Jos olet ollut ihastunut, oletko tiennyt jostain
Kommentit (8)
Siitä kun nainen pyysi treffreille. Ei miehet ole ajatustenlukijoita, eikä silmiin katselusta, hymyilystä tai pään keinuttelusta voi mitään johtopäätöksiä tehdä. Tai jos, niin suurin osa työpaikkani naisista ja kaikki asiakaspalvelijat ovat ihastuneita minuun. 😂
Silloin kun sitä ei tiedä, on todennäköisempää ettei ihastus ole molemminpuolista. Joskus sen vain tietää, eikä ole epäilystäkään etteikö toinen tuntisi samoin. Sellaiset tilanteet etenevät ihan omalla painollaan ja nopeasti treffeille tai tapailuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvittelen aina että tunne on molemmin puolinen. Tajusin sen nyt viimein että ei todellakaan voi pitää paikkaansa kun alkoi tuntua että eräs parikymppinen poika olisi ollut kiinnostunut. Olen 35 v. Selkeästi näen vaan jotain merkkejä mitä haluan nähdä.
Mitä ihmettä :DDDDD anteeksi mut jos oot noinkin vanha jo nii miksi luulet 20 jäbä ois ihastunu suhu? :DDDDDD anteeksi kun naurattaa mut onhan tuo nyt vähä erikoista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvittelen aina että tunne on molemmin puolinen. Tajusin sen nyt viimein että ei todellakaan voi pitää paikkaansa kun alkoi tuntua että eräs parikymppinen poika olisi ollut kiinnostunut. Olen 35 v. Selkeästi näen vaan jotain merkkejä mitä haluan nähdä.
Mitä ihmettä :DDDDD anteeksi mut jos oot noinkin vanha jo nii miksi luulet 20 jäbä ois ihastunu suhu? :DDDDDD anteeksi kun naurattaa mut onhan tuo nyt vähä erikoista :D
Ihanaa kun nuorten mielestä 35 on niin vanha :) Minuakin ovat 10-15 vuotta vanhemmat yrittäneet iskeä. Osalle on riittänyt torjunnaksi se että kerron ikäni, toiset eivät ole lannistuneet siitäkään. Kaikkien mielestä en näytä "yhtään niin vanhalta", vaikka totuus on että pojat itse kuvittelevat että +35 ikäinen näyttää keski-ikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä, olen alkanut tulkitsemaan normaalia ystävällistä käytöstä jotenkin yli. Epäilen että monen muunkin kohdalla kuin tuossa. Onneksi en sentään ole näyttänyt ajatuksiani mitenkään. En kyllä osaa ap:lle mitään merkkejä luetella mistä voisi tietää. Minäkin luulin että sen vain tietää, mutta tuon nuoren pojan kohdalla aloin miettimään että jossain mättää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä, olen alkanut tulkitsemaan normaalia ystävällistä käytöstä jotenkin yli. Epäilen että monen muunkin kohdalla kuin tuossa. Onneksi en sentään ole näyttänyt ajatuksiani mitenkään. En kyllä osaa ap:lle mitään merkkejä luetella mistä voisi tietää. Minäkin luulin että sen vain tietää, mutta tuon nuoren pojan kohdalla aloin miettimään että jossain mättää nyt.
Ja tästä johtuen en nyt luota omiin tulkintoihin enää minkään ikäisten kohdalla. Tuo oli tuollainen herätys, että en osaa sitä tulkita.