Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näitä terveyssyistä vesipullosta pitkin päivää juovia näkee pullo repussa niin paljon pikaruokapaikoissa, imemässä tupakkaa, karkkihyllyllä ja epäterveesti pukeutuneena?

Vierailija
08.02.2017 |

Eli onko se terveys nyt niin tärkeää vai ei?

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeesti kiinnostaa muiden vesipullot niin paljon?

Mielenterveysongelmaista kiinnostaa. Teki ketjunkin asiasta.

Probleemi on kai se, kun ei kestä katsoa vettä juovia ihmisiä? Pahinta on se, jos nämä veden juojat eivät ole tarvittavan laihoja tai tupakoivat, ja mitäs siellä olikaan vielä listattuna.

Ihminen on vettä about 70% tjtn, miksi ei olisi normaalia nauttia vettä, kaikenlaisten ihmisten? Ap on ihan kujalla. Mutta näitähän täällä av:lla riittää. Tämä oli kuitenkin nyt jotenkin erityisfriikki.

Vierailija
142/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tupakoimaton absolutisti, palelijana pukeudun koomisen lämpimästä ja - KAUHEAA - asun Helsingissä.

Erittäin huono ennuste syövästä, joten sain allogeenisen kantasolusiirron, joka aiheuttaa käänteishyljintää munuaisissa. Minun täytyy munuaisteni vuoksi juoda kolme litraa nestettä eli minun tapauksessani vettä päivässä. En juo kahvia tai teetä.

Pidän aloitusta erittäin liikuttavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-mammat flipanneet täysin kun tupakan ja euron juustojen terveysvaikutuksia vähän kyseenalaistetaan.

Vierailija
144/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mulle tuli syöpä vaikka join vettä 5 litraa päivässä. Vai onks se tää rööki muka? Älä viitti!

Vierailija
145/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saa tehdä edes pieniä korjauksia terveyteen? Sun logiikan mukaan ylipainoiset ei varmaan saa ostaa mitään terveellistä?

Vierailija
146/146 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten oli vesipulloketju ja kaikki kertouvat juovansa terveyssyistä. Nyt kukaan ei juonut terveyssyistä vaan janoonsa.

AV-mamma taitaa kirjoitella samoista asioista periaatteessa aina päinvastoin kuin aloittaja ihan vaan riitaa haastaakseen. :)

Jään odottelemaan seuraavaa ketjua ja mikä silloin on aloittajan tulokulma ja mikä on se seuraava perustelu. :)

Oletko tietoinen siitä, että täällä kirjoittelee useita eri ihmisiä, eikä yksi ainoa henkilö? Minä ainakaan en mainitsemastasi ketjusta ole kuullutkaan. Jos olen ohimennen nähnyt sen palstan etusivulla, niin olen ohittanut sen ilman, että mielenkiintoni heräsi, jos otsikko ei vaikuttanut minusta kiinnostavalta. Tämän otsikko taas vaikutti minusta sellaiselta, että minulla olisi aiheeseen jotain sanottavaa. Se kun on niin yksinkertainen juttu, että ne, jotka sanovat juovansa terveyssyistä, ovat ERI HENKILÖITÄ kuin ne, jotka sanovat juovansa janosyistä. Aika taianomaista, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi