Asioita, joille monet nauravat, mutta sinä et?
Minulla esim. jos joku polkaisee baananin kuoreen ja lentää nurin
Pikkulapsi sotkee itsensä kauttaaltaan soseeseen yms.
Kommentit (121)
Vauva pulauttaa jonkun naamalle (hauskoissa kotivideoissa). Siis oikeesti, eikö tuo ole vain kuvottavaa?
Provoille/ eriäville kommenteille.
Roustaamiset.
En ole tykännyt niistä, en edes silloin kun ne olivat pääasiassa "Amerikan julkkis roustaamisia".
Minusta se on kiusaamista, jolle yleisö nauraa. Stand upit ja kaikki muu huumori menee.
Kuivat jutut eivät naurata minua ollenkaan. Kun nauran, nauran silloin aidosti ja syystä. Kohteliaisuudesta kuitenkin hymyilen, mutta en naura
Kuluneet videot, jotka on katsottu läpi monta kertaa ei naurata enää millään esim. Risumies ja vastaavat
Pari kertaa saatan nauraa toistuvalle jutulle, mutta jos läppää on vedetty jo 50 kertaa niin ei enää naurata
Kuulostan todella kuivalta ihmiseltä, mutta nauran minua naurattaville jutuille, niitä on miljoonia :)!
Sirkuksien yms. pellet, ei aina naurata joka hassuttelu. Ap
Hauskat kotivideot. Ei naurata yhtään, lähinnä säälittää ja tunnen suurta myötähäpeää
Ja videot (tai muu) jossa joku satuttaa itsensä pahasti tai ei. En tajua miksi se on hauskaa katsoa kun jotakuta sattuu oikeasti, sitten nauretaan päälle
Kotivideot, Putous ja muut noiden tapaiset ohjelmat.
Kakka-, pissa- ja pieruhuumori :)
Mulla on melkoisen erikoinen huumorintaju verrattuna valtaosaan ihmisiä. Nauran ihan oudoille jutuille mutta esim jotkut youtube-pätkät, joihin kirjoitellaan kommenttia, miten porukka nauraa vedet silmissä, ei aiheuta mulle hymyn häivääkään. Tämä outo huumorintaju on periytynyt mun lapsille ja nyt mulla on täällä neljä tyyppiä, jotka nauraa mun jutuille ja joiden jutuille mä nauran 😆
Kiroilevalle pikkulapselle. Tai alakoululaiselle joka puhuu seksijuttuja.
Krisse Salminen.
En ymmärrä mitä hauskaa siinä on olevinaan.
Pieru&kakka/eritehuumori. Pidän itseäni huumorintajuisena, mutten vaan tajua mitä hauskaa siinä on, kun vaikka joku aikuinen kertoo paskoneensa housuunsa, ehhehheeee. Minusta se on vain ällöttävää.
Joku on kännissä kussut housuun..