Hauskimmat ja ärsyttävimmät kokemukset tilanteista, joissa joku suuttuu tai pahoittaa mielensä aivan olemattomista asioista!
Tällaista ketjua en muista AV:lla nähneeni, vaikka muuten tämä onkin ollut mahtava paikka bongailla ihmisten käyttäytymisen absurdeimpia piirteitä. Aloittakaamme!
Kommentit (863)
Vierailija kirjoitti:
Kerron itsestäni...
Kerran kun olin menossa lääkärille ja edellinen potilas tuli ovesta ulos, minä ängin sisään siitä avoimesta ovesta. Lääkäri puhui puhelimessa ja pyysi minua odottamaan ulkopuolella. Menin sitten takaisin oven ulkopuolelle istumaan ja rupesin itkemään tuon "torjumisen" vuoksi. Joo, pienestäpä meni tunteisiin. (Ehkä jännityksellä oli tekemistä asian kanssa, koska minulle oli vaikeaa viimein uskaltautua menemään lääkäriin.)
Lääkäri kutsuu potilaan huoneeseen kun on aika. Ei potilas marssi sisään vaikka ovi olisi auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun paras ystävä suuttui tästä eikä enää pitänyt yhteyttä.
Voisin vielä ymmärtää, että "ollaan erilaisia tai kasvettu erilleen" Mutta tämä syy oli kyllä ihan naurettava!
Jaoin joskus hassunhauskan, ehkä vähän rasistisen vitsin OMALLA fb-seinälläni. Mulla ei ole julkinen profiili.
Ystäväni veti palkokasvit nenäänsä, koska hänellä on työpaikassaan paljon ulkomaalaisia, jotka voivat loukkaantua.
Yritin kysellä, että miten hitossa nämä sun työkaverit liittyvät mun julkaisuihin, eihän ne niitä näe, jos et näytä. En siis mitenkään tunne tämän ystäväni arvokkaita työkavereita.
Ei siis olla oltu enää vuosiin yhteydessä, koska minun julkaisuni oli liikaa hänelle ja mahdollisesti hänen ARVOKKAALLE työyhteisölle.
Mä olisin kyllä kanssa vetänyt palkokasveja nenään jos olisi paljastunut ystävän todelliset rasistiset mielipiteet.
Lopetin yhteydenpidon yhteen 'ystävään' kun hän kesällä kahvilassa kehui Putinia ja kertoi Putinin olevan täysin oikeassa hyökättyään Ukrainaan.
Toisaalta onhan se hyvä kun todelliset mielipiteet edes lipsahtavat esille, ei tartte jäädä murehtimaan.
Miksi nykyään ei kestetä ja hyväksytä sitä, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Ennen niistä saatettiin keskustella tai väitellä kiivaastikin, muttei se vaikuttanut ihmisten väleihin sinänsä. Jos olisin suuttunut joka kerta kun minuakin on yritetty suorastaan käännyttää vaihtamaan mielipidettäni, niin en olisi varsinkaan nuoruudessa ehtinyt muuta tekemäänkään kuin suuttumaan enkä olisi väleissä monenkaan ihmisen kanssa.
Exäni suuttui kun otin evääksi kaksi mandariinia. Tarkoitus oli antaa toinen vierustoverille koulussa. Luuli,että se on jollekin miespuoliselle. Onneksi älysin erota ajoissa kaiken kontrolloinnin ja henkisen väkivallan vuoksi.