Mies laittanut pesukoneen päälle ja nukkuu itse ja olen sanonut hänelle, että nukkuessa kone ei ole päällä
teenkö törkeästi jos vain yksinkertaisesti laitan sen pois päältä? Pelkään tulipaloa ja mies toistuvasti viis veisaa siitä, että sen takia konetta valvoo aina joku.
Kommentit (147)
Ap, miten se sinun vahtiminen eroaa miehen vahtimisesta? Sä olet keittiössä ja mies makuuhuoneessa. Luuletko että palohälyttimeen reagoiminen on sinulla jotenkin nopeampaa ja miksi?
Sä olet kyllä aika tauno...
kummitustäti kirjoitti:
Siis wtf? Ap on itse repinyt suurimman osan palovaroittimista irti, mikä on pesukoneetta huomattavasti isompi paloturvallisuusriski, mutta kehtaa silti kyykyttää miestä jollain paloturvallisuustekosyyllä? Kaikenlaisia houruja ne miehet valitsevatkin puolisoksi.
Yhdessä ollaan päädytty siihen, kun niistä oli hankaluuksia. Katto 3 m korkealla eteisessä ja olohuoneessa, ja ne pärähteli milloin mikäkin. Keittiössä taas varsinkin alkoi huutaa ja pienempi lapsi aina hätääntyi ja pelästyi sitä ääntä. Nyt lapset jo sen verran isompia, että ehkä ne jo ymmärtäis, ettei se sydiksen nostattava ääni tarkoita vaaraa...
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten se sinun vahtiminen eroaa miehen vahtimisesta? Sä olet keittiössä ja mies makuuhuoneessa. Luuletko että palohälyttimeen reagoiminen on sinulla jotenkin nopeampaa ja miksi?
Sä olet kyllä aika tauno...
Tämä onkin siltä varalta, että ehtii reagoida nopeammin kuin palohälytin.
ap
Ap, vaikka jääkaappi tai pakastinkin voivat syttyä tuleen. Sinuna laittaisin ne varoittimet äkkiä takaisin paikalleen. Kotinne saa palaa ihan rauhassa yöllä, kun ette herää. Aika ristiriitaista, että olet noin hysteerinen pesukoneesta vaikka kodeissa on muitakin sähkölaitteita jotka sitä paitsi ovat koko ajan päällä. Ja kaiken lisäksi varoittimet kiskottu irti 😃.
Naisena kyllä nolottaa sun puolesta. Melkoista logiikkaa.
On meillä yksi palovaroitin.
ap
Siis ymmärsinkö oikein, aloittaja huomaa yöllä, että mies on laittanut pesukoneen päälle ja ensimmäseksi hän tekee aiheesta aloituksen tänne? Pitäskö hankkia elämä???
Siis wtf? Ap on itse repinyt suurimman osan palovaroittimista irti, mikä on pesukoneetta huomattavasti isompi paloturvallisuusriski, mutta kehtaa silti kyykyttää miestä jollain paloturvallisuustekosyyllä? Kaikenlaisia houruja ne miehet valitsevatkin puolisoksi.