Kuinka monta kertaa olet juonut keskimäärin alkoholia kuukaudessa mitattuna viimeisen puolen vuoden ajalta + ikäsi?
Niin että olette päihtyneet edes vähän.
Olen itse huono arvioimaan mutta ehkä n. 5 kertaa kk ja 23v.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
varmaan 3krt/kk keskimäärin. Vähän vaikea arvioida, että mikä määrä alkoholia riittää siihen, että olisin humaltunut vähän. En tunne humaltuvani yhtään pienestä lasista viiniä, ainakaan jos sen nauttii ruoan yhteydessä eikä tyhjään mahaan.
Ikä unohtu, 34.
Ehkä noin kuusi kertaa kuussa keskimäärin. Olen 30.
Noin yhden kerran kuukaudessa, ikä 25.
Raskaana olen ollut ja en ole edes maistanut mitään alkoholipitoisia ainakaan 10 kuukauteen. Keväällä join joskus vähän valko- ja rosé viiniä tai siideriä.
Minulle siis riitti tyyliin yksi lasi tai tölkki per kerta. Mieheni juo vielä vähemmän kuin minä, ei ollenkaan, vaikka ei ole edes absolutisti ja joskus ehdotin että joisiko jotain jonkun juhlan kunniaksi tms.
N. 26
Noin 2 kertaa kuukaudessa, nainen 21v
No, minä otan kyllä (pienen!) lasin viiniä ehkä neljä kertaa viikossa, mutta en sanoisi siitä vielä päihtyväni. Päihtyneenä olen ollut varmaan joskus useita vuosia sitten joissakin pikkujouluissa tai vastaavissa. Inhoan sitä tunnetta, mutta tykkään hyvästä viinistä. Ikää 40 v.
Varmaan muutaman kerran koko puolen vuoden aikana. En tykkää enää yhtään päihtyneestä olotilasta, joten yleensä olen juonut kerralla korkeintaan 1-2 lasillista viiniä ym.
varmaan 3krt/kk keskimäärin. Vähän vaikea arvioida, että mikä määrä alkoholia riittää siihen, että olisin humaltunut vähän. En tunne humaltuvani yhtään pienestä lasista viiniä, ainakaan jos sen nauttii ruoan yhteydessä eikä tyhjään mahaan.