Olipas hyvä ja terveellinen aamiainen. Kaurapuuroa, seassa kananmuna, raejuustoa ja marjoja
Kommentit (56)
Olen 47-vuotias nainen ja kävin yksin Skotlannissa. Sain itse päättää mitä syön aamupalaksi kun kävin yksin ulkomailla.
Muut ymmärrän mutta miksi kananmuna?
Vierailija kirjoitti:
Olen 47-vuotias nainen ja kävin yksin Skotlannissa. Sain itse päättää mitä syön aamupalaksi kun kävin yksin ulkomailla.
Et siis normaalisti saa päättää omaa aamupalaasi? Olen aikuinen ja perheellinen, mutta saan kyllä omat syömiseni päättää.
Vierailija kirjoitti:
Puuro ei pidä nälkää
Ei pidäkään yksinään. Kun lisää sekaan kananmunaa ja raejuustoa niin pitää hyvin!
Olipas hyvä ja helpottava aamupaska. Seassa oli vähän maissinjyviä eliseltä päivälliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Muut ymmärrän mutta miksi kananmuna?
Tulee lisäproteiinia ja tykkään mausta.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hyvä ja helpottava aamupaska. Seassa oli vähän maissinjyviä eliseltä päivälliseltä.
Oo, onpas hän edgy sanoi paska😮
Puuro nostaa verensokeria liikaa kun on ikää. Tänään söin raejuustoa ja marjoja. Hyvin pelittää.
Vierailija kirjoitti:
Puuro nostaa verensokeria liikaa kun on ikää. Tänään söin raejuustoa ja marjoja. Hyvin pelittää.
Mä lähen kohta juoksemaan, kun on aamupalalla hiilareita niin jaksan paremmin.
Kaksi paistettua kananmunaa, paahtoleipää, kreikkalaista jugurttia mustikoilla ja hunajalla ja kahvia.
Ikinä en syö puuroa. Ei vaan, pari kertaa vuodessa riisipuuroa. Tämän aamun palanen: pari pientä patonginpalaa pestolla, kalkkunalla ja juustolla, paistettua munaa, omenaa ja mustikoita. Jääsalaattia, kesäkurpitsaa, paprikaa, kurkkua, tomaattia. Geisha crunchy ja maitokahvi, ja hyvin pärjätään iltapäivään.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en syö puuroa. Ei vaan, pari kertaa vuodessa riisipuuroa. Tämän aamun palanen: pari pientä patonginpalaa pestolla, kalkkunalla ja juustolla, paistettua munaa, omenaa ja mustikoita. Jääsalaattia, kesäkurpitsaa, paprikaa, kurkkua, tomaattia. Geisha crunchy ja maitokahvi, ja hyvin pärjätään iltapäivään.
Olet kyllä monelle esikuva. Voimme vain ihailla valintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Geisha Crunchy on terveellisen ja ravitsevan aamupalan perusta
On nämä sekaansotkemiset aika kauheita, kuin oksennusta.
Miksi et syö rehellisesti ruisleipää ja kananmunaa sen päällä, plus juustoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro ei pidä nälkää
Ei pidäkään yksinään. Kun lisää sekaan kananmunaa ja raejuustoa niin pitää hyvin!
Ei pidä
Puuro ei pidä nälkää