllättävää, että et saa heitä kiinnostumaan itsestäsi parisuhdemielessä. Naiset ovat todella huonoja tunnistamaan pelimiehiä. He esittävät mukavaa, mutta toinen mies näkee kilometrin päästä millaisia he oikeasti ovat. Tai ainakin itse näen.'

Palstan kiinnostavin kommentti.
Kerro mahdollisimman yksityiskohtaisesti, miten voi tunnistaa pelimien kilometrien päähän. Mistä merkeistä näet sen? Konkreettisia esimerkkejä! Havainnollista! Kuvaile niin tarkkaan kuin pystyt!

Kommentit (242)

Vierailija
101/242 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet on tyrkkyjä ja yli-innokkaita. Pelimiehet pelkää alfauroksia.

Jotkut alfat ovat pelimiehiä, mutta kaikki pelimiehet eivät ole alfoja.

Alfat ei paneskele ympäriinsä.

Nehän nimenomaan paneskelevat, katsovat sen jopa oikeudekseen. Ovat juuri näitä "jumalan lahjoja naisille".

Vierailija
102/242 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että pelimiehiin haksahtavat naiset, jotka eivät itse ole valmiita suhteeseen, vaikka sitä kovasti haluavat. Jos suhde perustuu siihen, kuinka toiselta saa ihailua tai statusta, hetkiä prinsessana, mitä on se jota itse pystyy suhteessa tarjoamaan toiselle seksin lisäksi? Jos itse ei anna mitään, onko ihme jos toinenkin käyttää ja jättää? Epärealistiset odotukset suhteissa mahdollistavat pelimiesten pelin, joten paras keino välttää heitä on tutkiskella itseään.

Hyvä havainto. Pätee minuun, olen läheisyys- ja sitoutumiskammoinen ja huonoitsetuntoinen. Jos koku komea ihana mies osoittaa kovasti huomiota ja saa mut tuntemaan itseni kauniiksi ja puoleensavetäväksi, niin juuri se tunne koukuttaa. Ehkä vika onkin siinä, että olen riippuvainen ulkopuolisesta hyväksynnästä enkä rakasta itseäni ja siksi kykene aitoon rakkauteen suhteessakaan. Oikeasti hyvä oivallus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/242 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee naamasta. Jos osaa tulkita yhtään ilmeitä, niin näkee puhuuko mies hurmatakseen vai tosissaan. Lisäksi silmistä voi lukea paljon. Aidosti ihastuneen miehen katse on pehmeä ja lämmin ja olemuksesta huokuu jonkinasteinen halu suojella naista. Pelimies on kovempi, saalistaja, joka ei halua suojella vaan hyötyä.

Ei tunnista. Minä kuvittelin, että työkaverimies oli kovin rakastunut. Oli tosi hempeä ja pehmeä monella tavalla. Esim. Kommentoi, että olen höpsö, katsoi lammasmaisesti ja hymyili vähän höhlästi jne. Auttoi monissa ei työhön liittyvissä asioissa ja sitten kun ekan kerran koitti seksiä enkä heti suostunutkaan vaan halusun tutustua ensin, katkaisi kaiken yhteydenpidon saman tien ja heti oli uusi nainen kierroksessa. Yritin vielä pitää yhteyttä, mutta teki tylysti ohareita eikä sitä ihan oikeasti vaan voinut vähempää kiinnostaa seurani. Sen naisen jälkeen oli taas uusi hoito, joka varmaan kuvitteli miehen olevan rakastunut ja yhtä aikaa on monia hoitoja edelleen. Lisäksi miehellä on vaimo ja lapsia, joka myös selvisi jälkikäteen. Vähän aukesi silmät miten kauheita ihmisiä on olemassa.

Vierailija
104/242 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee naamasta. Jos osaa tulkita yhtään ilmeitä, niin näkee puhuuko mies hurmatakseen vai tosissaan. Lisäksi silmistä voi lukea paljon. Aidosti ihastuneen miehen katse on pehmeä ja lämmin ja olemuksesta huokuu jonkinasteinen halu suojella naista. Pelimies on kovempi, saalistaja, joka ei halua suojella vaan hyötyä.

Ei tunnista. Minä kuvittelin, että työkaverimies oli kovin rakastunut. Oli tosi hempeä ja pehmeä monella tavalla. Esim. Kommentoi, että olen höpsö, katsoi lammasmaisesti ja hymyili vähän höhlästi jne. Auttoi monissa ei työhön liittyvissä asioissa ja sitten kun ekan kerran koitti seksiä enkä heti suostunutkaan vaan halusun tutustua ensin, katkaisi kaiken yhteydenpidon saman tien ja heti oli uusi nainen kierroksessa. Yritin vielä pitää yhteyttä, mutta teki tylysti ohareita eikä sitä ihan oikeasti vaan voinut vähempää kiinnostaa seurani. Sen naisen jälkeen oli taas uusi hoito, joka varmaan kuvitteli miehen olevan rakastunut ja yhtä aikaa on monia hoitoja edelleen. Lisäksi miehellä on vaimo ja lapsia, joka myös selvisi jälkikäteen. Vähän aukesi silmät miten kauheita ihmisiä on olemassa.

Hienoa,että kerroit!tälläiset tarinat auttavat kyllä meitä muita naisia ehkä vähän aikaisemmassa vaiheessa avaamaan silmät,että emme sorru näihin pelimiehiin.Onneksi pidit pääsi ja et suostunut seksiin heti,niin sait tietää totuuden tuosta miehestä.

Vierailija
105/242 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on täysi sika ja pelimies. Kolmen lapsen isä vielä. Olemme veljeni kanssa myös samalla työpaikalla, joten ikävä kyllä saan seurata ihan aitiopaikalta naisten jahtaamista ja törkeää flirttiä, kaikenlaisia juttuja liikkuu. Vaimonsa pitää blogia heidän kovin ruusunpunaisen oloisesta elämästään, hänellä ei selvästikään ole aavistustakaan (enkä minä aio puuttua, vaikka kamalaa onkin) ilmeisesti on mahdollista viettää täydellistä kaksoiselämää jäämättä siitä kiinni. Tai sitten vaimo ei välitä? Mikä ei kyllä mielestäni vaikuta uskottavalta.

Vierailija
106/242 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei perusplayeria tunnista mistään ennen kuin on jo myöhäistä.

Näin just. Me kiltit naiset langetaan. Ei ois mikään ongelma jos itekin pitäis montaa miestä. Tuommosille pyörittäjille sit kunnon miehet antaa sikakalliita lahjoja ja tulee jätetyiksi. Pleierit käyttää hyväkseen just rehellisiä. Kaksi samanlaista osais epäillä toisiaan.

Vierailija
107/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kaikki miehet pitävät itsestään kuitenkin jonkinlaista markkinointipuhetta kiinnostavalle naiselle, joten miten harmittoman tällaisen voi erottaa pelailusta?

Itsellä harkinnassa ”liian hyvä ollakseen totta” ja epäilen sen tarkoitusperiä. Vaikuttaa ennemmin ujolta kuin itsevarmalta eikä ole tehnyt elettäkään tullakseen iholle, mutta markkinoi kyllä kovasti. Lisäksi tekee katoamistemppuja, mutta niin olen tehnyt minäkin (juuri noiden epäilysteni vuoksi) ja siten saatan saada vain samalla mitalla takaisin tässä suhteessa.

Edelleenkään kukaan ei ole vastannut aloittajan (ikivanhaan) kysymykseen.

Vierailija
108/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun haluan NAURAA!

Vierailija
109/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: pihtaa. Pihtaa niin kauan, että mies on valmis tekemään vuoksesi mitä tahansa.

Vierailija
110/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla juuri tälläinen pleijeri kuvioissa. Ei tosin lirkuttele minulle mitään, alussa enemminkin. En kuitenkaan saa hänestä oikein mitään irti, koko ajan on vähän sellainen varpaillaan olotila. Välillä viestit lentää ahkerasti, sitten saattaa mennä jokunen päivä, että ei olla yhteydessä jos en laita itse viestiä.

Kertoo kyllä arkisista asioistaan, mutta vaikuttaa kyllä jonkin verran itsekkäältä.

Ihan sama toisaalta, en halua suhteeseen hänen kanssaan vaikka olenkin ihastunut. Välillä kyllä ihmettelen mikä tämä meidän juttu on kun ei taida antaa muuta kuin pientä jännitystä elämään.

Vierailija
111/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä että tällä ei ole naisia, koska mukavat ja kunnolliset miehet eivät saa naisseuraa.

Vierailija
112/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset luulevat, että sosiaalinen, hymyilevä, taitava puhuja, joka heittää muutamia "perheeni on mulle todella tärkeä" -kommentteja ja harrastaa vaikka jotain vaellusta, on sellainen ns kunnon mies. Vaikka yleensä ne ovat pahimpia pleijereitä. Jotkut luulevat, että pleijerit ovat pelkkiä baarikärpäsiä, joilla on liimainen letti.

Nimenomaan, näillä miehillä on vientiä sen verran ettei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sori vaan arvoisat naiset, mutta säännöllinen seksi on yksi syy(ei ainoa) miksi miehet pariutuu

Eikä vieläkään yhden yhtä tuntomerkkiä. :D

Jos ei ole aivoton kana, niin siinä tosiasioita ja tuntomerkit samassa. Mutta, naisiltahan ei pysty kauhalla vaatimaan kun niille on lusikalla annettu...

Vierailija
113/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää kuulemma varmuudella vasta jälkikäteen.

Vierailija
114/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset luulevat, että sosiaalinen, hymyilevä, taitava puhuja, joka heittää muutamia "perheeni on mulle todella tärkeä" -kommentteja ja harrastaa vaikka jotain vaellusta, on sellainen ns kunnon mies. Vaikka yleensä ne ovat pahimpia pleijereitä. Jotkut luulevat, että pleijerit ovat pelkkiä baarikärpäsiä, joilla on liimainen letti.

Nimenomaan, näillä miehillä on vientiä sen verran ettei tarvitse sitoutua saadakseen seksiä. Sori vaan arvoisat naiset, mutta säännöllinen seksi on yksi syy(ei ainoa) miksi miehet pariutuu

Eikä vieläkään yhden yhtä tuntomerkkiä. :D

Jos ei ole aivoton kana, niin siinä tosiasioita ja tuntomerkit samassa. Mutta, naisiltahan ei pysty kauhalla vaatimaan kun niille on lusikalla annettu...

Mitään varmoja merkkejä nuo eivät ole. Mun veli esimerkiksi on tuollainen ja sillä on aina ollut vain seurustelusuhteita, nyt on naimisissa. Ikinä ei ole pelannut yhtään kenelläkään.

Että siinä sulle ihan kauhalla.

Eri

Vierailija
115/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä pelimies ei itsekään tiedä olevansa pelimies. Hän ei ole ajatellut asiaa. Ehkä hän kuvittelee löytävänsä Rakkauden vaikkei rakasta edes itseään. Kyllästyy sitten nopeasti.

Ei aina tarvitse itsevarmuutta, vaikka sekin auttaa. Huumori ja nokkeluuskin toimivat.

Vierailija
116/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä olisi hyvä ensi alkuun erotella naistenmiehet ja pelimiehet toisistaan. Lopputulos voi monesti olla jokseenkin samanlainen, mutta reitit niin sanotulle päätepesälle vaihtelevat suuresti toisistaan. Naistenmies on mies, jota arvostavat niin miehet kuin naiset. Yleensä yleisen kyvykkyyden, valovoimaisuuden tai ihan vain lupsakan mukavuuden vuoksi. Ovat yleensä monessa suhteessa sitä mitä ihmisyydeltä toivotaan. Näitä naiset lähestyvät usein itse ja säpinälle on paljon mahdollisuuksia. Virtuaaliarvioitu onnistumisprosentti "naisten kaadossa" hipoo sataa.

Sitten on nämä tyhmästi virnuilevat pelimiehet. Yleensä he ovat sellaisia välimallin komistuksia, joilla ei kuitenkaan ole sen suuremmin mitään muuta annettavaa maailmalle. Jotkut toki ovat omalla tavallaan huvittavia, mutta huumori yleensä puree vähän yksinkertaisimpiin tapauksiin. Pillukakkaa nenässä, höhöhöö. Heitä on kuitenkin siunattu muhinoinnin suurella draivilla ja siihen he sitten pyrkivät kaikin mahdollisin keinoin, kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Heidät menetelmänsä perustuvat siis suuren tilastodataan ja sen perusteella tapahtuvaan hitaaseen hioutumiseen näissä puuhissa. Virtuaaliarvioitu onnistumisprosentti on kehnohko, mutta hölmökin tietää että prossat on pitkässä juoksussa omalla puolen, kunhan vain toimittaa limppua maalille ja uskoo omaan tekemiseen.

Miehelle nämä tyypit on helppo erottaa toisistaan, mutta naisille tämä tuntuu olevan melko haastava rasti. Ja eikä siinä, naistenmiehen kanssakin voi käydä helposti köpelösti. Mutta niillä suhteilla on sentään jotain toivoa. Enkä usko, että tähän voisi tehdä mitään listaa mistä pelimiehet varsinaisesti tunnistaa. Jos intuitio ei toimi, niin lienee viisainta kulkea kuin heikoilla jäillä.

Vierailija
117/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun tapasin aviomieheni, niin epäilin hänen olevan pelimies. Koska hän oli hyvä puhumaan ja hauska. Ajattelin hänellä olevan naisia kamalasti, mutta lähdin syömään, koska ilmainen ruoka kelpasi. Sittemmin huomasin, ettei hän olekaan. Ei hän ole oikeastaan naisiin menevät lainkaan.

Eli käänteisesti: introvertti ei ole pelimies.

Vierailija
118/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen persoonallisuushäiriön paljastamiseen on testejä.

Yleensä narsisti muuttuu omaksi itsekseen vasta kun uhri on ns. koukussa, eli voit olla olevinasi täysin rakastunut ja vakuutella sitoutumistasi ja katsoa, miten tyyppi reagoi. Tämä karvattomuustyyppi oli ilmiselvä tapaus.

Nämä miehet, jotka syyttelevät naisia jännien miesten valitsemisesta, ovat narsisteja kaikki.

Vierailija
119/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiestutka herää, jos mies on Tosi Ihana ja Hurmaava. 

Vierailija
120/242 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun tapasin aviomieheni, niin epäilin hänen olevan pelimies. Koska hän oli hyvä puhumaan ja hauska. Ajattelin hänellä olevan naisia kamalasti, mutta lähdin syömään, koska ilmainen ruoka kelpasi. Sittemmin huomasin, ettei hän olekaan. Ei hän ole oikeastaan naisiin menevät lainkaan.

Eli käänteisesti: introvertti ei ole pelimies.

Introverttiys ei kyllä kerro oikein mitään pelimiesmäisyydestä. Oikeastaan väittäisin että "pahimmat" pelimiehet ovat juurikin introverttejä. Ulkokuori herkästi hämää ja seitit ovat monesti tyhjän ölisijöitä mutkikkaammat ja pyytävämmät.

Varsinaisia pelimiehiä on miehistä pieni osa. Tosin tinder on ehkä lisännyt ilmiötä jossain määrin. He vain ronklaavat lähes koko naissukupuolen läpi, joten vaikutus on sinänsä merkittävä. Jopa koko pariutumisdynamiikkaan. Kuten mammojen monenlaisista harhoista voi hyvin havaita. Narsisseja sun muita siellä täällä, vaikka kevät ei ole edes alkanutkaan.