Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
381/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille-Matti kirjoitti:

Yksi nainen kuka ei seuraa urheilua kysyi multa kun kuuli että seuraan futista että "Missä seurassa se Christiano Ronaldo pelaa?". Ymmärrän joo että kaikkea ei pidä tietää mutta tuon luulisi kuuluvan jokaisen aikuisen yleissivistykseen.

Eipä ole ainakaan minulla tiedossani moinen seikka, vaikka jalkapalloa vuosikaudet olen joskus pelannutkin.  :)

Vierailija
382/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orbizone appsissa kysymällä voi tienta kymppitonnin :)  Eli ei mitään tyhmiä kysymyksiä kannata kysyä. 

Hyviä kysymyksiä kysymällä siis oikeesti voi ansaita 10t egee.

https://www.facebook.com/pg/Orbizone-363651270663414/about/

Ite kysyin että onko ystäväpiirissä narsisti? Käykäähän vastaamassa niin tienaan kymppitonnin ja lähden etelänmatkalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2778924/jos-sinun-pitaisi-kysya-kaikilta…

Joku näköjään teetti kysymyksiä palstalaisilla ja aikoo saada vastatuimman kysymyksen palkinnon. 

Vierailija
384/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orbizone appsissa kysymällä voi tienta kymppitonnin :)  Eli ei mitään tyhmiä kysymyksiä kannata kysyä. 

Ite kysyin että onko ystäväpiirissä narsisti? Käykäähän vastaamassa niin tienaan kymppitonnin ja lähden etelänmatkalle

wau! Mulle kelpaa kyllä ylimääränen raha sillä rahaa ei oo koskaan liikaa 

Vierailija
385/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys: mitä tekisit jos tienaisit kymmitonnin appilla?

Maaimanympärikiertelyvastausta ei hyväksytä. 

Vierailija
386/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla sivulla mainita mitään kymppitonnista ! Mitä täällä horistaan. 

Vierailija
387/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla fb sivulla tarkat säännöt näkyvissä kun menin fb tunnuksilla orbizone sivulle ja latauspainike appille josta latasin

Vierailija
388/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ihmetelly että miksi vaan rahamiehet saa kysyä gallupvirmoineen ihmisiltä mielipidettä ja loppujenlopuksi jätetäänkö gallupfirmojen kyselyt julkasematta jos on huono tulos?

Tuolla apsilla minulla ja sinulla ja meidän mummollakin on oikeus kysyä koko suomen mielipidettä ilmaseksi ja voi vielä tienata kybätonnin. 

Vierailija
389/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä kastu, kun ajat moottoripyörällä? Joo ulkona kastuu, jos siellä sataa. Ja noin kolmenkymmenen vuoden aikana, kun oon ajanut sateella, niin aina olen kastunut.

Oho, itse en ole vielä koskaan onnistunut kastumaan.

Vierailija
390/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti ihmetelly että miksi vaan rahamiehet saa kysyä gallupvirmoineen ihmisiltä mielipidettä ja loppujenlopuksi jätetäänkö gallupfirmojen kyselyt julkasematta jos on huono tulos?

Tuolla apsilla minulla ja sinulla ja meidän mummollakin on oikeus kysyä koko suomen mielipidettä ilmaseksi ja voi vielä tienata kybätonnin. 

Tuo orbizone on enkuksi, eli osaakohan se mummosi englantia :) Toki kysyähän tuotta voi millä kielellä vaan ja kymppitonnin palkinnon saadakseen pitää kysyä suomeksi. 

Vierailija
391/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt ehkä kaikista tyhmin ollut, mutta...

Lyhyttukkainen ystävä: Siis miten sä jaksat pitää pitkiä hiuksia?

Minä: Miten niin...?

L.Y.: No siis menihän siihen pesemiseenkin ihan hirveästi aikaa - siis ensin shampoo, sitten huuhtelu, sitten pitää nousta suihkusta, kuivata hiukset pyyhkeellä, sitten levittää hoitoaine...

Minä: "Kuivata hiukset pyyhkeellä"? Kesken suihkun?!

L.Y.: No kun hoitoainehan tulee laittaa pyyhekuiviin hiuksiin. Niin miten jaksat?

Eipä ollut ikinä käynyt pienessä mielessäkään, että joku voisi hiustenpesunkin tehdä näin hankalaksi.

P.s. Eikä hiuksia todellakaan pestä pää alaspäin...??? :)

Älä nyt, täällä oli joskus pitkä hiustenpesemisketju ja monikin mamma kertoi kuivaavansa hiukset välillä. Olen vieläkin vuosien jälkeen naureskellut mielessäni noille kylpyhuoneessa edestakaisin sipsutteleville av-mammoille.

Vierailija
392/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ootko raskaana?" No en ollu.

Multa kysytty samaa kun olin viimeisilläni. Olen vielä lyhyt ja muutenkin pieni, vatsa oli mielettömän kokoinen ja ihan selvä raskausvatsa :D

Vierailija
393/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin että olen leikkaussalissa töissä niin kaverini tuttava kysyi "Leikkaatteko te paljon eläviä ihmisiä?" Eiku kuolleitahan me leikataan... En kyennyt vastaamaan mitään.

Vierailija
394/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli kaikkia typeriä kysymyksiä opiskelijoilta, mutta ei enää, kun aloitan kaikki opintojaksot sanomalla: muistakaa, että ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä opiskelijoita.

Vierailija
395/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sattuuko noi (lävistykset)?" (Kun ovat jo parantuneet ja vain ovat.)

No sattuuko sun korvikset?

Vierailija
396/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)

Hyvin kirjoitat sokeaksi.

Niinku mitä vittua nyt taas. Nykyään sokeille on jo vaikka mitä apuvälineitä, jotta saisivat kokea samoja juttuja kuin näkökykyiset. Sokeutta on myös erilaisia asteita. Mistä sinä tiedät toisten ihmisten oloista mitään. Lopeta tuollainen ja ole aikuinen. 

Vierailija
397/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jääteetä. Tarjoilija: "You want it hot???"

Vierailija
398/525 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on atooppinen iho, ja teini-iässä se oli useamman vuoden todella huonossa kunnossa. Varsinkin käteni olivat kauttaaltaan aivan orvaskedellä, mikä oli myös äärimmäisen kivuliasta. Pyrinkin peittelemään hihoilla ihottumaani aina julkisilla paikoilla kuten koulussa, koska koin sen niin rumaksi ja häpeälliseksi. Koulumme oli opettajaksi opiskelevien harjoittelukoulu, eli välillä nämä harjoittelijat pitivät meille oppilaille tunteja. Erään kerran oli taas opettajanharjoittelija vetämässä äidinkielentuntia. Viittasin johonkin kysymykseen, ja ilmeisesti silloin luokan perällä tuntia seuraava vakituinen äidinkielenopettajamme bongasi käteni. Hän hiippaili luokseni ja kysyi vakavalla naamalla, että "Oletko huomannut, että sinulla on ihottumaa kädessä??" No shit, sherlock. Meinaatko ihan tosiaan, että en olisi itse huomannut, että käteni ovat kauttaaltaan vereslihalla? :(

Vierailija
399/525 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuin töissä, kun otin muutaman askeleen taaksepäin. Vakuutusyhtiön edustaja kysyi, että "tarviiko työssäsi kävellä takaperin?"

Vierailija
400/525 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille-Matti kirjoitti:

Yksi nainen kuka ei seuraa urheilua kysyi multa kun kuuli että seuraan futista että "Missä seurassa se Christiano Ronaldo pelaa?". Ymmärrän joo että kaikkea ei pidä tietää mutta tuon luulisi kuuluvan jokaisen aikuisen yleissivistykseen.

No ei todellakaan kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan