Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2017 |

Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.

Kommentit (1168)

Vierailija
461/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazermint

Vierailija
462/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fisherman's Friend.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookossuklaakonvehdit jossain rasiassa, en muista mikä merkki. Suklaa on hyvää mutta sitten kun purasee niin tulee se ällö kookoksen tunkkainen maku eikä esim. hillo tai marmeladi. 

Vierailija
464/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi!

Se on heidän paras suklaamerkkinsä. Mielestäni kyllä hyvää.

Vierailija
465/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi

Se on heidän paras suklaamerkkinsä. Mielestäni kyllä hyvää.

Ei tuo alkuperäinen kirjoittaja kauhean väärässä ollut; Hersleyn suklaan käsittelyprosessilla on taipumus saada aikaa voihappoa.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/paljastus-suosittu-suklaa-si…

Vierailija
466/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuollaksenikaan muista nimeä. Joskus 2000-luvulla tuli myyntiin sellasia pieniä, tötterön mallisia, vähän suolasia ja rapeita keksejä, jotka oli halvalla suklaalla kuorrutettu. Niitä mainostettiin lauseella "yritäppä tyytyä yhteen" tai jotain vastaavaa. No minäpä sitten kerran ostin pussin ja täytyy sanoa, että yritäppä syödä sitä yhtäkään. Eipä niitä kauaa myyty.

Smash

Vierailija
467/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polly-suklaan väriset karkit, hyi jotenkin kummallinen maku

Näihin tulee himo nyt meillä tauolla. Ostettu kaksi pussia iltaa varten pitkään, näkyy jo kropassa.

Vierailija
468/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeatoffee ja Omar, yäk

Vierailija
469/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa tuli kerran maistettua tomaattikarkkeja. Voisi luulla, että maistuvat ketsupilta, mutta kyllä se maku oli enemmänkin sellainen ruskeaksi mädäntynyt päälleastuttu tomaatti. Aivan kamala.

Toinen ällötys on ne Maraboun home style-keksit joissa on suklaatäyte. Tykkään suklaasta muuten, paitsi Hersheyn oksennussuklaasta, mutta ne keksit jäävät kyllä syömättä.

Ei varsinaisesti makeinen, mutta en voi sietää niitä ihmeen "laavakakkuja", joista oikein tursuaa sulaa suklaata, hyi hele.

Vierailija
470/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariannet.

Vierailija
471/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija K anto mulle kerran backstagella Mariannen. Oli kyllä aika pahanmakuinen.

Vierailija
472/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin ikivanhoja lakkakarkkeja,siis todella vanhoja,sellainen klönttinen suklaa joka tarttui kitalakeen,pahvinen maku 🤢

Vierailija
473/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko identtisiä ketjuja kaksi vai onko kommenttini poistettu, ihmettelen. Yksi kielletty sana siinä ehkä oli, makeisen nimessä.

Vierailija
474/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko identtisiä ketjuja kaksi vai onko kommenttini poistettu, ihmettelen. Yksi kielletty sana siinä ehkä oli, makeisen nimessä.

Mun Marianne vastaus oli myös poistettu. Siinä ei edes ollut muuta kuin karkin nimi. Laitoin uudelleen.

Vierailija
475/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni niin mummolla oli ystäviä Venäjällä ja se toi usein tuliaisina karkkia mulle ja siskolle. Ne oli aina ihan paskoja, ei voi edes verrata mihinkään suomalaisiin/eurooppalaisiin karkkeihin. Ihme kökköä sokerimössöä missä ei ollut mitään tunnistettavaa makua. Mikäli niissä oli suklaata, se oli tosi huonolaatusta, kuivaa ja harmaata. Ainoa ihan ok venäläinen herkku jota olen maistanut on prjanik, se ei ole karkki vaan sellainen pullea keksi/kakku.

Toinen järkytys oli kun täti toi Amerikasta "terveyskarkkeja". Maistuivat hammastahnalta.

Suomalaisista karkeista ehdottomasti salmiakkisuklaa. Myös lakun ja suklaan yhdistelmä yököttää. Ja Fazerin parhaat on myös melkein kaikki pahoja.

Vierailija
476/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulukomailla söin kerran duriankarkkia. Maistui ja haisi mää’lle sipulille.

En ole koskaan maistanut mutta durian kuulemma haisee pillulle. Alkuasukkain keskuudessa naiset valikoivat puolisonsa sen perusteella kuka tykkää durianin hajusta. Luettua, ei keksittyä.

Vierailija
477/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervapirut. Allsorts-pussin siniset nonparellikiekot. Brunbergin vadelmatryffeli. Siinä kolme omaa all-time inhokkia.

Vierailija
478/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinmakuiset suklaat 😝

Mä tykkään kahvin makuisesta suklaasta, mutta en juo kahvia.

Vierailija
479/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku venäläinen suklaa lapsena nykyisessä Pietarissa, silloin kuin Pietari oli vielä Leningrad.

Merkkiä en muista, mutta olin lähellä oksentaa. Olin ostanut samaa suklaata vielä kavereille tuliaisiksi hirveät määrät maistamatta sitä.

Vierailija
480/1168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi budabest on ihan kauheeta kuraa. Jouluna erehdyin maistamaan enkä kyllä maista toiste. 

Mun mielestäsi kans kaikkein äklöttävin, se on pelkkää voita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän