Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa pelimiehen, joka vain esittää mukavaa ja kunnollista miestä?

Vierailija
09.02.2017 |

Tämä ansaitsee oman ketjun. Poimin sen toisesta ketjusta, jossa nainen ihmetteli, miksei löydä parisuhdetta. Vastatkaa miehet mahdollisimman perusteellisesti. Mistä voi tunnistaa pelimiehen/ pahan pojan /rentun, joka vain esittää kunnollista ja mukavaa miestä, muttei oikessti ole?

"Omalla avovaimollani oli sama ongelma ja syy siihen oli aivan ilmeinen. Hän valitsi aina sellaisia, miehiä, jotka eivät halunneet pariutua. Piti minuakin pelimiehenä, koska vedin hieman sellaista roolia tuolloin. Jos valitset aina ne naistennaurattajat, niin ei ole lainkaan yllättävää, että et saa heitä kiinnostumaan itsestäsi parisuhdemielessä. Naiset ovat todella huonoja tunnistamaan pelimiehiä. He esittävät mukavaa, mutta toinen mies näkee kilometrin päästä millaisia he oikeasti ovat. Tai ainakin itse näen.'

Palstan kiinnostavin kommentti.
Kerro mahdollisimman yksityiskohtaisesti, miten voi tunnistaa pelimien kilometrien päähän. Mistä merkeistä näet sen? Konkreettisia esimerkkejä! Havainnollista! Kuvaile niin tarkkaan kuin pystyt!

Kommentit (242)

Vierailija
61/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos naiset ottaneet huomioon, että se mikä on yhdelle naiselle kurja pelimies on toiselle naiselle unelmien prinssi. Tarkoitan vain sitä, että miehet pelaa kaksin kortein... ja niin muuten pelaa naisetkin. Kokemusta on.

Eli pelimiestä ei välttämättä voi tunnistaa, joku pelimies ei tiedä edes itse olevansa varsinaisesti pelimies.

Vierailija
62/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin entisenä alan harrastajana homma käy hyvin yksinkertaisesti ihan tavatessa:

Shit testaat -> tyyppi ei noteeraa mitenkään

Shit testaat toisen kerran -> heppu härnää sua takaisin kuin jotain pikkusiskoaan / tai katsoo sua kuin olisit juuri sanonut fantasioivasi seksistä trumpin kanssa.

Shit testaat kolmannen kerran -> kaveri ignoraa sut alkaa jutella sun kaverin kanssa. Kysyy ehkä siltä, että "onko se aina tuommonen?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, lähestyisin tätä täysin toisesta kulmasta: mistä tunnistaa ei-pelimiehen.

Ei-pelimies on kiinnostunut naisesta, eikä vain seksistä. Jos tapailu ei vielä useankaan kerran jälkeen johda seksiin, mutta mies on silti kiinnostunut, on kyseessä todennäköisimmin ei-pelimies. Vastaavasti pelimies jatkaa ennemmin helpommille laitumille.

Nainen saa toki "hypätä heti sänkyyn", jos siltä tuntuu, mutta näin ei kannata tehdä, jos hakee parisuhdetta. Totta kai poikkeuksia on, mutta monet sydänsurut säästyisi, kun jaksaisi alussa vähän odottaa.

Vierailija
64/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin entisenä alan harrastajana homma käy hyvin yksinkertaisesti ihan tavatessa:

Shit testaat -> tyyppi ei noteeraa mitenkään

Shit testaat toisen kerran -> heppu härnää sua takaisin kuin jotain pikkusiskoaan / tai katsoo sua kuin olisit juuri sanonut fantasioivasi seksistä trumpin kanssa.

Shit testaat kolmannen kerran -> kaveri ignoraa sut alkaa jutella sun kaverin kanssa. Kysyy ehkä siltä, että "onko se aina tuommonen?"

Shit testaus on asia, jota kaikki naiset eivät tee. Eräs kaverikseni päätynyt pelimies ei uskonut ennen kuin näki vierestä tutustumiseni yhteen mieheen. 

Hän uskoi lopulta, että kaikki naiset eivät tuota tee, mutta väitti että olen poikkeus. Tuskinpa.

Itse epäilen peluriksi miestä, joka osaa sulavasti kohdata naisia, ts. luo ilmapiirin, jossa on luontevaa koskettaa toista, jopa suudella. En ole pahoillani tästä, mutta en ota tällaisia tyyppejä vakavissani. Pelimies saattaa olla hyvä seksissä, ja jos sitä on vailla, miksi ei nauttisi siitä, että joku näkee vaivaa ja liehittelee? 

Jos mies on oikeasti kiinnostunut, sen kyllä huomaa aika pian. Epävarmuus ja ujous eivät karkota ainakaan minua, ujoista olen löytänyt ihan helmiä. Olenkin tosin hyvin aloitteellinen. :)

Vierailija
65/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Katkot yhteydenpidossa, katoamistemput ja yhtäkkiset yhteydenotot tauon jälkeen. Tarkoitus hämmentää tai sitten jonkun naisen kanssa on pelailu tauolla.

-Kylmää-kuumaa-pelailu. Saattaa olla välinpitämätön tai jopa tyly eikä selittele jälkeenpäin käytöstään. Nainen alkaa usein miettimään mikä hänessä itsessään on vikana kun mies on niin kylmä ja tsadam- mies antaa silloin vastineeksi huomiota, viestejä, flirttiä

-Ei juuri kysele mitään naisen kuulumisia tai muusta elämästä;työstä, harrastuksista, etenkään perheestä. Tarkoitus ei ole tutustua naiseen oikeasti.

-Ei kerro itsestään mitään arkista ts. mikä tekisi naisen silmissä hänestä tavallisen. Säilyttää salaperäisyyden, jotta nainen kiinnostuu "ratkaisemaan arvoituksen" ja saamaan langat käsiinsä.

-Monen mainitsema karisma. Osaa ottaa hyvän jätkän/isännän/hauskan roolin porukassa. Ei mee porukan täytteenä, vaan usein etunenässä tai sitten kulkee kokonaan omaa tietää, koska ei ole riippuvainen muista. Ei tarvitse ketään turvaamaan itsetuntoaan. Jää harvoin miettimään, toimii. Usein tekee asioita, jotka on jollain tapaa erikoisia ja ihailtavia niin naisten kuin miesten keskuudessa. Ihailu lisää suosiota.

Oon kerran jos toisenkin langennut pelimieheen, mutta iän kanssa oppinut tunnistamaan pelimiehet. Nyt kun on sinkkuna, niin pari pelimiestä on ollut kierroksessa, mutta se on ok, koska en halua suhdetta. On oikeastaan hauska seurata sitä jallittelua ja sitä hämmennystä mikä syntyy, kun en lankea siihen vipuun vaan leikin mukana. Minuun ei tee vaikutusta tittelit,raha, reissaaminen, materia enkä vaikutu muustakaan hempeilystä.

Vierailija
66/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies ei halua muuttaa yhteen,salaa puhelimensa eikä maksa kulujasi.

Vierailija
67/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee omituisia "katoamistemppuja", ei vastaile viesteihin tai todella epäilyttävän viivästyneesti (toinen hoito kierrossa sillä hetkellä). Sitten taas jossain vaiheessa "kunnostautuu" ja lirkuttelee ja haluaa aktiivisesti tavata, maalailee ruusuisia tulevaisuudenkuvia. Ja sitten taas vetäytyy (lirkuttelemaan muille hoidoille), kunnes jossain vaiheessa muistaa taas sinun olemassaolon ja pyrkii petiisi (tietysti lirkuttelujen kautta).

Huomasin juuri olevani pleijeri. Paitsi, etten puhu ruusuisesta tulevaisuudesta, eikä minulla ole niitä muita hoitoja. On vain oma elämä.

n36

Tähän nimen omaan kuuluu puheet vakavasta sitoutumisesta, halusta tehdä lapsia, mennä naimisiin, jotta saadaan tämä uhri odottamaan niidenkin aikojen yli kun lämmitellään toista hoitoa.

Eli edelleenkään ei ole vielä mitään todellista tuntomerkkiä kerrottu, mistä pelimiehen voi tunnistaa ajoissa, ennen kuin lupaukset osoittautuvat katteettomiksi ja on myöhäistä.

Pelimiehillä on kerääntynyt kokemusta ja siten itsevarmuutta todella monien naisten kanssa ja naiset taas tykkäävät itsevarmoista miehistä, joten heidän suhteen "se vain tapahtui" eikä sitä edes huomaa

Näinhän se menee. Mitä itsevarmempi mies on, niin sitä todennäköisemmin hän on pelimies. Jos naisia ei lähesty usein, niin ei todennäköisesti ole siinä kovinkaan sulava. Naisille epävarmuus on punainen vaate, jolloin suuri osa hylkää potentiaaliset miehet välittömästi. 

Epävarmuus ei ole osoitus olemattomasta itsekunnioituksesta, jollaiseksi se usein tulkitaan. Epävarmuus voi johtua myös harkitsevuudesta ja siitä, että asia on heille tärkeä. Pelimiehelle yksittäinen nainen ei ole missään määrin merkityksellinen, niin tietenkään hänellä ei ole mitään syytä olla epävarma, koska häntä ei haittaa epäonnistuminen. Sen sijaan jos mies lähestyy naisia harvoin ja tapaa viimeinkin sellaisen, josta on kiinnostunut, niin tottakai häntä jännittää tilanne enemmän ja hän joutuu miettimään enemmän mitä sanoo ja lähestymisestä saattaa siten tulla epäluonnollinen ja vaivaannuttava.

Tosin tästä ei kannata vetää myöskään sitä johtopäätöstä, että sanojaan hakeva ja vaivaantuneen oloinen mies olisi automaattisesti kiinnostunut, koska hän voi miettiä myös keinoa päästä sinusta eroon mahdollisimman ystävällisesti. 

Ei todellakaan koska kyseessä on ainoastaan taitava peluri.

Vierailija
68/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapaamat pelimiehet eivät ole sanoneet sanaakaan liittyen sitoutumiseen. Päin vastoin melkein. Vastailevat epämääräisesti viesteihin, jossain kohtaa taas intoutuvat (kun muut säädöt kuivuivat kasaan), sitten taas häipyvät. Haluaisivat tavata lähinnä aamuöisin seksin merkeissä.

Lucky you. Harvoin on niin onnekas että tapaa ainoastaan noin tyylipuhtaita pleijereitä. Onko nämä muuten olleet ihan eka tapaamisellakin katoilleet kesken treffien muita naisia naurattamaan ja pyrkineet vasta aamuyöllä punkkaasi?

Vierailija
69/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä taidan sittenkin tapailla yhtä tällaista miestä, jos tähän ketjuun on luottaminen. Mies ei kyllä vaikuta päällepäin pelimieheltä vaan aika kiltiltä. Tuo mies harrastaa nimenomaan noita katoamistemppuja, eli saattaa kestää aika kauan että hän vastaa johonkin mun viestiin. Jos en itse laita viestiä, niin mieskin voi hyvin olla useamman päivän viestittelemättä. Mies selitti tätä sillä ettei välttämättä vaan katso kännykkäänsä, mutta pistin merkille että jos mies on mun luona ja hänen saa viestin vaikka joltain kaveriltaan, niin mies kyllä vastaa heti. Miehellä on myös tuota kylmää/kuumaa menoa, joskus vaikuttaa olevan tosi kiinnostunut ja viestittelee vähän väliä, ja joskus taas ei kuulu mitään. Mitä mieltä te ootte tästä?

Vierailija
70/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut useampaankin mieheen, tai ainakin aloittanut tutustumaan, jotka ns. paperilla vaikuttivat kunnollisilta (töissäkäyviä, suht raittiita, liikunnallisia jne.) sekä käytökseltäänkin, mutta kuitenkin vitsailivat välillä ohimennen olevansa ihan kusipäitä/kokovartalomulkkuja/tms. Luulin jokaisen kohdalla olevan vain läppää, mutta jotenkin kummallisesti aina vähän ajan päästä selvisi että oikeasti ovatkin sellaisia.

Ihmetyttää vaan tuollainen "vihjeiden" antaminen vai tietävätkö jo sitten kokemuksesta, että kivan tyypin esittäminen ei pidemmän päälle onnistu jos ei oikeasti ole sellainen?

Ja tosiaan aika nopeasti alkoi sitten ilkeily, sitoutumisongelmat ja muut kivat jutut tulemaan esiin, vaikka vielä hetki sitten oltiin etsimässä vakavaa suhdetta :-)

Nuo ovat muuten vain ongelmallisia ja ilmeisesti kusipäitä naisvihaajia. Olen kohdannut sellaisiakin. Poikkeuksetta yleensä ne 'älä vaan rakastu minuun tai särjet sydämesi'-sanovat miehet jäävät aina itse luu käteen ja roikkumaan, ehkä jopa stalkkaamaan.

Naistenmies ei ikinä anna tahallaan huonoa kuvaa itsestään. Ne ovat niitä, jotka vaikuttavat kertakaikkiaan täydellisiltä ja hurmaavilta.

Ääh, nyt menee kyllä taas niin ristiin. Itse hiljattain kuulin erään miehen suusta juuri tuon "älä rakastu minuun" -lauseen. Mitähän tästä nyt pitäisi taas ajatella, kun ehdin jo luovuttaa tämän tyypin suhteen tämän takia?

Vierailija
71/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä, että jos mies kuuluu siihen top kymmeneen prosenttiin joille 95% naisista antaa Tinderissä sydämen, niin on tämä erittäin todennäköisesti pelimies. Jos taas mies kuuluu siihen loppuun 90% miesmassaan joille ehkäpä kaksi sadasta naisesta antaa Tinderissä sydämen, on tämä todennäköisesti lojaali ja kunnollinen mies.,

Vika on siis yksikertaisesti siinä, että ne 2/10 - 8/10 tasolla olevat naisetkin tavoittelevat vain niitä Axl Smithin kaltaisia top dogeja ja kuvittelevat olevansa oikeutettuja sellaiseen, joille sitten kertyy kauhea määrä aktiivisia ja aloitteita tekeviä naisia jotka ovat alvariinsa kimpussa. Nämä 2/10 - 8/10 tason naiset sitten kuvittelevat juuri olevansa se henkilö, jotka sen alfan saavan kun se vähän hymyili, puhui mukavia ja nusaisi kerran, mutta siinä olikin sitten se kaikki mitä kyseinen 10/10 tason mies tuosta halusi. Niitä he sitten pyörittävät kymmeniä kerrallaan. Loput 90% tuosta miesmassasta ovat todennäköisesti lojaaleja jotka haluvata perheen, jos joskus parisuhteeseen pääsevät.

Noh, lienee selvää, että sä tasoteorioinesi et ole pelimies. Voisit kuitenkin auttaa naisia tunnistamaan pelimiehen kuvailemalla tarkemmin itseäsi. Millainen olet noin tarkemmin ottaen vuorovaikutuksessa naisten kanssa?

Johan minä sanoin, millä tavalla tunnistat todennäköisen pelimiehen: sellainen, jolle suurin osa naisista antaisi tinderissä sydämen.

Eli komea, silmää miellyttävää miestä?

Kyllä. Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää? Erittäin komea viimeisen päälle sliipattu mies, jonka nähdessään jokaisen naisen housut kostuvat, pyörittää paljon todennäköisemmin useaa naista kuin sitten ihan tavallisen näköinen tai ruma mies. Ymmärrätkö?

Ethän sä ihan oikeasti ole noin naiivi? Se sliipattu pelimieskin toki saa tahtoessaan pyöritettyä useampaa naista, mutta kukaan nainen ei kuvittele sen olevan seksiä enempää. Nämä tavallisen näköiset miehet taas pyörittää ja panee useampaa naista ihan samalla tavalla, mutta saavat seksiä ainoastaan vedättämällä naisia ja uskottelemalla että kyseessä olisi muutakin kuin pelkkä seksi.

Vierailija
72/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että tunnistaa valtavasta itsevarmuudesta ja egosta ja hurmauskyvystä, jonka näkee katseesta ja elekielestä. Ja että osaa sanoa aina oikeat sanat oikealla hetkellä ja on ns liian hyvää ollakseen totta. Lukee naisia kuin avointa kirjaa. Tunnistaa myös ne naiset erehtymättömästi, joihin hän vetoaa ja sivuuttaa muut.

Myös tietty sovinistinen ja naisia halveksuva asenne kuuluu joukkoon, mutta sitä on vaikea tunnistaa alussa. Hän todellisuudesss itsevarmasti asettua yläpuolellesi ja suhtautuu sinuun esim hyväntahtoisesti naureskellen. Itsevarmuus siis perustuu isoon egoon ja salaiseen uskomukseensa, että hän on paljon yläpuolelkasi, vaikka toki esittää tasa-aeärvoista mukavaa miestä. Myös taito valehdella tarvittaessa uskottavasti ja esittää tunteita.

Menin naimisiin ex pelimiehen kanssa. Ongelma on, etten tiedä onko hän sellainen vieläkin. Oletan, ettei ole, vaikuttaa luotettavalta. (Naurua tähän väliin, kiitos)

Heheh! Nämä ne ovat juuri niitä kovimman luokan pelimiehiä. Vai että ex pelimies - sehän se on pelimiehen paras liike. Toimivaksi todettu. Ja peli se kun jatkuu.

Vierailija
73/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehkä taidan sittenkin tapailla yhtä tällaista miestä, jos tähän ketjuun on luottaminen. Mies ei kyllä vaikuta päällepäin pelimieheltä vaan aika kiltiltä. Tuo mies harrastaa nimenomaan noita katoamistemppuja, eli saattaa kestää aika kauan että hän vastaa johonkin mun viestiin. Jos en itse laita viestiä, niin mieskin voi hyvin olla useamman päivän viestittelemättä. Mies selitti tätä sillä ettei välttämättä vaan katso kännykkäänsä, mutta pistin merkille että jos mies on mun luona ja hänen saa viestin vaikka joltain kaveriltaan, niin mies kyllä vastaa heti. Miehellä on myös tuota kylmää/kuumaa menoa, joskus vaikuttaa olevan tosi kiinnostunut ja viestittelee vähän väliä, ja joskus taas ei kuulu mitään. Mitä mieltä te ootte tästä?

Tapaillaankohan me samaa miestä?! Sori, en osaa auttaa mutta tuo ylläoleva voisi olla mun kirjoittama ja erityisesti tuo puhelimen "vahtaaminen" kun ollaan yhdessä, jos/kun se soi tai tulee viesti niin ihan aina vastaa ja on tavoitettavissa, mutta mulle vastaaminen voi viedä välillä viikonkin.

Vierailija
74/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Olettekos naiset ottaneet huomioon, että se mikä on yhdelle naiselle kurja pelimies on toiselle naiselle unelmien prinssi. Tarkoitan vain sitä, että miehet pelaa kaksin kortein... ja niin muuten pelaa naisetkin. Kokemusta on.

Eli pelimiestä ei välttämättä voi tunnistaa, joku pelimies ei tiedä edes itse olevansa varsinaisesti pelimies.

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Naisena olen lukenut nyt näitä tuntomerkkejä ja olen kyllä syyllistynyt niistä lähes kaikkiin itsekin sellaisten tyyppien kohdalla, jotka eivät juurikaan minua ole kiinnostaneet. En silti pidä itseäni minään pelinaisena vaan ihan tavallisena sinkkuna joka kaipaa myös ihan oikeaa ihmissuhdetta.

Vierailija
75/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on niin laskelmoiva kuva näistä "pelimiehistä"? En ole nainen enkä pelimies, mutta oman sivustaseuraajan kokemuksen perusteella ne "pelimiehet" ovat yksinkertaisesti ihan tavallaisia komeita, avoimia miehiä hyvällä itsetunnolla, nauttivat naisten huomiosta ja tykkäävät itsekin antaa naisille huomiota. Totta kai siinä nuorella ja menevällä miehellä kumppanit vaihtuvat tiuhaan, mutta onko se tämän miehen syy jos nainen kuvittelee liikoja? Ylipäätään melkeinpä kusipäinen tapa ajatella, että sinkkumies olisi jotenkin tilivelvollinen muille. Toki sitten eri asia nämä tyypit, jotka lupailevat jotain suhdetta tms, mutta sellaisia en ylipäätään kutsuisi pelimiehiksi. Ja sitten tietysti on kokonaan toinen asia, että miksi sen pelimiehen kanssa ei voisi harrastaa seksiä jos siltä tuntuu? Vähän antiikkinen seksuaalikäsitys jos menee mielestään jollain tavalla pilalle seksin harrastamisesta.

Vai olenko sitten käsittänyt väärin ja pelimies tarkoittaakin jotain muuta kuin yksinkertaisesti miestä, jolla on paljon naisia?

Vierailija
76/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on sellainen, joka kyllä antaa ymmärtää hänellä olevan jotain syvempiä tunteita ja että suhteesta VOISI tulla jotain enemmän. Sitten kuitenkin ajan kuluessa mitään ei tapahdu ja lopulta kun sitoutumisen ottaa puheeksi, mies sanoo ettei ole "seurustelevaa tyyppiä".

Em. kaltaisiin miehiin haksahdin monesti nuoruudessani. Miehissä vetosi se, että he olivat päällisin puolin kaikkea mitä nainen voi haluta: komeus, hyvä ammatti, älykäs, kavereita, hyvät suhteet perheeseensä jne. Miehet myös osasivat käsitellä naisia ja kertoa heille mitä he haluavat kuulla. Ainakin siihen asti kunnes nainen alkaa kysellä voisiko suhde edetä pidemmälle. Sitten miehen kiinnostus yleensä lopahtaa.

Sittemmin löysin miehen, joka halusi sitoutua ja hän on osoittautunut upeaksi puolisoksi. Hän on luotettava, tarkoittaa mitä sanoo ja silti on hyvännäköinen ja tienaa mukavasti.

Vierailija
77/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies kyllä sanoo mitä nainen haluaa kuulla silloin kun se sopii miehen omiin tarkoituksiin. Mutta on eri asia, tarkoittaako hän mitä sanoo.

Perus repliikkejä ovat

"En ole koskaan tavannut ketään sun kaltaista."

"Olet ainutlaatuinen."

"Sun kanssa on niin helppoa ja mukavaa, en kaipaa muuta."

Näitä repliikkejä mies sitten viljelee siihen asti kunnes on saanut mitä haluaa.

Vierailija
78/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman miehen suusta kuullut "älä vaan sitten rakastu minuun".

Loppujen lopuksi noissa suhteissa mies sitten ihastui kovemmin ja olisi halunnut enemmän, minä taas en.

Että niinkin voi käydä, huvittavaa kyllä.

Vierailija
79/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet on tyrkkyjä ja yli-innokkaita. Pelimiehet pelkää alfauroksia.

Vierailija
80/242 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet on tyrkkyjä ja yli-innokkaita. Pelimiehet pelkää alfauroksia.

Jotkut alfat ovat pelimiehiä, mutta kaikki pelimiehet eivät ole alfoja.