Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v tyttö painan 70kg!! help

Vierailija
05.02.2017 |

Eli joku kertoo että oonko lihava painan 70kg ja oon 12v. Pituutta on n. 165cm
Mahani on todella iso.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö karkin sijaan purkka tai proteiinipatukka??

Vierailija
42/53 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö14 kirjoitti:

Mä painoin 13 vuotiaana 66kg ja olin 158cm. Nyt vähän alle vuosi myöhemmin, kiitos syömishäiriön, painan 51kg ja pituus suunnilleen sama. Mä kuitenkin ehdin laihtua terveellisiin keinoin aika monta kiloa ennen kuin sh pääsi niskan päälle. Mä luultavasti koitan laihduttaa vielä johonkin 45 asti ja jos pystyn niin lopetan. Ruokavalion terveellistämisellä kilot putoaa aika nopeasti joten kannattaa varoa ettei käy niin kuin mulle ja jää siihen koukkuun. Nykyään syön taas jo vähän enemmän( n. 700cal/pv) aikaisemmin söin n. 300cal per päivä. Oon nyt tyytyväisempi painooni kuin ennen, mutta mulla on ruoka mielessä lähes kokoajan ja lasken joka päivä kalorit.

Koska saan niin paljon alapeukutuksia haluan siis selventää, että en missään nimessä suosittele aloittajalle vähiä kaloreita ja paastoamista. Halusin vain varoittaa, että mulla painon putoaminen lähti suunilleen samasta painosta ja aika pian olinkin koukussa, MUTTA mun tilanteessa sh:n laukeamiseen oli muitakin syitä. Aikaisemmin olin ollut jokseenkin tunnesyöjä ja sen jälkeen aloin kontrolloimaan ruokaa. Se ei ole erityisen kivaa kun kokoajan pään sisällä toinen ääni haluaa ruokaa ja koittaa olla järkevä, mutta toinen puoli haluaa vain pakonomaisesti laihtua ja kieltää ruuan. Jos mä ylipainoisena olin suurimman osan ajasta suht tyytyväinen kehooni niin nyt olen ehkä 5%. ajasta. Alkuvaiheessa suosittelen käyttämään jotain mittausvälinettä apuna, että näet jos paino putoaa kilon viikossa tai vyötärö kapenee sentin. Myöhemmin kannattaa jättää ne mittarit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite vähän ajan päästä 12 ja painan ehkä 57kg mut oon melkeen 170cm joten joo en tiiä. Voi olla murrosikä?

Vierailija
44/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että olen läski. Olen 165cm pitkä ja painan 55kg sekä mahaa löytyy. Olenko minä läski??? vastatkaa nopee pliizz!!

Vierailija
45/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja olen 12v.

Vierailija
46/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt itse huomaa oletko lihava vai et?

12-vuotiaalle 70kg (riippuu kyllä pituudesta ja lihasmassasta) on aivan liikaa painoa. Siis ihan liikaa. Jos mahasi on iso eikö sekin kerro jo jotain? Ikäiseni pojat painavat yleensä (8lk-9lk) 45kg-65kg. Tytöt 35kg-55kg (riippuu taaskin pituudesta jne).

Toivottavasti provo, ei kukaan kai oikeasti kysy tätä kysymystä 100% tosissaan?

Toivottavasti sinä et ole tosissasi noiden kilomäärien kanssa. Päiväkoti-ikäiset lapset painavat 35 kg, ei puberteettiset nuoret naiset.

Toki ap:n paino on liian iso mutta ei sitä nyt puolittamaan pidä alkamaan.

T

Täti 40 v

Juu EI päiväkotilapset paina 35kg. 12v 150cm lihaksikas jääkiekkopoikani painaa 45kg ja on jopa vähän paksun oloinen, vaikkei lihava.

Vierailija
47/53 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea syömään terveellisesti (sokeri, herkut, vehnä ja valmisruoka pois, ja tilalle vihanneksia jne) Ja rupea urheilemaan, niin kyllä se paino siitä laskee.

Hyviä ohjeita periaatteessa, mutta kun ei se paino välttämättä niillä laske. Itse söin kotiruokaa, kouluruokaa, runsaasti kasviksia, rukiisiä voileipiä enkä ns. herkkuja, ja liikuin paljon, mutta olin silti lihava. Ruoan määrällä on väliä myös.

Niinpä. Määrällä on väliä.

Vierailija
48/53 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 12v tyttö ja painan 70kg (noloa myönnän) mua haukutaan kokoajan läskiksi koska vatsaakin löytyy eitoki järjettömästi reidet tuntuu isoilta yms... yritän itse alkaa syömään&liikkumaan monipuolisemmin olen miettinyt syömislakkoa mutta se ei toimi (eikä kannata) itken välillä koska niinkun sanoin minua haukutaan läskiksi ja niin kerran minusta ja koko luokasta yks meijjän lk poika teki piirroksen kaikki muut oli tikku-ukkoha mutta minä olin () tuon mallineen teki vaan mieli mennä vessaan itkemään (olet vaan rohkea älä välitä muista olet täydellinen etkä ole yksin kiitos!)

Vierailija
49/53 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko läski jos olen 13v ja painan 70kg ja oon 167 cm pitkä?

Vierailija
50/53 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eimitäänyksilöllistä kirjoitti:

Olen itse 12v tyttö ja painan 70kg (noloa myönnän) mua haukutaan kokoajan läskiksi koska vatsaakin löytyy eitoki järjettömästi reidet tuntuu isoilta yms... yritän itse alkaa syömään&liikkumaan monipuolisemmin olen miettinyt syömislakkoa mutta se ei toimi (eikä kannata) itken välillä koska niinkun sanoin minua haukutaan läskiksi ja niin kerran minusta ja koko luokasta yks meijjän lk poika teki piirroksen kaikki muut oli tikku-ukkoha mutta minä olin () tuon mallineen teki vaan mieli mennä vessaan itkemään (olet vaan rohkea älä välitä muista olet täydellinen etkä ole yksin kiitos!)

Varaa kouluterkkarin kautta aika koululääkärille. Joitain verikokeita varmastikin on syytä ottaa ja lääkäri voi laittaa lähetteen ravitsemusterapeutille, jonne voit mennä vaikka äitisin kanssa. Syömislakko ei missään nimessä kannata, mutta herkkulakko kannattaa, tai herkkuja vain yhtenä päivänä viikossa.

Vierailija
51/53 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi pitkä vau.

Kunhan syöt terveellisesti ei haittaa

Vierailija
52/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia kun olen 11v olen 170 pitkä ja painan jotakuinkin 70 kiloa en itse tykkää siitä että olen näin painava enkä tykkää kehostani mutta haluaisin tietää onko se normaalia 

Vierailija
53/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma1 kirjoitti:

älä rupee Almaksi äläkä kuuntele sen läskin paskaa musaa, Almahana syö oko ajaan jotain hesburgerin hamppareita ja näyttää sialta ja laulaakin paskasti

RUNK RUNK