Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkukoirien omistajat!

Vierailija
07.02.2017 |

Kuinka pitkään pienet koirat pystyvät pidättämään pissaa päivällä? Yöllä toki pidempään, kun nukkuvat, mutta mites päivisin? Meillä on noin 5kg painava koira, joka on tähän asti päässyt pissalle seuraavasti:
Aamupissi klo 7.30 noin 10 min
Päiväpissi: klo 12 noin 15 min
Iltapäiväpissi: klo 16 noin 20 min
Iltapissi: klo 21.30 noin 10 min

Jatkossa emme pääse päivällä viemään koiraa ulos, joten sen pitäisi olla kotona klo 7.30-16 (15.30 toisinaan).

Mitä mieltä? Miten teillä menee nuo pissitykset?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 min aamulla riittää hyvin.

Sinun koirallesi ehkä, mutta yleistää ei voi. Esim. urokset usein vaativat noin 10 koivennostoa, että rakko tyhjenee, eikä useimmat niin tiheään merkkaile että se tapahtuisi 5 minuutissa. Samoin joillain koirilla on tapa vähän pantata kakkaa, niin että se tehdään vasta pienen kävelyn jälkeen. Mulla on yksi tällainen, joka aina aamulla kakkaa, mutta vasta noin vartin kävelyn jälkeen. Jos lenkki on lyhyempi, sitten löytyy työpäivän jälkeen kakat keittiön pöydän alta.

Vierailija
42/43 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kaikki eivät välttämättä ole työttömiä sossupummeja ja eivät pääse aamu 8-9 aikaan tunnin aamulenkille, vaan joutuvat tähän aikaan tekemään töitä, jotta voivat elättää sinua verorahojen kautta. Ap[/quote]

No meillä herätään viiden jälkeen että ennätän lenkittää koirat ennen töihin lähtöä. Kun on koirat otettu niin niistä myös huolehditaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ehtii aamulla lenkkeillä TUNNIN ennen töihin lähtöä?! Aamulla on muutenkin kiire, on lapsia, on töitä, on suihkussakäyntiä. En usko, että kukaan oikeasti lenkittää pikkukoiraansa tunnin aamuisin. Olkaas rehellisiä!

Minä lenkitän, mutta mulla ei kyllä ole lapsia. Käydään sellaisella 45-60 minuutin lenkillä joka aamu. Herään n. varttia vaille kuusi ja yhdeksäksi menen töihin. Eli 6-7 lenkki, 7-8 suihku + muut aamuvalmistelut, aamiainen ja 8.30 lähtö töihin.

Naapurin pariskunta näyttää kans lenkittävän, ja heillä on lapsia. Ehkä toinen hoitaa lenkityksen aikana lapset lähtökuntoon?

Ei ehkä sovi kaikille. Itse tykkään aikaisista aamuista ja lenkki koiran kanssa antaa mukavan sysäyksen päivälle. Jos on kovin kiire aamu, niin ehkä 30 minuutin aamulenkki on realistisempi tavoite? Voi tehdä sitten pitemmän lenkin vasta työpäivän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi