Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2017 |

Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.

Kommentit (1168)

Vierailija
501/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulukomailla söin kerran duriankarkkia. Maistui ja haisi mää’lle sipulille.

En ole koskaan maistanut mutta durian kuulemma haisee pillulle. Alkuasukkain keskuudessa naiset valikoivat puolisonsa sen perusteella kuka tykkää durianin hajusta. Luettua, ei keksittyä.

No ei se kyllä pllulle haise. Mädäntyneille jätteille lähinnä. Maku on vähän sama kuin joissain megavahvoissa ja haisevissa juustoissa.

Vierailija
502/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sfd kirjoitti:

Pihlajakarkki.

Oi kettukarkki, hyi v%#^u!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bertie Bott’s jokamaunrakeet…. Siellähän oli makuina korvavaikku , tontun räkä, oliko oksennuskin….

Vierailija
504/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin parhaat. Hä?

Vierailija
505/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin ne jotkut valkoiset, vähän jauhoiset "marmeladit". Mummo toi niitä joskus lapsena meille ulkomailta tuliaisiksi. Ihanaa kun puraisi sellaista oikein kunnolla, tuntui kuin olisi hajuvettä syönyt.

Turkkilaiset makeiset,ne punaiset maistui hajuvesille, niitä on erimakuisia,esim vihreä maistui mintulle, keltainen appelsiinille yms.

Vierailija
506/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se virolainen Kalev suklaa mitään erityisen hyvää ole. Outo ominaismaku. Jo tosiaan täällä joku mainitsi saman firman mustikka valkosuklaan, se todella maistui ja haisi esanssille.

Vierailija
507/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lakujen sitkeä anis/nomparelli-mälli- hirvitys, kovat, mauttomat,jauhoiset suklaat, muutkin anis-yskänkarkit ym.en voi sietää anista!

Vierailija
508/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liköörikarkit. Ala-asteella yks venäläinen luokkakaveri toi niitä syntymäpäivänään tarjolle kun vanhemmat oli ilmeisesti vaan randomisti ostaneet jotain tarjottavaa. 😅 Tuli paha mieli sen puolesta kun iso osa luokasta tyhjensi ne suklaakuoret siitä likööristä.

Vierailija
509/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulikarkki, markkinoilta aikoinaan ostettu. Ei päässyt sarjatuotantoon ja syystä.

Vierailija
510/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko identtisiä ketjuja kaksi vai onko kommenttini poistettu, ihmettelen. Yksi kielletty sana siinä ehkä oli, makeisen nimessä.

Mun Marianne vastaus oli myös poistettu. Siinä ei edes ollut muuta kuin karkin nimi. Laitoin uudelleen.

Eikä neekeripusuja kai olisi saanut haukkua. Rasismia nääs…

Vierailija
511/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toscat, "kettukarkit", tervapirut. Suklaista Budapest, joita appiukko vielä tuo joka joulu, itse kun niistä pitää. ..

Vierailija
512/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla veli toi Turkintuliaisina marmeladia joka näytti ja maistui savustetulta ihralta. Yök! 688

Vierailija
513/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliittolainen suklaa 70-luvulla.

Vierailija
514/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla.

Kun olin lapsi, niin kaverini äiti osti mulle ja kaverilleni Tuplat. Se oli ihan kamalaa. Kohteliaisuudesta yritin sitä jauhaa, mutta kun silmä vältti, niin tungin sen taskuun ja kotona sitten roskiin.

En voi vieläkään sietää sitä.

Vierailija
515/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta karkki minkä nimi on Turkin pippuri . Eihän se ole kuin pahaa . Hopea toffee . Ei mitään hopeaa FAMI suklaa maistuu vedeltä. Varmaa venäläinen piraatti versio aidosta , poistettu kaikki aineet jää vesi ja puujauhoja . Ei maistu yhtään edes kaakaolle ja Alepan piraatti tuotteet. Aitoja kopioita .

Vierailija
516/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä en pidä:

Kaikki marmeladit.

Fazerin parhaat

Liian vahvat salmiakit, kuten Turkin pippurit

Englannin lakritsit ja muut lakut

Liian sokeriset hedelmäkarkit, niissä nimittäin on eroja.

Liian sokerinen suklaa, varsinkin ällömakealla täytteellä.

Hampaisiin tarttuvat toffeet, kerran lohkesi hammas ja kerran lähti paikka hampaasta sen takia.

Vierailija
517/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

En muista nimeä mutta semmoisen ripulinväriset pehmeät karkit, joissa oli erilaisia meri-aiheisia kuvioita (esim. simpukka) ja päällä jotain suolaa. Ihan kamalia. 

Nämä on sellaisessa salmiakkikarkkivalikoimapussissa? Itse tykkään! Itse olisin maininnut durian-karkit joita joku työkaveri toi tuliaisiksi jostain  Thaimaasta tms. Tosi kauhea maku. Itse muistaakseni sain alas, joku muu sylkäisi pois ja yksi jopa oksensi.

Vierailija
518/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmaveneet

Jim-patukka

Julia-suklaa

DaCapo

Vierailija
519/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suklaalla päällystetyt sipsit. Hyi kamala!

Vierailija
520/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusuklaat on ilmestyneet kauppoihin. Juhlapöydän konvehdeista se tryffeli-maku on pahaa. En käsitä, miksi sitä roikotetaan rasiassa mukana.