Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskimmat ja ärsyttävimmät kokemukset tilanteista, joissa joku suuttuu tai pahoittaa mielensä aivan olemattomista asioista!

Vierailija
05.02.2017 |

Tällaista ketjua en muista AV:lla nähneeni, vaikka muuten tämä onkin ollut mahtava paikka bongailla ihmisten käyttäytymisen absurdeimpia piirteitä. Aloittakaamme!

Kommentit (833)

Vierailija
541/833 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin varaamaan kanilleni ajan lopetukseen, koska sen takapää halvaantui. Kaveri oli tuolloin luonani. Hoidin puhelun toisessa huoneessa ja kun tulin takaisin olohuoneeseen, kaveri itki. Kysyin mikä on hätänä, ja hän parkaisi "Sä olet siis sitä mieltä että myös mun pappani täytyisi lopettaa"

Hänen pappansa on pyörätuolissa.

Olen paha ihminen mutta nauroin tuolle.

Vierailija
542/833 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraillessaan luonani yksi ystäväni suuttui minulle kun kaadoin lasiin liikaa mehua. Lasin yläosassa oli siis jonkinlainen viiva, jossa lasin kuvio muuttui ja kaverin mielestä tämä oli tarkoitettu rajaksi että kuinka paljon kyseiseen lasiin saa kaataa. Hämmennyin väitteestä ja sanoin sitä vastaan mistä kaveri sitten alkoi rähjätä minulle että ilmankos olenkin lihava ja kamala ihminen kun noin paljon sokeria vedän kehooni (olen normaalipainoinen ja kyseessä oli sokeriton tiivistemehu). Kaveri lähti kämpiltäni ovet paukkuen ja piti kuukauden mykkäkoulua.

Olin saanut pari uutta ystävää töistä sillä välin kun tämä mehuista huutanut ystävä oli pitänyt hiljaisuutta yllä. Kun en sitten voinut tavata häntä heti kun hän jälleen halusi, hän alkoi puhelimessa rähjätä minulle että olipa hän helppo korvattava ja että olen huono ystävä. Tästä on nyt kaksi vuotta enkä ole kuullut hänestä muuta kuin yhteisen ystävän kertoman mukaan hän muutti pois paikkakunnalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/833 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee siihen "hauska"-kategoriaan. Ollessani ekaluokalla joku tokaluokkalainen oli kuulemma sanonut, että minulla on lapsellinen paita tai jotain sinnepäin. Sain tietää tämän laumalta omia luokkalaisiani, jotka tulivat kertomaan tämän minulle suunnilleen itkua vääntäen ja varmana siitä, että olisin yhtä epätoivoinen kun kuulisin asiasta. Pidin paidastani ja reaktioni oli tasoa "vai niin", eikä asia juuri hetkauttanut. Mutta lauma hädissään olevia luokkakavereita jäi mieleen. Meillä oli hyvä luokkahenki ala-asteella.

Vierailija
544/833 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taka-aasikon itsensä tarjoamiset häiriintyneen lovensa tyrkyttämisineen saa miesasiakasta kiinnostumaan, häiriintynyt yrittää epätoivoisesti kostaa omat ongelmansa. Sitten itkee sydänsurujaan ja selvittää häirintäänsä viranomaisille.

Vierailija
545/833 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveri valitti aina omasta kaveristaan joka aina yhtäkkisesti vain suuttui jostain ja marssi nenä pystyssä pois pitämään mykkäkoulua tai itkemään vessaan. Kaverini ei ikinä tiennyt, mistä suuttuminen oli johtunut ja hänestä tuollainen käytös oli todella ärsyttävää. Kuulemma hän ei ikimaailmassa aikonut mennä lohduttamaan tai kyselemään tältä kaverilta että mistä on kyse. Kaveri avautui usein perinpohjaisesti minulle tästä omasta kaveristaan, joka käyttäytyi hänen mielestään todella typerästi, lapsellisesti ja ärsyttävästi.

Hauskaa tässä oli se, että hän itse toimi ain täsmälleen samalla tavalla ja jatkoi vieläpä mykkäkouluaan monta päivää, jos häntä ei mennyt lepyttelemään. Jostain syystä ei huvittanut. Välitkin ovat sittemmin menneet kokonaan.

Vierailija
546/833 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistytöllä on monta isoa koiraa. Hän antaa kullannuppujensa (4kpl) mennä pitkällä hihnalla ja raivoaa ja haistattelee ohikulkijoille, jos he pyytävät häntä siirtymään kapeammalle, rinkuttavat kelloa tai pelkäävät hänen vasikankokoisia, haukkuvia, hyppiviä mussukoitaan. Onneksi ei jaksa lenkkeilyttää niitä usein.

Vierailija
547/833 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
548/833 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lentokentällä ja kävelin rappusia alas raahaten liikaa kamaa käsissäni ja matkalaukkua. Vastaan tuli pari Burberryrouvaa rinnakkain ylös. En väistänyt enkä olisi voinutkaan. Kääkät joutuivat västämään. Toinen itki että pilasin sen päivän. Täytyy myöntää että vahingoniloisesti ajattelin sitä pilaantunutta päivää. Toivottavasti ottivat skumpat tai parit jotta toipuivat takaiskusta.

Vierailija
549/833 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli kylässä ihan vain kahvittelemassa. Tämä siis joskus kauan aikaa sitten ennen koronaa. Hän tipautti vahingossa yhden pöydällä olevista kahvimukeista lattialle. Ei mennyt rikki. Kommentoin huvittuneena, että tulit sit tänne riehumaan. Se oli hyvin tyypillinen tapa puhua tämän kaverin kanssa. Tavallisesti hän olisi vain sanonut, että juu siitäs sait, tai jotain tuollaista. Tällä kertaa närkästyi ja lopetti vierailun lyhyeen. Vieläkään ei ole selvinnyt, mistä johtui.

Vierailija
550/833 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli kylässä ihan vain kahvittelemassa. Tämä siis joskus kauan aikaa sitten ennen koronaa. Hän tipautti vahingossa yhden pöydällä olevista kahvimukeista lattialle. Ei mennyt rikki. Kommentoin huvittuneena, että tulit sit tänne riehumaan. Se oli hyvin tyypillinen tapa puhua tämän kaverin kanssa. Tavallisesti hän olisi vain sanonut, että juu siitäs sait, tai jotain tuollaista. Tällä kertaa närkästyi ja lopetti vierailun lyhyeen. Vieläkään ei ole selvinnyt, mistä johtui.

No tämmöiset ja varmaan suurin osa tän ketjun tarinoista johtuu siitä että joku asia osuu ihmistä pahasti hermoon asiassa josta vastapuolella ei ole hajuakaan. Taustalla on joku trauma tai loukkaantuminen tai pitempiaikainen juttu joka triggeröityy kunnolla. Ylipäänsä ihmisten traumat tulee esiin hyvin omituisena käytöksenä.

Vierailija
551/833 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämmöiset ja varmaan suurin osa tän ketjun tarinoista johtuu siitä että joku asia osuu ihmistä pahasti hermoon asiassa josta vastapuolella ei ole hajuakaan. Taustalla on joku trauma tai loukkaantuminen tai pitempiaikainen juttu joka triggeröityy kunnolla. Ylipäänsä ihmisten traumat tulee esiin hyvin omituisena käytöksenä.

Joo, omalla läheiselläni on lapsuuden traumoista johtuva traumahäiriö ja kilahtaminnen on jatkuvaa. Vaikka ymmärränkin, mistä se johtuu, ei se tee asian kanssa elämisestä sen helpompaa.

Vierailija
552/833 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsena on huudettu jos astia tippuu?

Vierailija
553/833 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on tuollainen räjähtelijä. Mielestäni se on merkki mielenterveysongelmista.

Vierailija
554/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
555/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani oli raskaana viikolla 40+, eli siis laskettu aika oli jo ylitetty. Hän postasi yhteen pienehköön FB:n äitiryhmään (jossa siis tavalla tai toisella tunnettiin toisemme ja lähes kaikkia oltiin kasvotusten joskus nähty) sen ikiaikaisen kuvan jossa lukee, että vaikka kuukaudessa on keskimäärin 30 päivää, on raskauden viimeinen kuukausi 4810 päivän mittainen. Yksi sitten loukkaantui tästä kunnolla, sanoi ettei todellakaan haluaisi nähdä tuollaisia kun on itse keskoslapsen äiti (lapsia 4 ja niistä vain yksi keskonen, eli varmasti tietää loppuraskausfiiliksetkin...) ja jokaisen pitäisi vähän miettiä mitä juttuja postailee ja raskaus kestää niin pitkään kuin kestää ja jokaisesta päivästä pitää olla iloinen. 

Tuon tasoiset mielensäpahoittamiset ovat tänäpänä tosi yleisiä.

En vaan ymmärrä miksi ihmiset menevät ihan polvilleen noiden pellej

Meillä asuu juuri sellainen. Kerran hän suuttui, kun ei halunnut mennä ulos syömään, ei muka ehtinyt ja menin sitten ilman häntä. Mykkäkoulua kesti useamman päivän.

Vierailija
556/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaistytöllä on monta isoa koiraa. Hän antaa kullannuppujensa (4kpl) mennä pitkällä hihnalla ja raivoaa ja haistattelee ohikulkijoille, jos he pyytävät häntä siirtymään kapeammalle, rinkuttavat kelloa tai pelkäävät hänen vasikankokoisia, haukkuvia, hyppiviä mussukoitaan. Onneksi ei jaksa lenkkeilyttää niitä usein.

Tyypillinen koiranomistaja, jolla ei pitäisi olla koiria. Koiria tulee sääli.

Vierailija
557/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa sukulainen  vihoitteli siitä, että meillä oli samanlaiset kukkalaitteet vainajalle. Erikoinen sattuma, kun ne kukat oli ostettu eri kaupungeista.

Vierailija
558/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asioita kasaantuu riittävästi niin kyllä se pikkuasiakin pistää suuttumaan.  ei voi tietää mitä kaikkea toinen on joutunut kokemaan.

Vierailija
559/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemattomista asioista?  mikä jollekkin on olematon voi olla toiselle tärkeä asia.  meitä on moneksi.

Vierailija
560/833 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tuli irti ollut koira joka alkoi murista ja haukkua minulle. Vedin siltä kurkun auki aina mukana olevalla veitsellä ja omistaja suuttui tästä.

Missä koira, siellä ongelma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan