Miksi näitä terveyssyistä vesipullosta pitkin päivää juovia näkee pullo repussa niin paljon pikaruokapaikoissa, imemässä tupakkaa, karkkihyllyllä ja epäterveesti pukeutuneena?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun hei, mua nyt oikeesti kiinnostaa se epäterve pukeutuminen! Mistä mä muuten tiedän, mitä saan laittaa päälleni, jos haluan juoda vettä?! Apua!
Pukeudutko itse terveesti eli järkevästi eli sään mukaan ja terveyttäsi ajatellen? Jos pukeudut, sitten tiedät, mitä pitää välttää. Aika simppeliä? Sulla ei taida olla lapsia tai jos oli niin ne varmaankin kuolivat hankeen ja pakkaseen talven aikana.
Eiku ne kuoli janoon
kun olivat epäterveesti puettu
Ehkä ne kuoli sun läppään.
Kannan mukana vesipulloa, jotta en unohtaisi juoda.
Ps. Oon tupakoiva fitness-harrastaja. :D Elämä on joskus ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään terveydeksi vettä naukkailevat tupakkariippuvaiset roskaruoalla itseään kasvattavat eivät kyenneet vastaamaan. En ihmettele, ei minullakaan olisi selitystä käytökselleni, jos toimisin noin.
He tuskin saavat mielestäsi juoda teetä tai kahviakaan. Pelkkää viinaa ja kaljaa, koska epäterveellisyyttä pitää noudattaa jokaisen asian kohdalla näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai fitnessiin harrastamisella ole mitään tekemistä terveyden kanssa.
Mä kyllä kannan mieluummin vesipulloa mukanani kuin esim. litran piimätölkkiä. :p Mulle tulee helposti jano varsinkin kaupungilla tuntikausia vaellellessa, eikä huvita maksaa lähes euroa jostain R-kioskin pullosta. Limsoista en välitä (eikä niillä lähde jano).
Tupakoin, olen ylipainoinen ja syön karkkia ja pizzaa. En kuitenkaan suostu vaihtamaan vettä muuhun juomaan. Sori siitä.
This is the worst trolling for a long long time. She has a woman who has a mother. I am not a woman. I don't know how to do a great woman. I don't drink water because I don't know what I do. Go back and I am very very good app. Can you do a woman? She is not the mother.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään terveydeksi vettä naukkailevat tupakkariippuvaiset roskaruoalla itseään kasvattavat eivät kyenneet vastaamaan. En ihmettele, ei minullakaan olisi selitystä käytökselleni, jos toimisin noin.
He tuskin saavat mielestäsi juoda teetä tai kahviakaan. Pelkkää viinaa ja kaljaa, koska epäterveellisyyttä pitää noudattaa jokaisen asian kohdalla näköjään.
Totta kai kahvin ja kaljan haittavaikutukset kumoaa siemaisemalla vettä.
Gonna hibernate my house for the first woman.
Hijab has no way to go back and back up she said because the app was not even very long because I had to do so she did she is a woman.
Vierailija kirjoitti:
Mihin jäi vastaus saamatta? Vai eikö se ollut toivotunlainen?
Vettä juodaan, kun janottaa. Ruokaa syödään, kun nälättää jne. Näin mä asian näen, vaikka en polta ja kovin ylipainoinkaan en ole. Tunnen kyllä molempia ison joukon, ja ihan juovat vettä normaalisti. Lihavat juovat, laihat juovat, terveet ja sairaat juovat...Miten jonkun täytyy päivystää kaduilla tätä vahtimassa? En ole moista koskaan kuullut.
Miksi roskaruuan syöjät ja tupakoijat eivät voisi juoda vettä? Kaikki tosiaankin juovat vettä, eläimet ja ihmiset, kasvit tarvitsevat vettä jne.
Siis mikä jäi epäselväksi (epäterveeksi)? Ap voisi vaikka vastata? Vai jolkottiko jo piiloon nolona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kuin pari sanaa koko paskasta.
:D Siis tää päivänsäde ei edes jaksa osallistua aloittamaansa keskusteluun? Mitähän hienoa tää ihminen tosielämässä saakaan aikaan – tuntemattomien ihmisten reppuihin kurkisteluun riittää kyllä aikaa ja energiaa niin pikaruokalassa kuin ruokakaupassakin.
Olethan ap kuitenkin tietoinen asennevammasi epäsuotuisista vaikutuksista terveyteesi? Voisit aloittaa oman terveytesi huollon vaikka mielenterveyspuolelta jos muiden tekemiset näin kohtuuttomasti murhetta aiheuttaa!
Näköjään on ylivoimaista pysyä aiheessa, sinunkin, vaikka olet niin terävä ja hassu ja kaikkea.
Jos et ole huomannut, ne vesipullot näkyy ihan katsomattakin, käveli missä tahansa. Ehkä ei siellä maalla.
Kumpi on asennevamma: kehua elävänsä terveesti vaikka ei elä, vai ihmetellä tätä ristiriitaa ketjussa?
En oleta, että kykenet vastaamaan, joten se jääköön retoriseksi.
Tuleeko ne tuntemattomat ihmiset oikein tilittämään sulle sieltä mäkkäristä että "hei kyllä mä elän terveellisesti vaikka olen mäkkärissä ja mulla on repussa vesipullo"? Missä ihmeessä sä asut? Ja kuina terveellisesti olet pukeutunut tänään? :D :D :D
Quite good because it was easy really thinking you could be used iodine because it pretty and she did for good health just keep looking zombie cool cause xoxo very busy now mother.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai fitnessiin harrastamisella ole mitään tekemistä terveyden kanssa.
Väittäisin 100% varmuudella olevani paremmassa fyysisessä kunnossa ja näyttäväni ulkoisesti terveemmältä kuin sinä. Lisäksi en omista yhtä suppeaa ja negatiivista ajatusmaailmaa kuin sinä. Joten poistun näin järjettömästä ketjusta. Kiitos ja näkemiin.
She quickly turned her on and woman woman and mother. Wet hair and I have a problem. Us here hope he be doing the best for just not all yes assistant coach is a great way such Susanna is ahead doing a very very happy 😊 she said because it did she was not a woman.
Killing this thread I hope. She is a very good mother.
Last time disaster is not the way it has been a great 👍
Mäkin haluun tietää, etenkin mitä on TERVE pukeutuminen? En osaa juoda edes vettä, kun voi olla väärät vermeet päällä! Yhyyyyy! Ap, auta!