Asioita, joille monet nauravat, mutta sinä et?
Minulla esim. jos joku polkaisee baananin kuoreen ja lentää nurin
Pikkulapsi sotkee itsensä kauttaaltaan soseeseen yms.
Kommentit (121)
Pelkäävät ja itseään satuttavat eläimet ja ihmiset
Meijän kylällä aika miehet ja -naiset hihhittelee seksille, kuten nelivuotias. Kyllä, arvaatte varmaan jo, mikä paikka kunta on kyseessä.
Kun minulle tapahtuu jotain noloa!
Joskus käy myös toisin päin, eli esim. silloin kun minä kerron vitsin.
Imitointi ja muu äänen vääntely (esim. munamies). Tekisi mieli ennemminkin potkaista perseelle kuin nauraa. Tulee jotenkin fiilis, että minua pidetään yhtä älykkäänä kuin lasta, jolle pitää lässyttää ja viihdyttää vääntelemällä ääntä.
Duudsonit, Kummelit, Uunot ja muut suomalaiset "komediat". Enemmin oksennan tai muuta mutta en katso. Hyvin
n toteutettu kakkupila ehkä saa hymyilemään (puhalla ilmapallo,kuorruta ja kaadu muka) niin se synttärisankarin/hääparin ilme :). Nojuu näitä riittäis mutta moni suuttuis mun "huumorintajusta"..
Meksikon tilanne mistä ei kannata edes puhua. Kannattaa puhua omista paskoista tavoista ja asioista itselleen koska vuosi 2017 tulee olemaan todella raskas. Ketään ei tiedä meksikon tilanteesta ja se naurattaa minua suunnattomasti. Voisin kaataa auringon päällenne jos voisin.
Alkoholisteille, asunnottomille, työttömille jne. naureskelu. Viikonloppujuoppojen keskinäiset läpät vielä menettelee.
Grumpy cat. Eihän kehitysvammaisille ihmisillekään naureta.
Sairaalloisen lihaviksi lihotetut eläimet, eläineääkkäystä eikä siinä ole mitään hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Meijän kylällä aika miehet ja -naiset hihhittelee seksille, kuten nelivuotias. Kyllä, arvaatte varmaan jo, mikä paikka kunta on kyseessä.
No mikä paikkakunta?
Pissis- ilmiö on jo vanha juttu, mut joidenkin mielestä on edelleen hauskaa kun joku pukeutuu pinkkiin ja esittää näitä unohdettuja lausahduksia dnamainoksista yms. 😫 Etenkin jos kyseessä on vielä mies joka on vetäissyt blondin peruukin päähän.
Fail-videot ja muut kotivideot, joissa jotakuta selvästi oikeasti sattuu. Joku vaikkapa hyppää katolta, missaakin trampoliinin ja tippuu lankkuna selälleen kolmestä metristä kovaan maahan, jääden siihen makaamaan. Kuvaaja ei meinaa pysyä housuissaan kun se nauraa niin paljon ja riemuitsee, että sai videolle.
Kun aikuiset säikyttelee pikkulapsia screamer-videoilla tai hirviönaamareilla. Tervetuloa traumat, joita saa sitten itkeskellä yökaudet ja aikuisenakin pohdiskella. Lapset pois semmosilta "vanhemmilta".
Kehitysvammaiset. En näe siinä mitään naurettavaa enkä ole ikinä nähnyt, vaikka kuinka "hauskalta ja tyhmältä" kuuloistaisi puhuessaan tms.
Kun lapsi tekee jotain "hassua", esim. hakee kaapista likaisen roskiksen ja menee sinne istumaan mätänevien ruoan tähteiden päälle. Moni someäippä ottaa tilanteesta kuvan, ja nauraa - mutta kasvattamisen johdonmukaisuus kärsii. Tuskin äippää naurattaa enää, kun muksu hakee kuudettatoista kertaa roskiksen ja kaataa liejut valkoiselle matolla, mutta ei se muksun vika ole, äiti opetti että on hauskaa ja kuvaamisen arvoista leikkiä roskiksilla?!
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaiset. En näe siinä mitään naurettavaa enkä ole ikinä nähnyt, vaikka kuinka "hauskalta ja tyhmältä" kuuloistaisi puhuessaan tms.
Kun lapsi tekee jotain "hassua", esim. hakee kaapista likaisen roskiksen ja menee sinne istumaan mätänevien ruoan tähteiden päälle. Moni someäippä ottaa tilanteesta kuvan, ja nauraa - mutta kasvattamisen johdonmukaisuus kärsii. Tuskin äippää naurattaa enää, kun muksu hakee kuudettatoista kertaa roskiksen ja kaataa liejut valkoiselle matolla, mutta ei se muksun vika ole, äiti opetti että on hauskaa ja kuvaamisen arvoista leikkiä roskiksilla?!
Word!
Vierailija kirjoitti:
Etenkin bakteerikammoisena ja hygieenisenä ihmisenä en voi ymmärtää tota kakkosta? Minä en nauraisi.
Aikoinaan lähinnä ällötti noi Petelius-kalliala nunnukanunnuka- ja Malmin mustalais-jutut...Muuten nauroin niille vääränä mutta stereotypioita viljely ei nappaa.
Hauskat kotivideot ohjelman videot. En nää mitään hauskaa toisen kaatumisessa jossa voi oikeesti sattua. Vaikka tuskin kukaan laittaa videoo tilanteesta jossa tullut pahempi loukkaantuminen. Ja toinen ryhmä on ne sotkeneet lapset.
Jos mies pukeutuu naiseksi.