Mistä tunnistaa pelimiehen, joka vain esittää mukavaa ja kunnollista miestä?
Tämä ansaitsee oman ketjun. Poimin sen toisesta ketjusta, jossa nainen ihmetteli, miksei löydä parisuhdetta. Vastatkaa miehet mahdollisimman perusteellisesti. Mistä voi tunnistaa pelimiehen/ pahan pojan /rentun, joka vain esittää kunnollista ja mukavaa miestä, muttei oikessti ole?
"Omalla avovaimollani oli sama ongelma ja syy siihen oli aivan ilmeinen. Hän valitsi aina sellaisia, miehiä, jotka eivät halunneet pariutua. Piti minuakin pelimiehenä, koska vedin hieman sellaista roolia tuolloin. Jos valitset aina ne naistennaurattajat, niin ei ole lainkaan yllättävää, että et saa heitä kiinnostumaan itsestäsi parisuhdemielessä. Naiset ovat todella huonoja tunnistamaan pelimiehiä. He esittävät mukavaa, mutta toinen mies näkee kilometrin päästä millaisia he oikeasti ovat. Tai ainakin itse näen.'
Palstan kiinnostavin kommentti.
Kerro mahdollisimman yksityiskohtaisesti, miten voi tunnistaa pelimien kilometrien päähän. Mistä merkeistä näet sen? Konkreettisia esimerkkejä! Havainnollista! Kuvaile niin tarkkaan kuin pystyt!
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet on tyrkkyjä ja yli-innokkaita. Pelimiehet pelkää alfauroksia.
Jotkut alfat ovat pelimiehiä, mutta kaikki pelimiehet eivät ole alfoja.
Alfat ei paneskele ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen, lähestyisin tätä täysin toisesta kulmasta: mistä tunnistaa ei-pelimiehen.
Ei-pelimies on kiinnostunut naisesta, eikä vain seksistä. Jos tapailu ei vielä useankaan kerran jälkeen johda seksiin, mutta mies on silti kiinnostunut, on kyseessä todennäköisimmin ei-pelimies. Vastaavasti pelimies jatkaa ennemmin helpommille laitumille.
Nainen saa toki "hypätä heti sänkyyn", jos siltä tuntuu, mutta näin ei kannata tehdä, jos hakee parisuhdetta. Totta kai poikkeuksia on, mutta monet sydänsurut säästyisi, kun jaksaisi alussa vähän odottaa.
Niin pitkää aikaa ei olekaan, ettei pelimies sitä jaksa odottaa. Sehän on jo palkinto itsessään mitä enemmän saa naista vedättää ja seksi on enää pelkkä kirsikka kakun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen, lähestyisin tätä täysin toisesta kulmasta: mistä tunnistaa ei-pelimiehen.
Ei-pelimies on kiinnostunut naisesta, eikä vain seksistä. Jos tapailu ei vielä useankaan kerran jälkeen johda seksiin, mutta mies on silti kiinnostunut, on kyseessä todennäköisimmin ei-pelimies. Vastaavasti pelimies jatkaa ennemmin helpommille laitumille.
Nainen saa toki "hypätä heti sänkyyn", jos siltä tuntuu, mutta näin ei kannata tehdä, jos hakee parisuhdetta. Totta kai poikkeuksia on, mutta monet sydänsurut säästyisi, kun jaksaisi alussa vähän odottaa.
Niin pitkää aikaa ei olekaan, ettei pelimies sitä jaksa odottaa. Sehän on jo palkinto itsessään mitä enemmän saa naista vedättää ja seksi on enää pelkkä kirsikka kakun päälle.
Tämä on totta. Sydämeltään pelimies (ja -nainen) nauttii juuri pelistä. Mitään muuta ei välttämättä edes tapahdu. Seksi on loppujen lopuksi vain seksiä ja melko samanlaista kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut useampaankin mieheen, tai ainakin aloittanut tutustumaan, jotka ns. paperilla vaikuttivat kunnollisilta (töissäkäyviä, suht raittiita, liikunnallisia jne.) sekä käytökseltäänkin, mutta kuitenkin vitsailivat välillä ohimennen olevansa ihan kusipäitä/kokovartalomulkkuja/tms. Luulin jokaisen kohdalla olevan vain läppää, mutta jotenkin kummallisesti aina vähän ajan päästä selvisi että oikeasti ovatkin sellaisia.
Ihmetyttää vaan tuollainen "vihjeiden" antaminen vai tietävätkö jo sitten kokemuksesta, että kivan tyypin esittäminen ei pidemmän päälle onnistu jos ei oikeasti ole sellainen?
Ja tosiaan aika nopeasti alkoi sitten ilkeily, sitoutumisongelmat ja muut kivat jutut tulemaan esiin, vaikka vielä hetki sitten oltiin etsimässä vakavaa suhdetta :-)
Minusta tuo "olen oikeasti mulkku, minuun ei kannata sekaantua" on oikeasti ihan käyttökepoista settiä: ns. "False Disqualifier", joka sillä hetkellä antaa vähemmän päällekäyvän vaikutelman ja samalla kommunikoi odotuksia suhteesta naiselle, eli ei kannata mihinkään oikeasti vakavaan varautua..
Ja tottahan toki kaikki ovat etsimässä vakavaa suhdetta. Kyseiset kaverit eivät vaan halunneet sitä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pelimies kyllä sanoo mitä nainen haluaa kuulla silloin kun se sopii miehen omiin tarkoituksiin. Mutta on eri asia, tarkoittaako hän mitä sanoo.
Perus repliikkejä ovat
"En ole koskaan tavannut ketään sun kaltaista."
"Olet ainutlaatuinen."
"Sun kanssa on niin helppoa ja mukavaa, en kaipaa muuta."
Näitä repliikkejä mies sitten viljelee siihen asti kunnes on saanut mitä haluaa.
Kaikki tuo myös voisi olla totta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Sydämeltään pelimies (ja -nainen) nauttii juuri pelistä. Mitään muuta ei välttämättä edes tapahdu. Seksi on loppujen lopuksi vain seksiä ja melko samanlaista kaikkien kanssa.
Itse yleensä lähden mukaan näihin friend zone-juttuihin ja moniin treffeihin sillä mielellä, että sen pihtaajan kautta voi päästä käsiksi sen kavereihin, joita voi sitten valloittaa pihtaajan kärvistellessä :D
Vierailija kirjoitti:
-Katkot yhteydenpidossa, katoamistemput ja yhtäkkiset yhteydenotot tauon jälkeen. Tarkoitus hämmentää tai sitten jonkun naisen kanssa on pelailu tauolla.
-Kylmää-kuumaa-pelailu. Saattaa olla välinpitämätön tai jopa tyly eikä selittele jälkeenpäin käytöstään. Nainen alkaa usein miettimään mikä hänessä itsessään on vikana kun mies on niin kylmä ja tsadam- mies antaa silloin vastineeksi huomiota, viestejä, flirttiä
-Ei juuri kysele mitään naisen kuulumisia tai muusta elämästä;työstä, harrastuksista, etenkään perheestä. Tarkoitus ei ole tutustua naiseen oikeasti.
-Ei kerro itsestään mitään arkista ts. mikä tekisi naisen silmissä hänestä tavallisen. Säilyttää salaperäisyyden, jotta nainen kiinnostuu "ratkaisemaan arvoituksen" ja saamaan langat käsiinsä.
-Monen mainitsema karisma. Osaa ottaa hyvän jätkän/isännän/hauskan roolin porukassa. Ei mee porukan täytteenä, vaan usein etunenässä tai sitten kulkee kokonaan omaa tietää, koska ei ole riippuvainen muista. Ei tarvitse ketään turvaamaan itsetuntoaan. Jää harvoin miettimään, toimii. Usein tekee asioita, jotka on jollain tapaa erikoisia ja ihailtavia niin naisten kuin miesten keskuudessa. Ihailu lisää suosiota.
Oon kerran jos toisenkin langennut pelimieheen, mutta iän kanssa oppinut tunnistamaan pelimiehet. Nyt kun on sinkkuna, niin pari pelimiestä on ollut kierroksessa, mutta se on ok, koska en halua suhdetta. On oikeastaan hauska seurata sitä jallittelua ja sitä hämmennystä mikä syntyy, kun en lankea siihen vipuun vaan leikin mukana. Minuun ei tee vaikutusta tittelit,raha, reissaaminen, materia enkä vaikutu muustakaan hempeilystä.
Hyvin kirjoitettu:)Itse pitkän seurustelutauon jälkeen törmäsin netissä pelimieheen...ei ihan nuori enään.Menin kyllä osittain lankaan,mutta onnistuin päättämään suhteen ennenkuin pääsi siihen katoamisvaiheeseen(vastaili viesteihin melkein heti vielä)huomasin siitä,että tuli noin vuorokauden tauko ekan kerran,kun oli valitellut "väsymystä"viestissä ja ei soittanut niin heti alkoi minulla hälytyskellot soimaan..joku voi pitää älyttömänä,mutta jos mies on oikeasti kiinnostunut niin ei kyllä jätä soittamatta!ilmoitin vain sitten että meidän juttu ei tuu onnistumaan ja kyllä lopulta helposti juttu sitten loppuikin:)harmittaa vain,että tuon pitkän seurustelutauon jälkeen meinin tuohon lankaan!mutta vähällä lopulta pääsin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut useampaankin mieheen, tai ainakin aloittanut tutustumaan, jotka ns. paperilla vaikuttivat kunnollisilta (töissäkäyviä, suht raittiita, liikunnallisia jne.) sekä käytökseltäänkin, mutta kuitenkin vitsailivat välillä ohimennen olevansa ihan kusipäitä/kokovartalomulkkuja/tms. Luulin jokaisen kohdalla olevan vain läppää, mutta jotenkin kummallisesti aina vähän ajan päästä selvisi että oikeasti ovatkin sellaisia.
Ihmetyttää vaan tuollainen "vihjeiden" antaminen vai tietävätkö jo sitten kokemuksesta, että kivan tyypin esittäminen ei pidemmän päälle onnistu jos ei oikeasti ole sellainen?
Ja tosiaan aika nopeasti alkoi sitten ilkeily, sitoutumisongelmat ja muut kivat jutut tulemaan esiin, vaikka vielä hetki sitten oltiin etsimässä vakavaa suhdetta :-)
Minusta tuo "olen oikeasti mulkku, minuun ei kannata sekaantua" on oikeasti ihan käyttökepoista settiä: ns. "False Disqualifier", joka sillä hetkellä antaa vähemmän päällekäyvän vaikutelman ja samalla kommunikoi odotuksia suhteesta naiselle, eli ei kannata mihinkään oikeasti vakavaan varautua..
Ja tottahan toki kaikki ovat etsimässä vakavaa suhdetta. Kyseiset kaverit eivät vaan halunneet sitä sun kanssa.
Ymmärsit vähän väärin. Noin sanovat miehet ovat niitä, jotka itse rakastuvat naiseen epätoivoisesti ja joista on suorastaan vaikea päästä eroon sen jälkeen, kun nainen on heidät jättänyt. Yhdellekin sellaiselle miehelle sanoin kerran suoraan seksin jälkeen (oli huono siinä), että en mä ihan tainnut oikeasti olla niin kiinnostunut kuitenkaan, niin hänelle tuli melkein itku siitä. Noi nimenomaan ei ole pelimiedtä nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Pelimies on sellainen, joka kyllä antaa ymmärtää hänellä olevan jotain syvempiä tunteita ja että suhteesta VOISI tulla jotain enemmän. Sitten kuitenkin ajan kuluessa mitään ei tapahdu ja lopulta kun sitoutumisen ottaa puheeksi, mies sanoo ettei ole "seurustelevaa tyyppiä".
Em. kaltaisiin miehiin haksahdin monesti nuoruudessani. Miehissä vetosi se, että he olivat päällisin puolin kaikkea mitä nainen voi haluta: komeus, hyvä ammatti, älykäs, kavereita, hyvät suhteet perheeseensä jne. Miehet myös osasivat käsitellä naisia ja kertoa heille mitä he haluavat kuulla. Ainakin siihen asti kunnes nainen alkaa kysellä voisiko suhde edetä pidemmälle. Sitten miehen kiinnostus yleensä lopahtaa.
Sittemmin löysin miehen, joka halusi sitoutua ja hän on osoittautunut upeaksi puolisoksi. Hän on luotettava, tarkoittaa mitä sanoo ja silti on hyvännäköinen ja tienaa mukavasti.
Sinä sentään myönsit olevasi lompakkoloinen.
Sen näkee naamasta. Jos osaa tulkita yhtään ilmeitä, niin näkee puhuuko mies hurmatakseen vai tosissaan. Lisäksi silmistä voi lukea paljon. Aidosti ihastuneen miehen katse on pehmeä ja lämmin ja olemuksesta huokuu jonkinasteinen halu suojella naista. Pelimies on kovempi, saalistaja, joka ei halua suojella vaan hyötyä.
Sen tunnistaa siinä vaiheessa, kun löydät itsesi taas sydän särkyneenä.
Eli aikaisessa vaiheessa valitettavasti hirveän hankala tunnistaa, koska kaikki samat piirteet eivät tietystikään ilmene kaikissa peilimiehissä. Yleisesti ottaen kannattaa pitää mielessä että jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, kannattaa vähän kuunnella omia vaistojaan. Jos itse alan treffailemaan miestä josta herää jossakin vaiheessa yhtään epäilystä, voisiko kyseessä olla pleijeri, alan pitää hieman matalampaa profiilia. En lähde heti täysillä mukaan ja ole jatkuvasti "saatavilla". Ja vaikka en haluakaan kokea harrastavani varsinaista stalkkausta, niin teen usein päätelmiä vähän somestakin, jos mies sitä käyttää. Minkä tyyppisiä kommentteja ja kuinka paljon tykkäyksiä mies tuntuu saavan muilta naisilta. Jos bongaan mieheltä sarjatykkäyksiä toinen toistaan muistuttavien, täydellisten missi/mallinaisten kuvista, osaan myös vähän varautua siihen mitkä prioriteetit tyypiltä löytyy.
Ei perusplayeria tunnista mistään ennen kuin on jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehkä taidan sittenkin tapailla yhtä tällaista miestä, jos tähän ketjuun on luottaminen. Mies ei kyllä vaikuta päällepäin pelimieheltä vaan aika kiltiltä. Tuo mies harrastaa nimenomaan noita katoamistemppuja, eli saattaa kestää aika kauan että hän vastaa johonkin mun viestiin. Jos en itse laita viestiä, niin mieskin voi hyvin olla useamman päivän viestittelemättä. Mies selitti tätä sillä ettei välttämättä vaan katso kännykkäänsä, mutta pistin merkille että jos mies on mun luona ja hänen saa viestin vaikka joltain kaveriltaan, niin mies kyllä vastaa heti. Miehellä on myös tuota kylmää/kuumaa menoa, joskus vaikuttaa olevan tosi kiinnostunut ja viestittelee vähän väliä, ja joskus taas ei kuulu mitään. Mitä mieltä te ootte tästä?
Tapaillaankohan me samaa miestä?! Sori, en osaa auttaa mutta tuo ylläoleva voisi olla mun kirjoittama ja erityisesti tuo puhelimen "vahtaaminen" kun ollaan yhdessä, jos/kun se soi tai tulee viesti niin ihan aina vastaa ja on tavoitettavissa, mutta mulle vastaaminen voi viedä välillä viikonkin.
Hei nyt oikeesti! Jos jollain kestää VIIKON vastata viestiin niin ei todellakaan ole sinusta kiinnostunut. Ei missään nimessä kannata enää jatkaa mitään yhteydenpitoa ko henkilön kanssa. Poista/blokkaa koko tyyppi ja siirry itse seuraavaan.
Ja kyllä ihan varmasti jokainen katsoo puhelinta ainakin kerran päivässä varsinkin jos on olemassa joku ihastus jolta odottaa yhteydenottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee omituisia "katoamistemppuja", ei vastaile viesteihin tai todella epäilyttävän viivästyneesti (toinen hoito kierrossa sillä hetkellä). Sitten taas jossain vaiheessa "kunnostautuu" ja lirkuttelee ja haluaa aktiivisesti tavata, maalailee ruusuisia tulevaisuudenkuvia. Ja sitten taas vetäytyy (lirkuttelemaan muille hoidoille), kunnes jossain vaiheessa muistaa taas sinun olemassaolon ja pyrkii petiisi (tietysti lirkuttelujen kautta).
Tämä on siis niiiiiiin täydellinen vastaus sille millainen on pelimies. Käyn parhaillani tälläisestä eroa ja tekee todella kaikkensa ettei häntä jätetä. En eses pysynyt laskuissa mukana kun puhutaan pettämisestä ja etenkin jatkuvasta FLIRTISTÄ!! Nöyryyttävää.
On niin kiero että on myös pannu ystäviensä naisia. Siinä on ollut moni ystävyys kovilla. Pelimies on aina pelimies.
Pelimies vielä luulee, ettei kukaan toinen huomaa.
Tuntuu, että pelimiehiin haksahtavat naiset, jotka eivät itse ole valmiita suhteeseen, vaikka sitä kovasti haluavat. Jos suhde perustuu siihen, kuinka toiselta saa ihailua tai statusta, hetkiä prinsessana, mitä on se jota itse pystyy suhteessa tarjoamaan toiselle seksin lisäksi? Jos itse ei anna mitään, onko ihme jos toinenkin käyttää ja jättää? Epärealistiset odotukset suhteissa mahdollistavat pelimiesten pelin, joten paras keino välttää heitä on tutkiskella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee omituisia "katoamistemppuja", ei vastaile viesteihin tai todella epäilyttävän viivästyneesti (toinen hoito kierrossa sillä hetkellä). Sitten taas jossain vaiheessa "kunnostautuu" ja lirkuttelee ja haluaa aktiivisesti tavata, maalailee ruusuisia tulevaisuudenkuvia. Ja sitten taas vetäytyy (lirkuttelemaan muille hoidoille), kunnes jossain vaiheessa muistaa taas sinun olemassaolon ja pyrkii petiisi (tietysti lirkuttelujen kautta).
Tämä on siis niiiiiiin täydellinen vastaus sille millainen on pelimies. Käyn parhaillani tälläisestä eroa ja tekee todella kaikkensa ettei häntä jätetä. En eses pysynyt laskuissa mukana kun puhutaan pettämisestä ja etenkin jatkuvasta FLIRTISTÄ!! Nöyryyttävää.
On niin kiero että on myös pannu ystäviensä naisia. Siinä on ollut moni ystävyys kovilla. Pelimies on aina pelimies.
Rakastunut mies on vierelläsi. Jos ei ole rakastunut, viettää aikansa muualla eikä pidä yhteyksiä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin naiset vetävät johtopäätökset liian usein sen perusteella miten mies käyttäytyy heitä itseään kohtaan. Naisen kannattaisi katsoa miten mies käyttäytyy heitä kohtaan, joihin hänen ei tarvitse tehdä vaikutusta. Jos mahdollista, niin seuraa hänen toimintaansa silloin kun hän ei tiedä sinun näkevän hänet. En tosin mitään stalkkausta ehdota, mutta monissa tilanteissa tämä on mahdollista jos pyöritään samoissa paikoissa.Mitä itsevarmempi mies on, niin sitä tarkempi hänen kanssaan täytyy olla. Poikamainen, söpö ulkonäkö ja hymy saattaa tehdä miehestä viattoman näköisen, mutta tuota mielikuvaa on helppo käyttää hyväksi. Ujouttakin voi esittää, mutta ei pelimiehet siihen juuri koskaan ala. Ujous on usein merkki siitä, että mies ei ole usein vastaavassa tilanteessa tai ainakaan tunne naista kohtaan usein yhtä vahvasti.Voit myös yrittää miettiä, että miltä käymänne keskustelu näyttäisi jos kuvittelet itsesi tilalle toisen naisen ja katsoisit tilannetta itse ulkopuolisena. Keskustellessa sitä ei välttämättä huomaa, mutta ulkopuolisena huomaa helpommin jatkuvan flirtin, jota pelimiehet lähes poikkeuksetta harrastavat.Tuota on erittäin hankala kuvailla sanallisesti, koska sen vain näkee ihmisen käytöksestä naisten seurassa. Pelimies on tosiaan itsevarma ja sulava sekä naiset viihtyvät hänen seurassaan. Kun tapaat miehen, jonka kanssa on välittömästi seksuaalista jännitettä ja tulette loistavasti juttuun ja hän saa sinut nauramaan, niin kyseessä on kohtalaisen suurella todennäköisyydellä pelimies etenkin siinä tapauksessa, että mies itse lähestyi sinua.
Eli mitä tästä pitäisi päätellä? Jos käyttäytyy muiden kanssa samalla tavalla, onko se pelimiehen merkki vai ei?
Riippuu tietenkin siitä miten hän käyttäytyy. Jos hän on sinulle miellyttävä, mutta tyly muille, niin silloin hän tietenkin vetää kanssasi roolia, joka ei ole todellinen. Jos hän taas flirttailee kaikille naisille samoin kuin sinulle, niin tottakai hän on pelimies. Jos et koe hänen erityisesti flirttailevan sinulle (tietenkin flirttailu jossain määrin on täysin normaalia) ja sama ystävällinen käytös toistuu myös muiden kanssa, niin silloin hän ei ainakaan esitä kanssasi mitään. Ei tämä toki kerro vielä sitä, että hän on kanssasi tosissaan, mutta ainakin tällaiselta ihmiseltä voi odottaa kohtalaisen rehellisiä vastauksia suoriin kysymyksiin.
Jos lähdetään miettimään pelimiehen sosiaalisia kontakteja, niin hänellä on yleensä laaja kaveripiiri sen sijaan, että hänellä olisi vain muutama erittäin hyvä ja pitkäaikainen ystävä. Pieni kaveripiiri kertoo usein, että ihmiselle ystävyyssuhteet ovat tärkeitä ja hän osaa ja on valmis pitämään niistä huolta. Hän etsii mieluusti ihmisiä, joiden kanssa nauttii olostaan ja jää heidän seuraansa. Laaja kaveripiiri heikoilla yhteyksillä taas kertoo siitä, että ihminen on sosiaalisesti taitava ja pystyy esittämään kiinnostunutta, jotta saa ihmiset pitämään itsestään, mutta hän ei ole kuitenkaan erityisen kiinnostunut valtaosasta tuttavuuksiaan. Nämä ominaisuudet heijastuvat yleensä myös parisuhde-elämään sellaisenaan. Jos näkee uusien kavereiden hankkimisen työläänä ja kokee olonsa mukavaksi muutaman hyvän tyypin kanssa, niin ei hän todennäköisesti ole myöskään sitä tyyppiä, joka jaksaa tavata naista naisen perään sitoutumatta yhteenkään. Tällainen toiminta on tuollaiselle ihmiselle rasittavaa, eikä hän saa siitä haluamaansa palkintoa, joka on syvä yhteys. Toki tällainenkaan ihminen ei välttämättä halua aina sitoutua, mutta usein hän kuitenkin haluaa olla vähintään naisen ystävä jos pitää tämän luonnetta miellyttävänä.Nyt ei kyllä auennut yhtään. Joo, hyvää pohdintaa, mutta enhän minä voi muutaman tapaamisen perusteella tietää mitään miehen sosiaalisten suhteiden todellisesta vakavuudesta. Ja tuosta viestisi alusta en saanut mitään selvää. Eli kumpi nyt on pelimiehen merkki, samanlainen kohtelu vai erilainen kohtelu? Jos hän nyt vain on mukava kaikille, myös muille naisille, niin mitä se tarkoittaa?
Ei auennut yhtään? Ihan loistavaa analyysiä. Kyllähän toisesta nyt aika nopeasti alkaa näkyä se, että viuhtooko koko ajan puhelimella viestejä joka suuntaan ja päivittää somea. Facebookissa 500 kaveria ja hirveän tärkeää, että kaikki pitävät hänestä. Bileitä on niin paljon, ettei kerkeä joka suuntaan. Verrattuna siihen rauhalliseen jörrikkään, joka hoitaa puhelimella lähinnä pakolliset ja jolla on ne kolme kaveria, Aki ja Pera ja Make. Ja aikaa ja halua on olla nimenomaan sinun seurassasi ja tutustua kunnolla. Mikä tässä on vaikeaa? Naiset ovat tosiaan täsyin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nämä ovatkin niitä pleijereitä, kun minä olen ajatellut, että nämä ovat vain säälittäviä tapauksia. Jos puhutaan siitä, että pleijeri pitäisi tunnistaa jo alkuvaiheessa, ei minusta kyllä niitä yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia vielä tuossa vaiheessa latele pöytään kuin ne epätoivoisimmat peräkammaripojat.
Heh, mä oon kyllä törmännyt useempaankin tällaseen pleijeriin. Ei toki naimisiinmenosta tai yhteenmuutosta puhuta noin alussa, mut indikoidaan et sitoutuminen olis tosi kivaa ja ihanaa kun vaan löytyis oikea nainen. Nää lirkutukset jatkuu kunnes päästään sänkyyn jonka jälkeen mies häviää ku pieru saharaan :) Been there, done them, got the t-shirt.
Miten tuo sitten eroaa siitä, että juuri tämä nainen ei nyt sitten kiinnostanut, mutta parin viikon päästä on kierroksessa toinen nainen, jonka kanssa sitten aloitetaan oikea parisuhde. Onko tällainen mies pelimies, vaikka hän ihan oikeasti halusi parisuhteen, mutta nainen oli vain väärä? Minulle on tällaisia tullut vastaan myös muutama.
Jep, kun tapaillaan niin monesti seksikin ehtii astua kuvioon ennen kuin selviää, että jutussa ei ole oidemmän aikavälin edellytyksiä. Ei tästä kannata vetää hernettä nenään. Toki fiksu tyyppi kyllä osaa sanoa ihan suoraan, että ei meistä taida mitään tulla, eikä vain häivy mitään sanomatta. Sekin on toisille kovin vaikeaa, kun ei haluta aiheuttaa pahaa mieltä. Mutta pelimies on sitten se, joka panee ja häipyy jonnekin ja tulee sitten pitkän tauon jälkeen uudestaan lirkuttelemaan, että miten olisi. Sitä ei tee se tavallinen mies, joka vaan huomasi että ei ole suhteeksi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Pelimies kyllä sanoo mitä nainen haluaa kuulla silloin kun se sopii miehen omiin tarkoituksiin. Mutta on eri asia, tarkoittaako hän mitä sanoo.
Perus repliikkejä ovat
"En ole koskaan tavannut ketään sun kaltaista."
"Olet ainutlaatuinen."
"Sun kanssa on niin helppoa ja mukavaa, en kaipaa muuta."
Näitä repliikkejä mies sitten viljelee siihen asti kunnes on saanut mitä haluaa.
Minä olen joskus sanonut nuo kaikki yhdelle ja samalle naiselle ja tarkoitin niitä täydestä sydämestä. Eli noita ei voi kyllä käyttää varmoina merkkeinä.
Kannattaa ottaa sellainen mies, joka ei suhteen alussakaan lirkuttele ja imartelee liikoja. Vaan sellainen, joka sanoo mitä aidosti tuntee. Imartelun ja tarkoitushakuisen lirkuttele kyllä tunnistaa.