Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?
Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?
Kommentit (525)
Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)
Todella lyhytkarvainen (leikkaamaton) poikakoira makasi selällään lattialla jalat levällään ja kylässä ollut nainen katseli sitä, että onko toi tyttö vai poika? :D
En tiedä onko tyhmin mutta tökeröin on kysymys siitä onko kaikilla lapsillani sama isä. Tämä esitetty useamman kerran vieraiden ihmisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)
Onko vauvapalsta tehty myös pistekirjoituksella?
Tatuoinneista: Ootsä ajatellut, että noi ei ikinä lähde pois?
Juu en ole, luulin, että lähtevät pesussa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja mie kirjotan tänne ilman käsiä 😋
Ei minulta, mutta ystävältäni. Ystäväni on tummaihoinen ja vertailtiin kummalla on törkeemmät rusketusrajat, kun seurassa ollut tyttö katsoi ystävääni, että miten sä muka voit ruskettua?
Ollaan kaksoset siskon kanssa ja joku kysyi välkällä että mistä me itse tiedetään kumpi on kumpi. Ei olla edes identtisiä.
Töissä jotkut juttelivat Viirusta ja Pesosesta. Kysyin kumpi niistä on se kissa? Musta Pesonen ois hyvä nimi kissalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvapalsta tehty myös pistekirjoituksella?
Hyvä kysymys ja sopii ketjuun. :)
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sulla on lasit?"
Aika monta syytä laseille kyllä löytyy! Esim. vaikka likinäkö, karsastus ja hajataitto...
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitat sokeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kaksoset siskon kanssa ja joku kysyi välkällä että mistä me itse tiedetään kumpi on kumpi. Ei olla edes identtisiä.
Töissä jotkut juttelivat Viirusta ja Pesosesta. Kysyin kumpi niistä on se kissa? Musta Pesonen ois hyvä nimi kissalle.
Ystävälläni (nainen) on kaksoisveli ja iha liian monet on kysynyt, että ootteko te identtisiä? :D Ystäväni on tiedustellut siihen, että kumman meistä otaksut olevan transsukupuolinen?
Mitä eroa on Kiinalla ja Japanilla?
Miks sulla on niin paljo noita finnejä?
"Onpa kivan näköinen koira. Minkä rotuinen se on?"
"Niin siis, täähän on lammas..."
"Oikeesti? Oikea lammas?"
"Joo, oon viemässä sitä näytille tuohon perhetapahtumaan X."
Ja kysyjä oli kuitenkin ihan aikuinen ihminen :D Ymmärrän, että kaikki ihmiset eivät ole pahemmin olleet tekemisissä maatilan eläinten kanssa, mutta kuinka puusilmä pitää olla, ettei erota koiraa LAMPAASTA?!
"Oleksä siellä yliopistossa oppisopimuksella?"
Ope. Mistä mä aloitan tän vihon? Tyttö 13.