Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
TV-Mix pussin ne keltaiset. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Fazerin "parhaista" karkeista, esim. Kiss Kiss ja Tosca ihan hirveän makuisia.
Kiss Kiss vielä menettelee. Tosca jää aina vierasvaraksi Parhain-pussista.
Mars. Maistuu vain ällömakealle.
Tupla (perus) oli aikoinaan ihan hyvää, nykyään lähinnä vain makeaa.
Englanninlakut tosiaan maistuu autonrenkaalta, ja semmonen turkkilainen liisterimarmeladi on jotain ihan hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
Tupla (perus) oli aikoinaan ihan hyvää, nykyään lähinnä vain makeaa.
Mihin hävisi tumma suklaa Tupla?
Vierailija kirjoitti:
Da-Capo
Se on hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin aniskarkit joskus 80-luvulla ja enkkulakupussissa ne sinisillä/pinkeillä nonparelleilla päällystetyt 🤢
Siis anishan on hyvää. Vaikka siitä yleensä tulee kyllä vähän kurkkupastillifiilis.
Eikä ole. Serkku toi joskus Kreikan-tuliaisena pullon Ouzoa ja se meni maistamisen jälkeen viemäristä alas. Niin kovaa viinanhimoa ei olekaan, että sitä joisin. Mieluummin vaikka kiljua.
-Se tuon 1. viestin kirjoittaja-
Bounty ja kaikki muu missä on kookosta.
Vierailija kirjoitti:
TV-Mix pussin ne keltaiset. Hyi!
Ne on parhaita salmixien kanssa yhdistettynä! Tuo ne mulle!
Lontoonrakeet. Yök. Ällöttävä aniksen maku kuoressa ja sisällä rutikuiva mauton lakritsa. Onkohan näitä edes enää?
Vierailija kirjoitti:
Puolasta tuodut tuliaissuklaat, joissa väkevän, tumman suklaakuoren sisällä on kokonainen säilykekirsikka, ilmeisesti rommilla maustettuna. Huhhuh!
Tää kuulostaa mun unelmalta, rakastan kirsikkaa, liköörikarkkeja ja tummaa suklaata😀. En syö muuta suklaata jouluna.
Snickersiä ei ole montaa kertaa mainittu. Tykkään suklaasta ja maapähkinöistä, lisäksi kummankin kanssa suola on ok mutta kaikki nämä yhdessä... yök. En suoraan sanottuna tiedä miten tuosta on saatu niin pahaa.
Fazerin Sininen oli alunperin aivan huippuerinomaista, mutta nyt sitä on, ilmeisesti kustannussyistä, pariinkin kertaan huononnettu vähentämällä kaakaota ja lisäämällä siihen jotain halparasvaa.
Ei maistu enää - nykyisin tilaan suklaani Sveitsistä ja Saksasta. Useita aivan huippusuklaita leivontaan ja ihan paljaaltaan syötäväksi.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia Fasun halvennetusta sinisestä.
Itse en välitä siitä maksaako levy 3 vai 13 € mutta laadusta tinkimistä en ymmärrä.
Budapest! Kuka sitä ostaa kun kaikki tuntuu sitä täällä inhoavan ja silti sitä on rekkalasteittain myynnissä joka joulu? Ihan kiusallaanko vaan lahjaksi? Koskaan en ole niin pahassa makeannälässä että niitä söisin.
Liköörikonvehdeista en pidä ollenkaan.
Toinen inhokkini on salmiakkisuklaa. Rakastan suklaata ja pidän myös salmiakista, mutta yhdessä ne ei oo mun makuun.
Fazer on ilmeisesti laittanut suklaalevyvalikoimansa uusiksi ja lopettanut kaikki hyvät vanhat, korvaten ne erilaisilla karkkitöhnäsuklailla. Löytyy mariannea, tuttifruttia, turkinpippuria ja vaikka mitä moskaa. Ainut oikeasti hyvä, tumma suklaa + appelsiini on näköjään lopetettu😭
Eli vastauksena kysymykseen: suklaa sotkettuna kaikenmaailman karkkimömmöihin. Laku ja salmiakki on esim hyvää ihan sellaisenaan mutta menee pilalle maitosuklaan kanssa.
Suurin osa makeisista ja suklaista jotka korvattu palmuöljyllä ja rasvalla,kookosrasva kans yksi pahimmista pilaajista.
Wienernougat ei ole koskaan ollut suklaata.