Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Kommentit (1168)
Harry Potterin joka maun pastillit. Niistä se "kastemato". Oksensin sänkyyn
Olen aina ollut todella perso makealle, mutta muutamiin "herkkuihin" en kyllä koske. Vihreät kuulat ovat oksettavia, eivätkä kettukarkitkaan erityisen hyviä ole. Ja oliko se nyt alkuperäisessä Tutti Frutti -pussissa vai missä, kun oli niitä pieniä, suorakulmioisia mustia. Isot, vinoneliön muotoiset mustat olivat hyviä, mutta ne pienet maistuivat todella tympeiltä.
Ja jos jäätelö lasketaan makeiseksi, niin suklaajäätelöstä en ole koskaan pitänyt. Valkoinen jäätelö suklaakastikkeella on hyvää, mutta jos jäätelömassa itsessään on ruskeaa, niin hyi. En myöskään siedä suklismannaa tai muitakaan ruskeita kaakamössöjä, ainoastaan suklaamousse on hyvää, jos on tehty suklaasta eikä pelkästä kaakaojauheesta.
PARASTA - MAKSAA MITÄ MAKSAA kirjoitti:
Fazerin Sininen oli alunperin aivan huippuerinomaista, mutta nyt sitä on, ilmeisesti kustannussyistä, pariinkin kertaan huononnettu vähentämällä kaakaota ja lisäämällä siihen jotain halparasvaa.
Ei maistu enää - nykyisin tilaan suklaani Sveitsistä ja Saksasta. Useita aivan huippusuklaita leivontaan ja ihan paljaaltaan syötäväksi.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia Fasun halvennetusta sinisestä.
Itse en välitä siitä maksaako levy 3 vai 13 € mutta laadusta tinkimistä en ymmärrä.
Joo, en osta enää Fazerin suklaata .Palmuöljyä ja paljon sokeria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin Thaimaasta jotain karkkipusseja tuliaisiksi kotiin. Poika vei kouluun yhden pussin ja tarjosi luokkakavereilleen - kaikki huusivat ja parhaimmat itkien sylkemään käytävälle niitä karkkeja. Maistettiin sitten kotona ja kyllä: aivan eläimellisen hirveä maku oli karkeissa, jotka olivat siis jonkunlaisia kovia inkivääritoffeita. Mielestäni maistuivat pistävän vahvalle penisilliinille.
Ainoastaan yksi vieras söi ”pyörtymättä” ko. namin, kun niitä oli kahvipöydässä tarjolla 🤗
….. löysin oman, vanhan kommenttini! Edelleenkin kamalin karkki, mitä olen kuunaan maistanut. Se paskan/penisilliinin sitkeä maku ei meinannut suusta hevillä lähteä. Onko kukaan muu maistanut näitä Thaimaalaisia inkiväärikarkkeja?
Inkivääri nyt vaan on vahvan makuinen. Itse ostan sokeroituja inkivääripaloja karkeiksi
Minttu toffee, hopeatoffeesta tykkään ja yleensä mintustakin, mutta tää oli kamala, jäi syömättä
Vierailija kirjoitti:
joku jo mainitsikin ne sinisillä nonparelleilla päällystetyt karkit, ihan paskoja, en älyä miten niitä kukaan muka on keksinyt edes valmistaa.
Kenkätehtaalta jäi kengänpohjia yli. Hei mitä näistä tehtäis? Sulatetaan ja tehdään karkkeja näistä. Nomparellia pinnalle niin kukaan ei varmaan huomaa mitään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Toi budabest on ihan kauheeta kuraa. Jouluna erehdyin maistamaan enkä kyllä maista toiste.
Alkuperäinen Budapest olikin yksi historian parhaista suomalaiskarkeista, mutta sekin piti pilata lisäämällä aineksiin suussa karmiva palmuöljy.
Kaikki minttusuklaakarkit. Karmea yhdistelmä tuo minttu ja suklaa!!!
Sitä mistä itse en tykkää ei saa edes mainita nimeltä, viesti poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sw sellainen on? Uteliaisuus heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sw sellainen on? Uteliaisuus heräsi.
Ehkäpä alkuperäinen kommentoija on vanhemman polven suklaafani, joka vielä muistaa suukkomakeiset nimellä n^^^^^^^suukko?
Fazerin Kismet Islanti. Yök yök yök. Maistuu ainoastaan sokerilta ja dekstroosilta ja päärynäesanssilta. En olisi edes ostanut sellaista, mutta satuin tilaamaan muuta Fiksuruuasta ja sellaisen sai sentillä. En olisi maksanut siitä edes sitä senttiä, jos olisin aavistanut, että Kismetistä saa niin kuvottavan imelän makean. Yök.
Jos tehtäisiin sokkotesti suklaista niin harva pystyisi tunnistamaan ne suklaat joissa on palmuöljyä. Mutta jatkakaa vain mantraanne siitä miten moni suklaa on pilattu ja kuinka ennen oli parempaa.
Whatewö kirjoitti:
Virolaiset korvavaikun makuiset keltaiset kovat neliskulmaiset karkit muistaakseni hopeisissa käärepapereissa.
Milloin viimeiksi maistoit korvavaikkua ja kenen korvasta sitä söit?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi budabest on ihan kauheeta kuraa. Jouluna erehdyin maistamaan enkä kyllä maista toiste.
Alkuperäinen Budapest olikin yksi historian parhaista suomalaiskarkeista, mutta sekin piti pilata lisäämällä aineksiin suussa karmiva palmuöljy.
Joo, totta. Aiemmin tykkäsin Budapesteista, tykkäsin syödä niitä useita kerrallaan. No, pari vuotta sitten ostin niitä ja tapani mukaan ahmin useamman konvehdin kerralla. Seurauksena oli tuntikausien äklö olo, aivan kuin olisin palasaippuaa syönyt. Hyh. Enää ei budapestit maistu, palmurasva nekin pilasi.
Kaija Koon Mariannekarkki.