Kuinka monta kertaa olet juonut keskimäärin alkoholia kuukaudessa mitattuna viimeisen puolen vuoden ajalta + ikäsi?
Niin että olette päihtyneet edes vähän.
Olen itse huono arvioimaan mutta ehkä n. 5 kertaa kk ja 23v.
Kommentit (79)
Kossua yleensä tasi Leijona-viinaa, kymmenisen krt./kk ja yleensä sammumiseen asti. 21v.
Olisinko humaltunut viimeksi 10v sitten. T:48v
En yhtään.
En ole absolutisti mutta ei vaan enää maistu.
M50
Vierailija kirjoitti:
0,33 krt/kk.
0,33 krt/kk, 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Kossua yleensä tasi Leijona-viinaa, kymmenisen krt./kk ja yleensä sammumiseen asti. 21v.
Yleensä saan vielä rähinäviinaa, kun lähes joka kerta joudun nyrkkitappeluun jossain vaihees iltaa. Olen tainnut periä isäni geenit.
Ainakin 10 krt kuukaudessa. Ja ihan humalaan, ei mitään lällytissuttelua.
27 v.
Juon ehkä 10-12 päivänä kuukaudessa, mutta en päihdy aina.
N48
Hmm ehkä 5-8 kertaa. Viikonloppuisin viini toimii meillä ruokajuomana ja silloin tällöin on juhlia, joissa alkoholilliset tarjoilut :) 23v
Jää kaikki alkoholin juomisen aiheuttamat ongelmat pois. Saattaa pelastaa elämän, jos juominen lähtee lapasesta täysin.
Vastakysymyksenä: Mitä hyvää alkoholin juomisesta ihmiselle aiheutuu? Rentoutuminen? Estot vähenevät? Kännieuforia? Vastaaviin tiloihin pääsee myös ilman viinaa niin, että toimintakyky säilyy optimaalisena. Ihan ensimmäisenä esimerkkinä tulee mieleen seksisessio hyvän kumppanin kanssa. Ajan kanssa. Kirkkain mielin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä raivoraittius hyödyttää?
1 kertaa kuukaudessa niin että hiukan päihtyneenä, mutta alkoholia noin muuten olen juonut keskimäärin 15 kertaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
1 kertaa kuukaudessa niin että hiukan päihtyneenä, mutta alkoholia noin muuten olen juonut keskimäärin 15 kertaa kuukaudessa.
N33
Niin ja ikä 26.