Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
521/525 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana höntti ystäväni on laukonut parikin legendaarista...

-Kuuntelimme autossa radiota,juontaja sanoo:kiitos että kuuntelitte meidän lähetystä tänä iltapäivänä.Kaverini saa kohtauksen ja tirskuu innosta,

"Ei voi olla totta,että se tiesi että just ME kuunnellaan sen lähetystä"...huoh

-Jälleen ajelulla,kaveri kysyy hirvimerkin nähtyään:"mistä ihmeestä ne tietää,että se hirvi on JUST 2 kilometrin päässä"

-Kysyin,voiko avata mulle tölkin,koska hänellä enemmän kynsiä...vastaus:ei mullakaan oo ku kymmenen.

jäin monttu auki. Näistä jo pirusti aikaa,mutta aina naurattaa uudestaan.

Teillä ei näköjään toi huumorintaju ihan natsaa 😂. Hitsit kun muistaisin ton kynsijutun, jos joskus tulee tilaisuus laukaista!

Vierailija
522/525 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten sää näät?"

Kuljen valkoisen kepin kanssa vieraissa, koska mulla on näkövamma ja mm. tosi vaikea hahmottaa syvyyseroja + "putkinäkö". Läheskään kaikki näkövammaiset EI ole täysin sokeita... Tuli naapurille yllärinä...:D

Suurimmalle osalle ihmisistä tulee yllärinä että valkoista keppiä käyttävä ei välttämättä ole 100% sokea. Samoin että sokea pystyy ihan helposti käyttämään nettiä ja kirjoittamaan vaikka vauva-palstalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/525 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kasvissyöjälle:) "Sulle varmaan käy tää kinkkusalaatti, jos nypit siitä kinkut pois?" 

Minä: "Meinasin jäädä auton alle aamulla. Vieläkin sydän hakkaa". 

Toinen: "Et sit jääny, vai?"

Tuntematon nainen ystävän lapsen nimiäisissä: "Milloinkas he (ystävä + miehensä) voivat tulla sinun luoksesi nimiäisiin?"

Vierailija
524/525 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
525/525 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulta, mutta ystävältäni. Ystäväni on tummaihoinen ja vertailtiin kummalla on törkeemmät rusketusrajat, kun seurassa ollut tyttö katsoi ystävääni, että miten sä muka voit ruskettua?

Ja se hölmö osuus tässä oli missä?

Mä en ole koskaan nähnyt suklaanruskealla ihmisellä rusketusrajoja. 

En jaksa selata koko keskustelua, joten vastaan jos joku ei ole vielä valistanut.

Minulla on suklaanruskea lapsi, joka todellakin ruskettuu! Ruskettuminen on todella nopeaa ja voimakasta. Keväällä näyttää hassulta, kun on ilman hanskoja ulkona ja vain kämmenet ruskettuu. Kesällä rusketus tasoittuu, mutta pyllynposkissa on uikkarin rajat koko talven 🙂