Asioita, joille monet nauravat, mutta sinä et?
Minulla esim. jos joku polkaisee baananin kuoreen ja lentää nurin
Pikkulapsi sotkee itsensä kauttaaltaan soseeseen yms.
Kommentit (121)
Must siinä ei oo mitään hauskaa kun sammunut ihminen töhritään joihinki typeriin teksteihin ja kuviin. Samoin polttareitten nöyryytysleikit ei oo koskaan naurattanu.
Suurin osa kotimaisista komedia/sketsisarjoista tai -elokuvista. Alkaen Uuno Turhapuro-leffoista päättyen näihin Putous-juttuihin. En vaan jaksa.
Ne videot, joissa tehdään julkisella paikalla satunnaiselle ihmiselle jokin käytännön pila, joka jollain tavalla nolaa tämän. Ja se kohde joutuu siinä väkisin naureskelemaan, että olipa kiva piristys päivään. Ja sitten vielä esitetään video julkisesti, koska "kyllähän julkisella paikalla saa kuvata, heh heh heh"
Eri asia, jos ne pilat ovat sellaisia, jossa nolon tilanteen kohteeksi asettuukin se pilan tekijä itse, ja seurataan enemmän ihmisten reaktioita. Mutta kauhean usein ne hassunhauskat käytännön pilat tehdään nimenomaan periaatteella "katsotaan, osaavatko nuo MUUT nauraa itselleen"
Kiviä taskussa -näytelmälle (huh, miten outo esitys, vaikka kuinka yritin sitä ymmärtää ja Martti Suosalo on legendaarisen hyvä näyttelijä)
Maahanmuuttoa käsittelevälle stand-upille (ei naurata, kun asiassa ei ole mitään vitsin aihetta, sori vaan)
Seinfeld ja Pulmuset -sarjoille (olen varmaan ihan moukka, kun en näiden sarjojen "hienoutta" ole koskaan tajunnut)
Hauskat kotivideot -ohjelmalle poislukien jotkut eläinvideot, jotka on paikoin hulvattoman hauskoja (en vain näe mitään hauskaa siinä, että joku vammautuu polkupyörälennossa tai että vauva puklaa aikuisen naamalle tms.)
Ruualla leikkimiselle. Oli sitten kyseessä vauva, aikuinen tai ihan kuka tahansa, niin ruualla leikkiminen on yksinkertaisesti mautonta, typerää ja kauheeta tuhlaamista. Hirveä siivo tulee, ja lasten kohdalla on vielä tuo kasvatuksellinen osuus, eli jos naurat, viestität, että olipa hauskaa kun leikit ruualla, leikipä seuraavankin kerran.
Suomalaiset viihdeohjelmat tyyliin Putous ja Kummeli.
- Täytekakku naamaan 'huumori'
- Jim Carreyn naamanvääntelyelokuvat ja vastaavat
- Kun tuntematon ihminen liukastuu kadulla tai muuten satuttaa itsensä
- Pieruhuumori
- Sirkuspellet
- Fingerpori
Säikäytykset. Toinen saa melkein sydärin. "Hähää, säikähditpäs!" "Olisit nähnyt ilmees, hahaha!"
Vierailija kirjoitti:
Minulla esim. jos joku polkaisee baananin kuoreen ja lentää nurin
Okei. Kerrotko ap vielä, milloin olet ihan oikeasti nähnyt tämän vain piirretyissä ja sarjakuvissa esiintyvän ilmiön?
Vierailija kirjoitti:
Näen töissäni alkoholisoituneita ihmisiä, ja minusta hauskoja eivät ole sketsit, joissa viinanjuonnille hihitellään tai ördäys on hauskaa. Ketonen&Myllyrinteellä oli sketsi, jossa hieno rouva menee kysymään Alkon myyjältä, mikä olisi hyvä juoma "ihan vaan vetää perseet". Ei naurata:/
Eihän tuossa sketsissä ole tarkoitus nauraa itse viinanjuonnille, vaan tuolle kontrastille hienon rouvan olemuksen ja sanomisten välillä.
Kaikki lapsiin liittyvä. Mua ei lapset naurata ollenkaan, oksettaa ja inhottaa vain.