Kaksi suklaarasiaa kaapissa, minä yksin kotona. Miten vastustan kiusausta!
Hjälp, tekee kyllä tosi tiukkaa etten mee just nyt avaamaan suklaarasiaa. Miten ihmeessä vastustan kiusausta?? =O
Kommentit (49)
Syö kaikki vaan. Elämä voi olla just niin rentoa.
Miksi pitäisi vastustaa?? Avaat rasian ja lakkaat kiusaamasta itseäsi.
Laita kätes housun etumuksesta ja räplää muuta mieleen
Mulla on tuolla pussi lakuja...ei oo kauaa.
Ja tästä syystä niitä herkkuja ei pidä ostella varastoon. En ainakaan itse niin tee ja ei varsinkaan liian isoja pakkauksia esim karamelliä kun menee muuten yhteen menoon.
Mulla on kaappi täynnä herkkuja, joihin en ole koskenut moneen viikkoon. Olen nyt kolmatta päivää vesipaastolla ihan oman terveyteni vuoksi. Miten jollain voi olla noin heikko tahdonvoima?
Oletko kenties lihava mässyttäjä?
Syö tavallista ruokaa ensin massu pullolleen. His sen jälkeen vielä suklaa uppoaa, niin anna mennä vain. Osta suklaata lisää seuraavalla kauppareissulla, niin hävikki ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi, pitäiskö..
AP
Jos haluat kuunnella läskien neuvoja
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä syystä niitä herkkuja ei pidä ostella varastoon. En ainakaan itse niin tee ja ei varsinkaan liian isoja pakkauksia esim karamelliä kun menee muuten yhteen menoon.
Minulla on aina aika paljon herkkuja varastossa, nytkin varmasti 5 erilaista karkkipussia, pari suklaarasiaa, pari suklaalevyä ja pakastimessa ben&jerrysin jätskiä pari purkkia, mutta ei niitä tulee syötyä edes joka päivä. Jätskitkin ovat olleet pakastimessa varmaan 1,5 kk ja suklaarasiat ostin syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaappi täynnä herkkuja, joihin en ole koskenut moneen viikkoon. Olen nyt kolmatta päivää vesipaastolla ihan oman terveyteni vuoksi. Miten jollain voi olla noin heikko tahdonvoima?
Ja mulla on siis kello ilmoittamassa, että en syö mitään ennen kuin 120 tuntia on kulunut. Ja kun olen päätöksen tehnyt, se pitää.
Tuon takia vein tiettyyn tarkoitukseen hankitun ison suklaarasian jemmaan kellarikoppiin. Ja hieman piiloon sielläkin. Hyvin mennyt jo useampi viikko, saattaa jopa säilyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina aika paljon herkkuja varastossa, nytkin varmasti 5 erilaista karkkipussia, pari suklaarasiaa, pari suklaalevyä ja pakastimessa ben&jerrysin jätskiä pari purkkia, mutta ei niitä tulee syötyä edes joka päivä. Jätskitkin ovat olleet pakastimessa varmaan 1,5 kk ja suklaarasiat ostin syyskuussa.
Sama juttu. Herkkuja tulee syötyä harvemmin kuin kerran kuussa, mutta herkkukaappi on aina täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla on siis kello ilmoittamassa, että en syö mitään ennen kuin 120 tuntia on kulunut. Ja kun olen päätöksen tehnyt, se pitää.
Sädekehä pääsi päälle, ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi, pitäiskö..
AP
Anna mennä vaan! Toki joku kohtuus, yksi rasia riittää. 😄
Laita pakastimeen.