Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näitä terveyssyistä vesipullosta pitkin päivää juovia näkee pullo repussa niin paljon pikaruokapaikoissa, imemässä tupakkaa, karkkihyllyllä ja epäterveesti pukeutuneena?

Vierailija
08.02.2017 |

Eli onko se terveys nyt niin tärkeää vai ei?

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tekeytynyt Ylilautailijaksi ja sivaltelee nyt av-mammoja sanaisella säylällään passiivis-aggressiivisten hymiöiden takaa

Vierailija
122/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh..minä kun luulin et ihan kaikenlaiset ihmiset juo vettä JANOONSA.Niin laihat lihavat terveet sairaat vegaanit tupakoitsijat av-mammat täydelliset luuserit menestyjät jne..Tarviiko siihen vesipulloon sen erikoisempaa syytä olla.Että janoonsa juovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tekeytynyt Ylilautailijaksi ja sivaltelee nyt av-mammoja sanaisella säylällään passiivis-aggressiivisten hymiöiden takaa

Jep, joku neckbeard purkaa naisvihaansa.

Vierailija
124/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla mennyt tunteisiin. Paljon puhetta, vähän villoja. Joku fitnessbimbo tavoittelee keuhkosyöpää, ihan ymmärrettävää fitnesstyypiltä.

Vierailija
125/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannibal Lecter profiloi ketjun kirjoittajat.

Vierailija
126/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n todellinen älymystö kokoontunut yhteen ketjuun. Huh huh kun päätä huimaa.

Vierailija
127/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellainen ketju on? Ilmeisesti ei tämä, koska säkin oot täällä?

Vierailija
128/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap se jaksaa jatkaa.

Vierailija
129/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että heillä on vesipullo mukana juuri terveyssyistä? Ehkä heille vain tulee helposti jano.

Vierailija
130/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin keskustelun koska haluan ärsyttää ap:ta :):):):):):):):):))) siinä sulle hymiöö !

Vierailija
131/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap se jaksaa jatkaa.

Ap liukeni jo aikoja sitten. Könöttää pää kenossa sieraimet kaupan ikkunalasissa ihmettelemässä, kun joku nauttii vettä janoonsa. Ja sinähän tuon edellisen kommentin laukaisit. Joku varmaan luuli, että siihen voi vastata? ohis, ei ap

Vierailija
132/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha..ha niin myös liiallinen veden juonti!

Vierailija
133/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tiedät, mistä syistä toiset pitävät vesipulloa mukanaan?

Tiedätkö sen, kun joillakin ihmisillä on kaikki hyvin niin kauan, kun tietävät missä lähin vessa on, mutta joille tulee tarve mennä vessaan heti, kun he menevät vieraaseen paikkaan, jonka vessojen sijaintia he eivät tiedä? Minulla on vähän sama juttu, mutta vain juomisen kanssa. Kaikki hyvin niin kauan, kun vettä on saatavilla, mutta jos vettä ei ole kädenulottuvilla, niin heti tulee aivan kamala jano. Siksi minulla on vesipullo mukanani kaikkialla.

Vierailija
134/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut aloittajan esittämää yhteyttä :(

Vierailija
135/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten oli vesipulloketju ja kaikki kertouvat juovansa terveyssyistä. Nyt kukaan ei juonut terveyssyistä vaan janoonsa.

AV-mamma taitaa kirjoitella samoista asioista periaatteessa aina päinvastoin kuin aloittaja ihan vaan riitaa haastaakseen. :)

Jään odottelemaan seuraavaa ketjua ja mikä silloin on aloittajan tulokulma ja mikä on se seuraava perustelu. :)

Vierailija
136/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tiedät, mistä syistä toiset pitävät vesipulloa mukanaan?

Tiedätkö sen, kun joillakin ihmisillä on kaikki hyvin niin kauan, kun tietävät missä lähin vessa on, mutta joille tulee tarve mennä vessaan heti, kun he menevät vieraaseen paikkaan, jonka vessojen sijaintia he eivät tiedä? Minulla on vähän sama juttu, mutta vain juomisen kanssa. Kaikki hyvin niin kauan, kun vettä on saatavilla, mutta jos vettä ei ole kädenulottuvilla, niin heti tulee aivan kamala jano. Siksi minulla on vesipullo mukanani kaikkialla.

Mulla on noi molemmat. Olen varmaan ap:n täsmäkohderyhmää juomisen osalta. Kohta se kai tajuaa alkaa laskea veskissä kävijätkin?

Vierailija
137/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä ole ymmärtänyt tuota ihme juomavesihysteriaa. Eivät ihmiset normaalin päivän aikana janoon kuolleet tai kuivuneet ennenkään kuin tuosta tuli muotia kuljettaa helvetin muovipulloa mukana. Eikä mikään terveyssuositus taatusti kerro, että siitä pullosta pitää hörppiä kymmenen minuutin välein.

Vierailija
138/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko se terveys nyt niin tärkeää vai ei?

ai mikä vesipullo? Viinaa mulla on pullossa.

Vierailija
139/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

En kyllä ikinä ole ymmärtänyt tuota ihme juomavesihysteriaa. Eivät ihmiset normaalin päivän aikana janoon kuolleet tai kuivuneet ennenkään kuin tuosta tuli muotia kuljettaa helvetin muovipulloa mukana. Eikä mikään terveyssuositus taatusti kerro, että siitä pullosta pitää hörppiä kymmenen minuutin välein.

Mitä sinäkin lässytät terveyssuosituksista?!

Mä esim. kannan sitä pulloa, koska tulee usein JANO. Enkä varmasti ole ainoa.

Vierailija
140/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeesti kiinnostaa muiden vesipullot niin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan