Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2017 |

Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.

Kommentit (1168)

Vierailija
561/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yök viini. skumppa. lonkero. siderikarkit.

ei voi ymmärtää miten joku voi syödä . juoda niitä.

oksennus tulee pelkästä hajustakin. yök yök

Onko niistä tehty karkkeja? Mistä tällaisia voi ostaa?

Vierailija
562/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpis yllätyspääsiäismunien suklaa

Samaa pilalle menneen makuista ”suklaata” löytyy halvimmista joulukalentereista.

Miksi joku ostaa niitä? Kiva yllätys kun saa joka päivä sellaisen koirien namin makuisen köntin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkinpippuri + Fazerin salmiakki

Vierailija
564/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän suklaat 70-80 luvulla

Vierailija
565/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hersheys

Vierailija
566/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon että ”Pahimman makuinen NAINEN jota olet maistanut”

Ensin mietitytti miksei keskustelu päätynyt seksi-osioon. Seuraavaksi ihmetytti vastaukset :D

Vierailija
567/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistappa esim virolaisia suklaita olikohan tehdas joku Kavli

Kalevin suklaat on kyllä ihan normaaleja, Euroopan mittakaavassa jopa ihan hyviä. Taitaa mielikuvasi perustua neuvostoaikaisiin elämyksiin, lapsiparat siihen aikaan kyllä säälittää. Onneksi Virolla menee nyt hyvin.

Vierailija
568/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liköörikarkit ja vodkakarkit (suklaan sisällä).

Vierailija
569/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Lidlin konvehtirasia, jossa kaikki karkit olivat erinäköisiä, mutta maistuivat samalle: marsipaanille! Roskiin meni.

Myös täällä mainitut Turkish Delight ja Greek Delight -tyyppiset, saippualta näyttävät mömmökuutiot on kaikki hirveitä.

Vierailija
570/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset käärekarkit ja suklaat

Likööri- ja viinasuklaat

Da-Capot

Fazerin parhaat

Mynthonit

Englanninlakuista ne siniset nompparellikarkit

Vierailija
571/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaanikonvehdit

Vierailija
572/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysennaamat 🤮 Onko se edes niiden virallinen nimi? Ovat siis irtokarkkeja.

Vierailija
573/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lakut. Jostain syystä ysärillä, kun olin lapsi, näitä sai synttärilahjaksi ja isovanhemmilta jne. En tykännyt juurikaan, mutta piti aina syödä, kun sokeria piti vaan saada. Pahin oli se pyöreän mallinen laku, jossa oli kookosta(?) seassa. 

Vierailija
574/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Kerran ostin alehintaan suklaarasian, jonka päiväys oli lähestymässä, mutta kuitenkin vielä noin kahden viikon päässä. Yksi konvehti oli homehtunut, minkä huomasin vasta, kun haukkasin sitä... Hyi. Laiton valmistajalle palautetta ja sain korvaukseksi ihan hyvän määrän suklaata pahoitteluiden kera. 

Mutta jos puhutaan makeisista, joiden pitäisi kai maistua hyviltä, oma inhokkini on myös se monesti mainittu sininen nonparellihirvitys englanninlakuissa.

Vierailija
575/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo makeinen mutta Järvenpään Citymarketin jäätelöpisteessä myydään aika hirveitä yhdistelmiä. Oon maistanut mm. hernejäätelöä ja pekonijäätelöä. Varsinkin pekonijjäätelö oli niin kuvottavaa että sopisi paremmin kidustusravinnoksi kun jäätelökioskille. En oikeesti voi uskoa että kukaan tykkäisi siitä mausta :D tykkään siis pekonista mutta jäätelönä en suostuisi enää koskemaan.

Maistoin heiltä hetki sitten appelsiini-basillikasorbettia, jossa oli kamala koostumus. Pureskeltavaa. Hyi! Maku oli lähinnä kuin ylivahvaa appelsiinimehua. Ällöä.

Appelsiinisorbetti kuulostaa hyvältä, mutta en haluan sorbettiini basilleja.

Vierailija
576/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan suorastaan tabu suomalaisten kesken, melkein kuin suomalainen sanoisi inhoavansa saunomista, mutta mä vastaan kuitenkin. Salmiakki. Mä vain yksinkertaisesti inhoan sen makua, vaikka supisuomalainen olenkin. Ainoastaan joskus pienenä mä otin niitä äitini mieliksi, kun hän tarjosi. Hieman isompana mä muistaakseni sain sitten suoraan sanottua äidilleni, etten mä tykkää salmiakista, enkä mä ole sen koommin niitä syönyt.

Vierailija
577/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin otsikon että ”Pahimman makuinen NAINEN jota olet maistanut”

Ensin mietitytti miksei keskustelu päätynyt seksi-osioon. Seuraavaksi ihmetytti vastaukset :D

Eikö sua ihmetyttänyt, miksi sellainen keskustelu ylipäänsä oli? Ajattelitko, että vastauksissa kerrotaan nimi ja paikkakunta vai miten?

Vierailija
578/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpis yllätyspääsiäismunien suklaa

Samaa pilalle menneen makuista ”suklaata” löytyy halvimmista joulukalentereista.

Miksi joku ostaa niitä? Kiva yllätys kun saa joka päivä sellaisen koirien namin makuisen köntin.

Joo...mutta jos viitsii etsiä niin Lindtin ja oletettavaati myös Quality Streetin kalenterit on laatusuklaata. Eikä silti montaa kymppiä maksa.

Vierailija
579/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin aniskarkit joskus 80-luvulla ja enkkulakupussissa ne sinisillä/pinkeillä nonparelleilla päällystetyt 🤢

Vierailija
580/1168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervapastillit pienessä rasiassa. En tie onko näitä nykyään.

Pax-pastillit pienessä rasiassa, se sinivalkounen, jossa linnunkuva. Kyyhkystä kai kuvasi. En tie onko näitä nykyään.

Ne oli tosiaan kauheita kun oli kirkasta viinaa sisällä suklaakuoressa.

Joulukukuusenkarkit, ne kivikovat valkoiset ennenvanhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi