Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joille monet nauravat, mutta sinä et?

Vierailija
08.02.2017 |

Minulla esim. jos joku polkaisee baananin kuoreen ja lentää nurin
Pikkulapsi sotkee itsensä kauttaaltaan soseeseen yms.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen töissäni alkoholisoituneita ihmisiä, ja minusta hauskoja eivät ole sketsit, joissa viinanjuonnille hihitellään tai ördäys on hauskaa. Ketonen&Myllyrinteellä oli sketsi, jossa hieno rouva menee kysymään Alkon myyjältä, mikä olisi hyvä juoma "ihan vaan vetää perseet". Ei naurata:/

Vierailija
62/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää loukkaantumisvideot mitä oottekin jo sanonut.

Niiden lisäksi ruoalla naamansa sotkeneet lapset. Jotkut tuttavat laittaa nettiin kuvia, joissa niiden lapset on sotkeneet naamansa suklaalla/jäätelöllä/perusruoalla/yms ja mun mielestä ne on todella oksettavia. Kummasti niihin vaan kirjoitellaan että "hahaahaaaahaha ihana söpöliini!!!!" ja "tuitui :'D" yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen kidutus ja "kuollut vauva" -vitsit. Kerta kaikkiaan, mitä helv-

Vierailija
64/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno-elokuvat

Vierailija
65/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeesta piittaamattomille... Meidän perhe sairastui todella pahasti ja poika on kykenemätön liikkumaan esim kaupoissa vapaasti kun oirehtii 3/4kaupoista! Lääkäritkään ei aina usko!! Jotkut vaan naureskelevat että siedätä Niinkuin allergiatkin...

Vierailija
66/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksmieliset jutut

Vierailija
67/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno- elokuvat

Kermakakku naamaan, isku munille, koira nylkyttää jalkaa yms

Hauskat kotivideot

Lasten möläytykset

Naaman ja äänenvääntely-imitaatiot

Vierailija
68/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD-vitsit. "Mulla on varmaan joku ADHD" ja siihen kauhea räkätys päälle.

Vierailija
69/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemi

Vierailija
70/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stand up -koomikot, joiden vitsit on pelkästään alatyylisiä panojuttuja. Esimerkiksi suomalaisista koomikoista Ilari Johansson on pahimmasta päästä. Höhöhöö, olin kännissä ja sain pillua. 

Facebookin Ei menny niin kuin Strömsössä -ryhmässä ei naurata useimmatkaan jutut. Voi hitsi, kun levisi kahvit pöydälle, heehee! Katsokaa kuinka tippui ruoat lattialle! Onpas meidän koira hauska, kun se taas levitti roskiksen ympäri kämppää! Vähän noloa, kun sanoin mummolle, että lepää rauhassa! 

Facebookissa "hauskasti" kirjoitetut jutut, jossa eläin (yleensä koira) kertoo minä-persoonsassa, mitä tuhmuuksia on tehnyt. 

Vierailija
71/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murteella kirjoitetut "hauskat" jutut.

Vierailija
72/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä olevat mukavitsikkäät sarjakuvat.

Vierailija
73/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsi kiroilee tai näyttää valokuvassa (tai ylipäätään missään) keskisormea.

Vierailija
74/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vedettiin överit, ja oli niin hauskaa hihhih -jutut. En ole absolutisti itsekään, mutta ei minusta ole mitään hauskaa siinä, että on tullut juotua liikaa. Enemmänkin itse olen hävennyt niitä kertoja kuin naureskellut jälkikäteen.

Vierailija
75/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassujen edellisestä hallituskaudesta ei ole kulunut kunnolla vielä edes paria vuotta. Tuon nelivuotiskauden Suomen talous kynti pohjamutia, ja työttömyys paheni vuosi vuodelta. Myös silloin tehtiin todella isoja leikkauksia, lapsiperheitä, vähävaraisia ja eläkeläisiä "unohtamatta", Nyt tuo toiminta kielletään kolmasti.

Tämän porukan hallituskausi päättyi täydelliseen katastrofiin, jossa hallituksen kaikki keskeiset talous- ja työllisyystavoitteet jäivät valovuosien päähän tavoitteistaan. Farssin kruunasi se, että kauniiksi lopuksi vihervassut jengeineen kaatoivat eduskunnan salissa omia esityksiään.

En ihan äkkiseltään muista näin äärettömän tekopyhää ja historiatonta retoriikkaa miltään muulta oppositioryhmältä kuin vihervassuilta.

Vierailija
76/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroileva siili

(ja lähes kaikki muutkin naisten tekemät huumorisarjakuvat, ette ole hauskoja).

Vierailija
77/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondivitsit tai muut naisia halventavat vitsit

Vierailija
78/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä on automaattisesti hauskaa, jos joku on kännissä (oikeasti tai esim. telkkarissa). Mun mielestä ei.

Vierailija
79/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lasten suusta totuus kuuluu hih hih" kun se idiootti kersa pahoittaa jonkun mielen ihmettelemällä miten voi olla noin läski/punainen/isonenäinen tms. 

Joku kaatuu tai satuttaa itseään muuten. 

Pelolle nauraminen.

Vierailija
80/121 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedbergille, sori mut ei vaan naurata, ei edes hymyilytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi