Miksi näitä terveyssyistä vesipullosta pitkin päivää juovia näkee pullo repussa niin paljon pikaruokapaikoissa, imemässä tupakkaa, karkkihyllyllä ja epäterveesti pukeutuneena?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärtänyt tästä aloituksesta yhtään mitään. Mutta mä oonkin tyhmä, syön epäterveellisesti, en liiku ja pukeudun epäterveesti (???). Lisäksi tupakoin ja käytän alkoa ihan liikaa. Vesipullo on aina matkassa. Mitä mun nyt pitäis siis tehdä?
Hyvä että olet satsannut terveyteesi ja juot vettä terveyssyistä pitkin päivää. Muulla ei ole väliä, ne eivät vaikuta terveyteesi mitenkään.
En mä juo vettä terveyssyistä vaan siksi kun on jano. Mitäs siihen sanot?
Miksi siis vastaat ketjuun joka ei koske sinua?
No mä en ymmärtänyt että KETÄ tää ketju oikeastaan koskee?
Jos otsikko ei auennut niin en voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin surkea yritys :( Suorastaan epäterve ja lattea viritelmä. Ja aloittaja odottelee kuumeisesti tämän suorastaan lähtevän lentoon?
Pelkkä vastaus kysymykseen olisi riittänyt mutta sekin oli sinulta liikaa pyydetty.
Annoin täydellisen ja kaiken kattavan vastauksen. Ymmärrys on sun omalla vastuulla.
Ethän edes ymmärtänyt, mihin vastaat, niin rohkenen epäillä.
No nyt on Demitasoa parhaimmillaan. Onko paikka remontissa, vai mikä sut sieltä tänne lennätti?
Kävit eilen marketissa ja näit ohimennen karkkikaupan ikkunassa jonkun vesipulloineen? Näin se on hurmoksellista tuo ajatuksen vauhdilla kiitävä lento :)
"Tästä mä teen aloituksen", päätti hän...
Aika paljon oletuksia, mutta jos et parempaan pysty, niin minkäs teet, sinähän siitä kärsit.
Minkäs teet? No vaikka kiellät oletukset vääriksi ja kerrot oikean totuuden? Mutta mites kieltää ikkunoiden takana vaaniminen? Onneksi et sentään (toivottavasti) lusmuile esim. uimahalleissa tai kuntosaleilla. Aika pieni pahe kuitenkin vaan vahtia ihmisten veden juontia ;D :) :D Eli parempi näin. :)
En jaksanut lukea kuin pari sanaa koko paskasta.
MITEN sä näet mun juomiset? Eikö xxttu saa edes vettä juoda ilman, että kotonakin tarkkaillaan.
Ap on omituinen hyypiö. Mitä sulle kuuluu toisten elintavat? Tarkkaile vaan omia syömisiäsi ja juomisiasi ja anna muiden elää miten lystäävät, pelle.
Vierailija kirjoitti:
Nestehukka tappaa silti nopeammin kuin tupakka.
Nestehukkaa tavataan runsaasti niillä jotka eivät ulkoiluta vesipulloa?712
Eikun hei, mua nyt oikeesti kiinnostaa se epäterve pukeutuminen! Mistä mä muuten tiedän, mitä saan laittaa päälleni, jos haluan juoda vettä?! Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin surkea yritys :( Suorastaan epäterve ja lattea viritelmä. Ja aloittaja odottelee kuumeisesti tämän suorastaan lähtevän lentoon?
Pelkkä vastaus kysymykseen olisi riittänyt mutta sekin oli sinulta liikaa pyydetty.
Annoin täydellisen ja kaiken kattavan vastauksen. Ymmärrys on sun omalla vastuulla.
Ethän edes ymmärtänyt, mihin vastaat, niin rohkenen epäillä.
No nyt on Demitasoa parhaimmillaan. Onko paikka remontissa, vai mikä sut sieltä tänne lennätti?
Kävit eilen marketissa ja näit ohimennen karkkikaupan ikkunassa jonkun vesipulloineen? Näin se on hurmoksellista tuo ajatuksen vauhdilla kiitävä lento :)
"Tästä mä teen aloituksen", päätti hän...
Aika paljon oletuksia, mutta jos et parempaan pysty, niin minkäs teet, sinähän siitä kärsit.
Minkäs teet? No vaikka kiellät oletukset vääriksi ja kerrot oikean totuuden? Mutta mites kieltää ikkunoiden takana vaaniminen? Onneksi et sentään (toivottavasti) lusmuile esim. uimahalleissa tai kuntosaleilla. Aika pieni pahe kuitenkin vaan vahtia ihmisten veden juontia ;D :) :D Eli parempi näin. :)
Alatko väsyä? Unohtui sitten se oma veden juominen, kun noinkin ahkerana uurastat ympärillesi vinhasti pälyten kauppamatkoillasi? Jos ketjun aloittaa, niin se pitää viedä kunnialla loppuun. Mutta tämä taitaakin tyrehtyä ihan itsekseen. :D
Siis mitä? Mistä tiedät, että miksi he sitä juovat?
Itse juon vettä kun JANOTTAA ja koska kurkkuani kuivaa aina kiitos kuivien limakalvojen.
Ja kyllä, syön karkkia.
I drink water for health benefits because she is not a woman she has a woman who has been very good at a very long long way to much to do with her mother. She is a great app and very good woman she has great way to do with her great woman she is very very happy. I don't have time for the woman.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko se terveys nyt niin tärkeää vai ei?
Ei ihmiset yleensä ole ääriterveysfanaatikkoja.
Tupakoitsijallakin on oikeus harrastaa liikuntaa.
Ainahan se on parempi jos pyrkii edes jossain asiassa olemaan terveellisempi.
Täysin terveeksi kukaan tuskin pääsee kun elämä on niin epäterveellistä ja me kuolemme.
Hyvä. Tästä ketjusta muistinkin itselle annetun lupauksen että juon vettä enemmän. Tarkoittaa sitä että otan sen vesipullon mukaan. En viitsi ostaa vettä älyttömällä hinnalla kun hanastakin tulee hyvää.
Ja olen siksi päättänyt lisätä vedenjuontia kun voisi auttaa tähän 40-kymppiseen väsähtäneeseen naamaan ja tummiin silmänalusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko se terveys nyt niin tärkeää vai ei?
Ei ihmiset yleensä ole ääriterveysfanaatikkoja.
Tupakoitsijallakin on oikeus harrastaa liikuntaa.
Ainahan se on parempi jos pyrkii edes jossain asiassa olemaan terveellisempi.
Täysin terveeksi kukaan tuskin pääsee kun elämä on niin epäterveellistä ja me kuolemme.
"Ääriterveys"... "fanaatikko"... hyvää olkinukkea sä vedät. .:D
Vierailija kirjoitti:
:D Siis tää päivänsäde ei edes jaksa osallistua aloittamaansa keskusteluun? Mitähän hienoa tää ihminen tosielämässä saakaan aikaan – tuntemattomien ihmisten reppuihin kurkisteluun riittää kyllä aikaa ja energiaa niin pikaruokalassa kuin ruokakaupassakin.
Olethan ap kuitenkin tietoinen asennevammasi epäsuotuisista vaikutuksista terveyteesi? Voisit aloittaa oman terveytesi huollon vaikka mielenterveyspuolelta jos muiden tekemiset näin kohtuuttomasti murhetta aiheuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Eikun hei, mua nyt oikeesti kiinnostaa se epäterve pukeutuminen! Mistä mä muuten tiedän, mitä saan laittaa päälleni, jos haluan juoda vettä?! Apua!
Pukeudutko itse terveesti eli järkevästi eli sään mukaan ja terveyttäsi ajatellen? Jos pukeudut, sitten tiedät, mitä pitää välttää. Aika simppeliä? Sulla ei taida olla lapsia tai jos oli niin ne varmaankin kuolivat hankeen ja pakkaseen talven aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aahahahhaahhahaaah, yhä hullummaksi menee kyttääminen :D
Pojot, kun yllätyksenä ei ollutkaan jo korvista ulos tuleva ylipainoisten "suojelu kansanterveyden nimissä". Nyt vahditaan veden juontia. Olet sairas.
Oletan että ymmärsit tahallasi väärin. Muuten ajatus sinusta olisi liian surullinen.
No älä, millainen on se, joka sinut "oikein" ymmärtää? Hoitoa vailla. Onneksi en tunne sun surullisia vanhempia. Sääli kävisi niin koskettavan riipaisevaksi. Otapa vaikka vesihörppy.
Demi-tasollakin aika heikko kuitti.
Sulle ainakin ylitasokas. Etkös sä sitten Demiltä ole? Ja olen ainakin aidosti tätä mieltä, eli totuuden mukainen. Totuus usein kirpaisee. Oisko parempi mennä jo sinne kaduille partioimaan, isojen ikkunoiden eteen, niin voit bongailla vesipulloja? ;D
Kokeile keskittyä ketjun aiheeseen jos hymiöiltäsi pystyt. Luetunymmärtäminen ei nyt sun kohdalla vakuuttanut ollenkaan. Oletkohan juonut liian vähän vettä?
Alatko pikkuhiljaa ärsyyntyä? Hymiötkin jo ottaa pataan? Kerran joku sai kunnon kilarit parista hymiöstä, ja hyvin alkanut provoilu tyrehtyi siihen paikkaan :D Joku tuli vielä väliin viattomasti kertomaan, kuinka ottaa popparit esiin, ja silloin räjähti :D
Ja aiheessa pysytään toki! :) #Markettiin meno #Karkkikauppa #Isot ikkunat #Vesipullot #Ap sivistyneesti veden juojia bongaamassa :D Ja kiitos kysymästä, oma veden saanti hallinnassa, voit tulla vaikka katsomaan, vaikka en nojailekaan karkkikaupan seinään :)
Typeryys ärsyttää yleensä eli siinä mielessä sinunkin jutut kyllä, mtta kun en lue viesteistäsi kuin pari sanaa, niin jää sille tasolle, että meh.
Et lue, mutta vastaat? Epätervettä, sanoisinko. Joten oikea oli arvioni. Ärsytyskynnys ylittyi näköjään :D Täällä pitää kuule olla kovaluonteinen, kun näitä provoja tarjoilee. On aina se vaara, ettei saavuta haluttua lopputulosta. Taitolaji, ja vaatii hyvää verbaliikkaa ym. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Siis tää päivänsäde ei edes jaksa osallistua aloittamaansa keskusteluun? Mitähän hienoa tää ihminen tosielämässä saakaan aikaan – tuntemattomien ihmisten reppuihin kurkisteluun riittää kyllä aikaa ja energiaa niin pikaruokalassa kuin ruokakaupassakin.
Olethan ap kuitenkin tietoinen asennevammasi epäsuotuisista vaikutuksista terveyteesi? Voisit aloittaa oman terveytesi huollon vaikka mielenterveyspuolelta jos muiden tekemiset näin kohtuuttomasti murhetta aiheuttaa!
Näköjään on ylivoimaista pysyä aiheessa, sinunkin, vaikka olet niin terävä ja hassu ja kaikkea.
Jos et ole huomannut, ne vesipullot näkyy ihan katsomattakin, käveli missä tahansa. Ehkä ei siellä maalla.
Kumpi on asennevamma: kehua elävänsä terveesti vaikka ei elä, vai ihmetellä tätä ristiriitaa ketjussa?
En oleta, että kykenet vastaamaan, joten se jääköön retoriseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko itse terveesti eli järkevästi eli sään mukaan ja terveyttäsi ajatellen? Jos pukeudut, sitten tiedät, mitä pitää välttää. Aika simppeliä? Sulla ei taida olla lapsia tai jos oli niin ne varmaankin kuolivat hankeen ja pakkaseen talven aikana.
Eiku ne kuoli janoon
kun olivat epäterveesti puettu
Näköjään terveydeksi vettä naukkailevat tupakkariippuvaiset roskaruoalla itseään kasvattavat eivät kyenneet vastaamaan. En ihmettele, ei minullakaan olisi selitystä käytökselleni, jos toimisin noin.