Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Kommentit (1168)
Nuo durian-karkit jotka jo mainittiinkin. Sanoinkuvaamaton maku ja haju. Jos jonkun värkki siltä haisee niin kannattaa hakeutua välittömästi hoitoon.... Ainoat karkit jotka mulla koskaan jääny syömättä vaikka muitakin pahoja on, esim. lakut, bounty, Budapest, wienernougat, Kyproksen omat "marmeladit".
yök viini. skumppa. lonkero. siderikarkit.
ei voi ymmärtää miten joku voi syödä . juoda niitä.
oksennus tulee pelkästä hajustakin. yök yök
Budapest, vihreät kuulat ja kaikki muutkin marmeladikarkit, liköörikonvehdit, ne pussissa olevat pääsiäismunarakeet tai mitä lie, kaikki "limanuljaska" karkit esim. tutit.
Lähes kaikki karkit ja suklaat on herkkua, mutta yksi on mitä en syö vaikka ois mikä herkkutuska päällä:
Budapest -konvehdit.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Fazerin "parhaista" karkeista, esim. Kiss Kiss ja Tosca ihan hirveän makuisia.
Eikä, minun ihan ehdottomat lemppari kaikista karkeista!
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki karkit ja suklaat on herkkua, mutta yksi on mitä en syö vaikka ois mikä herkkutuska päällä:
Budapest -konvehdit.
Sama. Olen havainnut että kukaan ei tunnusta tykkäävänsä, mutta kaikki antavat toisilleen joululahjaksi.
Jotkut jo mainitsikin ne viinikumit mitä sai ainakin laivalta. Hyi hitto, ihan kuin olis valmistettu jostain autovahasta.
Tuttu toi Virosta mustikka-valkosuklaata, yksikään meidän perheestä ei tykännyt vaikka mustikatkin maistuu jokaiselle. Jonkun aikaa se levy oli keittiön kaapissa löyhkäämässä mutta roskiin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuollaksenikaan muista nimeä. Joskus 2000-luvulla tuli myyntiin sellasia pieniä, tötterön mallisia, vähän suolasia ja rapeita keksejä, jotka oli halvalla suklaalla kuorrutettu. Niitä mainostettiin lauseella "yritäppä tyytyä yhteen" tai jotain vastaavaa. No minäpä sitten kerran ostin pussin ja täytyy sanoa, että yritäppä syödä sitä yhtäkään. Eipä niitä kauaa myyty.
Smash
just viime viikonloppuna söin :D. Ihania ovat.
Tervapiru. Tykkään kaikesta lakusta ja salmiakista, tervan maku ei kuitenkaan kelpaa... sori
Kaikki greipin makuiset karkit, maistuvat vain hieltä. En tajua miksi niitä pitää jokaiseen pussiin tunkea.
Turkish delight. Haisee hajuvedelle, ei maistu oikein millekään, ällöttävä klöntti.
Tää ei oo makeinen mutta Järvenpään Citymarketin jäätelöpisteessä myydään aika hirveitä yhdistelmiä. Oon maistanut mm. hernejäätelöä ja pekonijäätelöä. Varsinkin pekonijjäätelö oli niin kuvottavaa että sopisi paremmin kidustusravinnoksi kun jäätelökioskille. En oikeesti voi uskoa että kukaan tykkäisi siitä mausta :D tykkään siis pekonista mutta jäätelönä en suostuisi enää koskemaan.
Juurikin ne jotkut valkoiset, vähän jauhoiset "marmeladit". Mummo toi niitä joskus lapsena meille ulkomailta tuliaisiksi. Ihanaa kun puraisi sellaista oikein kunnolla, tuntui kuin olisi hajuvettä syönyt.
Ulkolaiset (paitsi sveitsiläiset) suklaat. Lähes kaikki hedelmäkarkit ja valkosuklaa.