Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Joulusuklaat on ilmestyneet kauppoihin. Juhlapöydän konvehdeista se tryffeli-maku on pahaa. En käsitä, miksi sitä roikotetaan rasiassa mukana.
Siksi koska se ei ole paha kaikkien mielestä, sinun vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanotte jonkun maistuvan pilaantuneelta joltakin, paskalta, homeelta...yms. niin mistä sen maun voitte tietää?
Suurin osa makuaistimuksestaa perustuu hajuun, joten paskaa haistaessaan pystyy aika hyvin arvioimaan sen maun
Lapsena tuli erään vedon hävinneenä maistettua omaa paskaa. Maku oli aika yllättävä. Paha, kyllä, mutta ei se maistunut siltä miltä haisee vaan vain jotenkin vinkeältä ja tympeältä.
Ostettiin Thaimaa-kaupasta jotain marmeladin näköisiä ”karkkeja”. 7 henkilöä maistoi ja kaikkien mielestä ne olivat järkyttävän pahoja. Heitettiin roskiin
Työkaveri oli tuonut Thaimaasta jotain suuriin hedelmäkarkkeja ja se maku oli kauhea. Se oli kuin tiskiallas johon on hautautunut viikon ruoan tähteet. Itse tämä työkaveri ei huomannut makeisten maussa mitään erikoista. Luulin joutuneeni työkavereiden pilan kohteeksi tai piilokameraan. Harvoin suutun mistään jekkuilusta, mutta silloin meinasin suuttua. Eikä se edes ollut jekku.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri oli tuonut Thaimaasta jotain suuriin hedelmäkarkkeja ja se maku oli kauhea. Se oli kuin tiskiallas johon on hautautunut viikon ruoan tähteet. Itse tämä työkaveri ei huomannut makeisten maussa mitään erikoista. Luulin joutuneeni työkavereiden pilan kohteeksi tai piilokameraan. Harvoin suutun mistään jekkuilusta, mutta silloin meinasin suuttua. Eikä se edes ollut jekku.
Hiton autocorrect!!! Durian karamelleja!!!
Ne yleensä neliön muotoiset (hedelmä?)marmeladit joissa on sitä jotain jauhoa ympärillä
Omar-toffeet. Sain joskus lapsena. Pahoja.
Joku erikoistarjous-jättikarkkipussin pahanmakuiset karkit kun tuli lapsena haksahdettua. Pahin niistä - en edes tiedä, minkä makuinen se yritti olla, mutta maistui ihan kuusenhavulle!
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehen pastilli, pelkkä ajatuskin kuvottaa
Miksi ihmeessä olet sitä mennyt maistamaan? 😮
Ostin joku päivä kaupasta jotain hiton chilisuklaapatukoita, kun luulin sen olevan vadelmaa.
Aivan hirvittävän makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vadelmaveneet
Jim-patukka
Julia-suklaa
DaCapo
Yllättävän monella on kehittymätön makuaisti.
Vanha ketju joten olen taatusti jo vastannut tähän. Mutta Aasiasta ostettu Kitkat makuna vihreä tee. Syömättä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Ne yleensä neliön muotoiset (hedelmä?)marmeladit joissa on sitä jotain jauhoa ympärillä
Lokum? Kun ekan kerran maistoin "Turkish delight"-makeisia, ne maistuivat minusta kuin kasvovoiteelta. Niissä ensimmäisissä todennäköisesti oli mukana ruusuvettä. Mutta kun muutaman kerran niitä osti ja maisteli, niin makuun tottui.
Vierailija kirjoitti:
Vadelmaveneet
Jim-patukka
Julia-suklaa
DaCapo
Nää on muut on mun suosikkeja paitsi Jim. Sekin on ihan OK, mutta ei mitään erityisen hyvää.
Vodkan makuiset liköörikonvehdit oli aika hirveitä.
Valkoinen suklaa - yöööörkk.. - pelkkää esanssia alusta loppuun.
En voi syödä.
Pahoja karkkeja on yllättävän paljon!
Bounty
Fazerin parhaimmat
Kaikki sitkeät ja mauttomat viinikumit
Kaikki lakritsitöhnä (tms.) täytteiset suklaat
Kaikki liian imelät suklaat... jollain ylisokerisella töhnällä täytetyt
Chilisuklaa
Kaikki pikkulapsille tarkoitetut "lelukarkit" joissa on pääroolissa joku muovileluturhake eikä se karkki
Englannin lakut
Lontoon rakeet
Karkkipusseissakin on loppujen lopuksi aika paljon sellaisia karkkeja joista en tykkää, en nyt osaa luetella mitä, mutta kun miettii sekoituspusseja niin aika paljon siellä on ihan turhaa kuraa
Ei oo makeisetkaan kuin ennen.
Mun lemppari oli aikanaan Fami-patukka ja sekin maistuu nykyisin vain sokerilta.. varmaan kaakaossa säästelty.
Maistappa esim virolaisia suklaita olikohan tehdas joku Kavli