Asioita, joille monet nauravat, mutta sinä et?
Minulla esim. jos joku polkaisee baananin kuoreen ja lentää nurin
Pikkulapsi sotkee itsensä kauttaaltaan soseeseen yms.
Kommentit (121)
Kännijutut, viinapullopuheet kun ottaa huomioon että joka paikassa myös meillä töissä on henkilöitä joilla pahoja ongelmia viinan kanssa.
Kaiken maailman johannatukiaiset ja risumiehet. Vituttaa noille hekottelijat.
Putous hahmojen sketsien hokeminen monen vuoden jälkeen, ketä ne muka enää naurattaa oikeesti? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kännijutut, viinapullopuheet kun ottaa huomioon että joka paikassa myös meillä töissä on henkilöitä joilla pahoja ongelmia viinan kanssa.
Samat sanat. Minua ei naurata ollenkaan känniseikkailu-kertomukset. Sen verran olen nähnyt liiallisen alkoholin käyttöä.
En naura koskaan. Elämä on aivan liian lyhyt nauramiseen. Kuluu vaan turhaan energiaa. Tuollakin energialla voisi perustaa menestyvän yrityksen tai vaikka aloittaa kehittävän harrastuksen. Ei ihme, että suomalaiset ovat köyhiä, kun nauravat jollekin Putoukselle.
Nämä ohjelmat/videot ihmisten mokista, joissa heille sattuu kivuliaita asioita, esim. törmää johonkin tai putoaa jostain, ja sitten esim. komediat, joiden hauskat kohtaukset perustuu johonkin kivuliaaseen tapaturmaan, väkivaltaan tms. Voin nauraa kyllä joillekin sairaille asioille ja voin pitää joskus kipuun liittyviä elokuvia ym. kiinnostavina (en hauskoina), mutta jos nään kivuliaan kohtauksen, niin ennemmin huudahdan ääneen "au!" naama kipuilmeeseen vääntyneenä kuin rupeaisin nauramaan. En vain näe hauskuutta niissä.
Joskus ihan järkytyn, mitä jokin kivulias kömmähdys (joka on todellinen, ei näytelty!) edes tekee hauskaksi tarkoitetussa ohjelmassa, mut kai tämä on vain huumorintajusta kiinni, eikä huumorintajusta voi välttämättä päätellä ihmisestä mitään. Vaikka en naura näille kipukohtauksille, saatan naurahtaa vauvavitseille tai rasistisille vitseille, vaikken pidä niidenkään sisältöä sen parempina.
Se, kun jollekin ihmiselle lyödään yllättäen kakku tai joku muu leivonnainen naamaan, näitä videoita on aina välillä Hauskoissa kotivideoissa.
Minulle on opetettu, että ruoalla ei saa leikkiä varsinkin, kun samaan aikaan miljoonat ihmiset näkevät nälkää.
Rasistiset vitsit.
Aasialaiset näytellää kaikki tietävinä nörtteinä ja on aina hiljaa ja kun puhuu niin ilmoille tulee vain viisauksia
Lihavat ovat todella typeriä ja liikkuvat erittäin vaivalloisesti yms
Argh, jättäkää ihmiset rauhaan, antakaa heidän olla!
Hauskat kotivideot -tyyppisissä ohjelmissa usein toistuvat: mies saa kivuliaan iskun kiveksiin tai pikkulasta säikytellään.
Vitsit jotka perustuvat nais/mies stereotypioihin.
Kreisikomediat, joissa tapahtuu seuraavaa:
Päähenkilölle tapahtuu kaikkea noloa, mikä liittyy kakkaan, pieruihin tai seksiin/itsetyydytykseen.
Päähenkilö satuttaa itseään toistuvasti, yleensä alapäähän.
Päähenkilölle nauretaan ja/tai häntä kiusataan.
Päähenkilö on mies joka pukeutuu naiseksi.
Haluaisin nähdä aivottoman komedian ilman mitään näistä, ehdotuksia?
Eläinrääkkäysvideot, eli:
Kärsivät eläimet, joita on esim. puettu näyttääkseen hassulta.
Apinat ihmisten vaatteissa
Muut villieläimet joita inhimillistetään
Sirkuseläimet
Kummeli.
Olen huono tamperelainen.
Stand up-koomikot & alapäähuumori. Yrjö!!!
Vierailija kirjoitti:
Miesten seksileluille.
Nauretaanko miesten seksileluille? Siis anustapeille ja fleshlighteille, vai mitä tää tarkoittaa?
Puhevikaisille (r-vika, s-vika, änkytys jne.)
Kännisekoilujutut ei mua naurata.
Vierailija kirjoitti:
En naura koskaan. Elämä on aivan liian lyhyt nauramiseen. Kuluu vaan turhaan energiaa. Tuollakin energialla voisi perustaa menestyvän yrityksen tai vaikka aloittaa kehittävän harrastuksen. Ei ihme, että suomalaiset ovat köyhiä, kun nauravat jollekin Putoukselle.
Nauroin tälle! Toki tämän oli tarkoituskin olla vitsi, mutta silti naurattaa ajatus kokoomusnuoresta, joka istuu kotonaan tiger of swedenin pyjamassa ja twiittaa nalle wahlroosin ja milton friedmanin sitaatteja ja miettii, miten naurusta pidättymisellä voisi tienata.
Toisten ihmisten epäonnelle tai vastoinkäymisille.
Ylipainolle tai muulle ulkonäköpiirteelle
Vitseille joissa nauretaan toisille ihmisille, eikä tilanteille
Siinä jotain.