Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Kommentit (1168)
Ns. tavanomaisista makeisista surkeimpia on Hyvää makumaasta, ne esanssin makuiset limalötköt.
Englannin lakritseista moni on nimennyt nonparellipäällysteiset, minusta ne ovat hyviä. Sen sijaan niistä ihan se peruslakritsi on jotain käsittämättömän surkeaa.
Valkosuklaan makuiset pollykarkit olivat hemmetin pahoja. Eikä saman pussin hopeatoffeen makuiset pollyt olleet oikeastaan yhtään sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Punainen kaneli Jenkki
Oli minun ehdottomia suosikkeja lapsuudesta, voi kun saisi vielä jostain!
Pandan suklaarasia. Ihan paskaa suklaata alusta loppuun. Onneksi kukaan ei osta noita mulle jouluna koska tietävät etten niistä tykkää..
Vihreät kuulat ei ehkä ihan pahimpia ole, mutta niin pahoja kuitenkin, että jäävät syömättä, kun niitä joululahjaksi mulle tungetaan vaikka multa ei yleensä jää mikään makea syömättä. Marmeladi yleensäkin on pahaa, kettukarkit tm.
Kyllä se tuonne Kiinan suuntaan menee. Heillä on todella outo maku. Karkit näyttivät kuivatuilta hedelmä karkeilta, joten nappasin muutaman. Ne oli kääritty karkkipaperiin. Maku hieman yllätti, koska karkit oli valmistettu lihasta. Jotain hedelmäkarkin ja koiranruoan väliltä oli maku.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Fazerin "parhaista" karkeista, esim. Kiss Kiss ja Tosca ihan hirveän makuisia.
Minusta just nämä ovat parhaita,
makuja! on monia
En tiedä minkä nimisiä ne ovat, mutta entisessä työpaikassa ennen luottamusmiesvaaleja yksi ehdokkaista jakoi jotain karkkeja jotka olivat sdp:n käärepapereissa. Ettei poliittinen sidonnaisuus olisi vain jäänyt keneltäkään huomiotta, kai.
Karkki oli ruskea, tilavuudeltaan noin ruokalusikallisen kokoinen, ja erittäin kova. Sellaista ei pysty edes puremaan vaan se pitää syödä imemällä pikku hiljaa. Eikä se maistu miltään muulta kuin väkevältä. En osaa sanoa edes että väkevältä miltä, ainoastaan väkevältä.
Kun olin imeskellyt sitä ensimmäisen 30 minuuttia, kävin sylkemässä sen roskikseen. Vaikuttaa siltä että kun kyseistä karamellia on aikanaan suunniteltu, on pyritty luomaan maksimaalisen haitallinen tuote hampaille. Sokeri + väkevä ja hapan + äärimmäisen pitkä imeskelyaika... Jos Streptococcus mutans -bakteeri suunnittelisi karamellin, se olisi juuri tuollainen.
Seuraavaksi vauvapalstalla kysytään pahimmanhajuinen pieru jonka koskaan olet pieraissut...
Ei varsinainen makeinen, mutta makea välipala, Grand Dessert nougat vanukas oli niin oudon ja pahanmakuinen, etten voinut syödä sitä. Muun makuiset vanukkaat tältä merkiltä on ihan hyviä.
Joskus oli xylitol makeutetut suklaat muotia. Itse muistan royal vaaleansinisen ja aku pääsiäismunan.
Oli se kauhean makuista se Royal xylitol. Muutenhan royal oli ihan hyvää siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi vauvapalstalla kysytään pahimmanhajuinen pieru jonka koskaan olet pieraissut...
No sulle saattaa karkit tuoda mieleen pierut, mutta meille muille ei.
Ostin turkinpippureita ja sisällä suklaata.Karseen makuisia.Kait joku uutuus ?
Vierailija kirjoitti:
Gardemumma tupla -patukka. Yöhh.. menee alas vain jos nokka tukossa ja makuaisti kehno
Tupla Winter, eli kardemumma-Tupla on hyvää! Mun mies ei tykännyt, mut mä tykkäsin. Moni makeinen ja suklaa on pilattu, esim. Geisha, Pihlaja, Kiss-Kiss, Omar - nää ei maistu enää samalta kuin ennen. :(
Monet perinteiset hyvät suklaat on palmuöljy pilannut, maistuvat nykyään pahalta. Kamalia ovat mm. Geisha ja Fazerina. Wienernougat oli ennen hyvä joulusuklaa, nykyisin siinäkin taitaa olla palmuöljyä.
Pilatuista tuotteista puheenollen, karkinsyönnin jälkeenhän pitäisi pestä hampaat, mutta miksi ihmeessä Pepsodent -hammastahnan koostumus on pitänyt pilata? Ennen se oli ihan perinteistä tahnaa, nyt ihan vetistä ja limaista, klimppistä vetelää mönjää :/
Tupla suklaapatukoista. En vaan voi sietää ja mun mies taas ostaa niitä usein. Mozartinkuulat syljin pois ja joku plum marsipaani.
suklaa kaikissa sen muodoissa
marsipaani
toffifee