Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
421/525 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni nimi on mallia: Santeri Mikanpoika Virtanen (nimi muutettu, mutta tuolla idealla)

Eräs sairaanhoitaja kysyi meiltä Kelakortin lääkäriasemalla nähdessään, että "onko lapsen isän nimi siis Mika?" Teki mieli vastata, että ei kun Pekka, päätettiin olla erilaisia ja herättää vähän hämmennystä..

422/525 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin itse olla tyhmä, kun kysyin taannoin 15-vuotiaalta kuka oli Hitler.

Hän vastasi hetken aivotyön jälkeen: Se oli se sankari, joka johti niitä kapinallisia.

Siitäs sain. (Hän vastasi ihan tosissaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
423/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko liikuntarajotteiset harrastaa seksiä?"

Mulla meni erittäin pitkään tällöin tajuta, että kysyjä luuli ihan tosissaan että liikuntarajoite tarkoittaa aina vähintään halvaantumista. (Itselleni kun liikuntarajoiteisuus tarkoittaa lähinnä liikkumisesta aiheutuvaa lamauttavaa kipua.)

Vierailija
424/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen tuttavani kysyi minulta tosissaan muutama viikko taaksepäin että olenko aseksuaali koska en halunnut harrastaa hänen kanssaan seksiä.

Olisit sanonut,että et, mutta aseseksuaali kyllä!

Vierailija
425/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä oli samalla osastolla synnyttäneet ja synnyttämättömät, minä siellä synnyttämättömien päässä. Menin hakemaan ruokatarjotinta käytävältä, kun joku puolituttu kysyi: kumpi tuli?

Vierailija
426/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille-Matti kirjoitti:

Yksi nainen kuka ei seuraa urheilua kysyi multa kun kuuli että seuraan futista että "Missä seurassa se Christiano Ronaldo pelaa?". Ymmärrän joo että kaikkea ei pidä tietää mutta tuon luulisi kuuluvan jokaisen aikuisen yleissivistykseen.

Tiedän, että Ronaldo on joku potkupallon pelaaja, mutta ei aavistustakaan, mistä seurasta.

Vierailija
427/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kaksoset siskon kanssa ja joku kysyi välkällä että mistä me itse tiedetään kumpi on kumpi. Ei olla edes identtisiä.

Töissä jotkut juttelivat Viirusta ja Pesosesta. Kysyin kumpi niistä on se kissa? Musta Pesonen ois hyvä nimi kissalle.

Ohis, mutta Pesonen on hyvä nimi kissalle. Yksi kissoistani on nimeltään Pesonen :D

Vierailija
428/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmin ja törkein kysymys, kun menin (oman, biologisen) lapseni kanssa leikkipuistoon. Kysyjänä naapuruston toinen äiti:

"Onko hoitolapsi vai adoptoitu?"

Emme olleet aikaisemmin edes jutelleen mitään, emme tunteneet kuin ulkonäöltä. Tämä tyyli on muutenkin kummallinen Suomessa. Voidaan kysyä näinkin töksäyttäen henkilökohtaista asiaa, mutta sitten ei edes moikata rappukäytävässä. 

Jätit sitten meille mainitsematta, että lapsesi on mustaihoinen.

Vierailija
429/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä pienen kylän terveyskeskuksessa opiskelupaikkakunnalla lääkäri kysyi et onko lääkeaineallergioita. Vastasin että kyllä, penisilliini.

Lääkäri kysyi että voinko silti ottaa sitä... Hämmennyin kyllä hiukan.

Ei ollut tyhmä kysymys. (Penisilliini)allergioita on eri sortteja. Jos tulee hiukan ihottumaa tms., penisilliini on tiettyihin infektioihin silti paras vaihtoehto. Eri asia on graavi ihottuma, sietämätön kutina, anafylaksia jne.

Ei penisilliiniä anneta sellaiselle, joka on saanut siitä hiukankin ihottumaa. Eri asia on se, kun jotkut luulevat olevansa allergisia antibiootille, josta on tullut vatsavaivoja.

lääkäri

Vierailija
430/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua, joten ehkä joku jo sanoi, mutta yksi tyhmimmistä kysymyksistä, joita nuorena naisena yöelämässä aikoinaan kuulin, oli: "Mikset sä hymyile?".

Tämä siis täysin tuntemattomalta ja valittavaan, arvostelevaan tyyliin (vars. syytä ei tiedusteltu vaan ärsyynnyttiin naamasta, joka ei hymyillyt sopivasti muuten vaan, ja vaikka siis olin ihan iloisella tuulella).

Tätä kuulin aika usein, ja mitä tuntemattomalle voi vastata? Ei tee mieli hymyillä - ei ole tapana - olen ihan hyvällä tuulella, mutta tällainen vaan olen - miksi kysyt minulta, sinulle vieraalta ihmiseltä, kun et voi tietää, mitä minulle tänään tapahtui - jne. jne.

T. Nätti nainen

Vierailija
431/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin kielitaitoinen, ja usein sen tullessa puheeksi ihmiset kyselevät, mitä kieliä osaan.

Yhdelle kysyjälle lueteltuani ne kahdeksan kieltä, joita osaan, hän tiedusteli närkästyneesti: "Miksi et osaa portugalia?"

Vierailija
432/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kellään ei ole oikeutta kysyä toiselta "oliko lapsesi vahinko". Minulta on kysytty ja se on tyhmää. En koskaan kehtaisi kysyä keltään samaa.

Toinen tyhmä kysymys oli se, kun olin katsomassa erästä läheistä "suljetulla" ja joku harjoittelija tuli kysymään kun odotin oven avausta pois osastolta "oletko vierailemassa täällä" :D Teki mieli sanoa "en, suunnittelen juuri karkausta, avaatko oven, avaruusalus odottaa ulkona".

Ei ole tyhmä kysymys, jos varmistaa suljetulla osastolla miksi ihminen haluaa ulos, ellei ole varma asiasta.

Vierailija
433/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
434/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpa kivan näköinen koira. Minkä rotuinen se on?"

"Niin siis, täähän on lammas..."

"Oikeesti? Oikea lammas?"

"Joo, oon viemässä sitä näytille tuohon perhetapahtumaan X."

Ja kysyjä oli kuitenkin ihan aikuinen ihminen :D Ymmärrän, että kaikki ihmiset eivät ole pahemmin olleet tekemisissä maatilan eläinten kanssa, mutta kuinka puusilmä pitää olla, ettei erota koiraa LAMPAASTA?!

Ekaa kertaa 16 vuoteen nauran ÄÄNEEN vauvapalstan jutuille.

Mut tosiaan ehkä oli huononäköinen vaan.

Vierailija
435/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomenruotsalainen ja on ihan käsittämätöntä kuinka usein minulta kysytään, että kumpaa kannatan jääkiekko-ottelussa, Suomea vai Ruotsia..

No kumpaa? Et ole suomalainen vaan suomenruotsalainen. Et ole myöskään ruotsalainen. Jos muuttaisit Ruotsiin ja saisit kansalaisuuden olisit samanaikaisesti sekä suomalainen, ruotsalainen, ruotsinsuomalainen että suomenruotsalainen. Vai olisitko suomenruotsalainen ruotsinsuomalainen vai mitä..?

Vierailija
436/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miten voit olla noin lyhyt?

- Miksi olet noin lyhyt?

Ynnä muuta pituuteen liittyvää.

Vierailija
437/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä saat proteiinia? kysyy aika moni, kun kerron olevani vegaani.

Öö... Tietty voi kokea tungettelevaksi, mutta kyllähän ihmisiä kiinnostaa varmaan mitä vegaaniin ruokavalioon kuuluu 😃

Vierailija
438/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo avauskysymys vie ylivoimaisen voiton minulle esitetyistä kysymyksistä.

Vierailija
439/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät sulla, kysyi eräs herra uimahallissa. Olin heti.

Vierailija
440/525 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäät sulla, kysyi eräs herra uimahallissa. Olin heti.

Helvetin autokorjaus. Seisooks. Ei seksikkäät.