Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
301/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätyöpaikalla ruokatauolla ja juuri pistämässä itseeni insuliinia. Eiköhän työkaveri siihen sitten kysymään "onko sinulla diabetes?".

No ei kun yritän hidasta itsemurhaa insuliinilla. Vastasin, että kyllä.

Tiedän kyllä miksi hän kysyi tuon kysymyksen, mutta tilanne oli silti omalla tavallaan huvittava, koska luulisi asian olevan itsestäänselvä, kun ensin lasken hiilihydraatteja, sitten pistän insuliinia ja käyn säännöllisesti tauoilla. Ei pitäisi jäädä paljoa arvailujen varaan.

Vihaan ihmisiä, jotka tulevat kaupassa kysymään, että mitä sinä täällä teet? Mitäs luulet, pidän sosiaalidemokraattien puoluekokousta.

Vierailija
302/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)

Onko vauvapalsta tehty myös pistekirjoituksella?

Tämä oli sitten heti toiseksi tyhmin kysymys... Vai onko netin käyttö kielletty sokeilta sinun mielestä?

No eikos toi pistekirjoituskysymys ollut kieli poskella kirjoitettu... Ihmeen huumorintajuttomia ihmisia tannekin eksynyt. 

Vierailija
304/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viime kesänä menossa kaverini kanssa ulkomaille, ja teimme Britannian kautta parin tunnin välilaskun, kaverini kysyi miten hän voi maksaa pankkikortilla kun ei ole puntia tilillä. :D nauratti kyllä vähän.

Vierailija
305/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kysyy "pystytkö ihan syömään vai?" viitaten purentaani... Mitä siihen pitäisi vastata, eikö vastaus käy ilmi siitä, että olen edelleen hengissä ja suht normaalipainoinen? Tulee aina yhtä typerä olo tuosta kysymyksestä, on tapahtunut enemmän kuin kerran.

Hampaat siis ei mitkään risat vaan hyväkuntoiset, hammaslääkärin silmään pistää se, että on jonkin verran ylipurentaa eli ei ole "toiminnallinen" purenta. Eipä vaan ole pääkipuja eikä muitakaan oireita, mitä "pitäisi" tällaisella purennalla olla, ja sirot leuat ja hampaat eikä hörötä, niin en ole ainakaan vielä viitsinyt leuansiirtoleikkaukseen lähteä... ai niin, piti vielä mainita, että JOO, pystyn syömään :D

Vierailija
306/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blöök kirjoitti:

Olimme muuttaneet mieheni kanssa juuri yhteen ja miehen frendi tuli käymään.

Näki pöydällä pinkan kirjaston  kirjoja.

- Öhöö....siis luetteks te? 

Tunnisti kuitenkin pöydällä olevat oudot   salatieteelliset kapineet KIRJOIKSI.

Vilpitön hämmästys kuvastui hänen puhtoisen raikkailta kasvoiltaan, kun selvisi, että harrastamme lukemista.

....tai niin, voihan se olla, että hän piti meitä yhtä tahvoina, kuin itse oli.

Hahah, törmään ajoittain samaan. Olen lapsesta asti ollut kunnon lukutoukka ja haalinut itselleni kattavan kirjaston, kirjoja on olohuoneessa yhden ison seinällisen verran ja makuuhuoneessa hiukan vähemmän. Kirjat ovat minulle tosi rakkaita, ja säästän vaan hyvät kirjat. Monen kaverin ilme on ollut näkemisen arvoinen kun katsoo kirjakokoelmaani, Kuulen pelottavan usein kysymyksen "siis mitä, oikeestikko sä oot lukenu nää kaikki kirjat" (joo, ja vielä pariin kertaan valtaosan kirjoista) Ihan kuin pitäisin kirjoja kirjahyllyssä huvikseen, enkä lukisi niitä. Ja ihan kuin se kirjojen lukeminen olisi jotenkin uskomaton harrastus. "Miten sulla on aikaa lukea!" - kuulen myös usein, ja tähän vastaan että ihan samanlailla mulla on vapaa-aikaa kuin muillakin.  Toiset käy jumpassa, toiset kattoo telkkaria - minä olen kirja nenässä.

Minulla on kaveri joka ei lue, mutta haluaisi ostaa paljon kirjoja sisustuselementiksi. Ite kirjoja lukevana ja paljon niitä omistamana toi ajatus kauhistuttaa mua jostain syystä. Tuntuu pahalta niiden kirjaraukkojen puolesta kun ei niitä ikinään luettaisi. Jos hän tämän siis aikoo joskus toteuttaa.

Vierailija
307/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näistä kysymyksistä eivät mielestäni ole yhtään tyhmiä, vaan tyhmästi muotoiltuja tai tulkittuja (esim. retorisen kysymyksen tulkinta kysymykseksi, johon halutaan vastaus tai johon kysyjä tiedä ei vastausta). Jos kysymys kuulostaa tyhmältä, kannattaa miettiä olisiko kysyjä vain muotoillut kysymyksen väärin ja tarkoittanut oikeasti jotain muuta...

elän ravintolisätableteilla, jotka nielen kokonaan... kirjoitti:

Hammaslääkäri kysyy "pystytkö ihan syömään vai?" viitaten purentaani... Mitä siihen pitäisi vastata, eikö vastaus käy ilmi siitä, että olen edelleen hengissä ja suht normaalipainoinen? Tulee aina yhtä typerä olo tuosta kysymyksestä, on tapahtunut enemmän kuin kerran.

Hampaat siis ei mitkään risat vaan hyväkuntoiset, hammaslääkärin silmään pistää se, että on jonkin verran ylipurentaa eli ei ole "toiminnallinen" purenta. Eipä vaan ole pääkipuja eikä muitakaan oireita, mitä "pitäisi" tällaisella purennalla olla, ja sirot leuat ja hampaat eikä hörötä, niin en ole ainakaan vielä viitsinyt leuansiirtoleikkaukseen lähteä... ai niin, piti vielä mainita, että JOO, pystyn syömään :D

Hammaslääkäri varmaan tarkoitti, että onko syöminen sen purennan takia hankalaa eikä sitä, että pystyykö ollenkaan syömään.

Vierailija
308/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun imetin vauvaani perhekerhossa, tuli ennestään tuntematon nainen kysymään onko tuo vauva ihan omasi.

Vierailija
309/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saanut keskenmenon ja menin esikoisen kanssa hänen neuvolakäynnille. Terveydenhoitaja siellä, vittumaisella äänellä ja virneellä keskenmenosta "no, harmittaako edes?"

Siis täh? :O Miten kukaan voi käyttäytyä noin? Kauheaa!

Vierailija
310/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Helsinki-Vantaan lentokentällä yhden tutun ja sanoin että olen menossa Tukholmaan. "Millä laivalla sä meet?"

Vierailija
311/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUPUNGILLA:

Mummeli:  Mikset ole koulussa?

(Kello oli noin 13.30)

Minä: ... Olen 26-vuotias

Mummeli: Luulin että olet 14-vuotias.

Vierailija
312/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä offtopic, mutta tuli mieleen kun jokin aika sitten katsoin ensimmäisiä Salkkari-jaksoja niin siinä yks bimbo (Sakun tyttökaveri?) kysyi Miialta nasaalilla äänellä miksi sillä on rastat. No daa, mieti. Vitun tyhmä kysymys. 😂

Vierailija
313/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)

Hyvin kirjoitat sokeaksi.

Ja hyvin myöskin pystynyt lukemaan tämän aloituksen/vauvapalstaa  sokeana.  Vai saako tänän palstan äänikirjeenäkin???

Vierailija
314/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva potkiskeli masussa ja jotain kommentoin siitä.

Ystävä 28v silmät pyöreinä: " Siis onko se sikiö ihan elossa siellä mahassa jo?"

Vastasin että on tietenkin, mitä ihmettä, sehän olisi ihan kauheaa, jos se olisi kuollut!!

"Ei kun minä ajattelin, että se herää henkiin sillon, kun se syntyy sieltä ulos, ja muuten se vaan on niin kuin eloton vauvan kuoret se sikiö". 

Ei se ole kyllä mikään penaalin terävin kynä ollut koskaan muutenkaan. 

Niin no, valtaosa abortin kannattajista ajattelee näin.

Vierailija
315/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö17 kirjoitti:

Olin kesätyöpaikalla ruokatauolla ja juuri pistämässä itseeni insuliinia. Eiköhän työkaveri siihen sitten kysymään "onko sinulla diabetes?".

No ei kun yritän hidasta itsemurhaa insuliinilla. Vastasin, että kyllä.

Tiedän kyllä miksi hän kysyi tuon kysymyksen, mutta tilanne oli silti omalla tavallaan huvittava, koska luulisi asian olevan itsestäänselvä, kun ensin lasken hiilihydraatteja, sitten pistän insuliinia ja käyn säännöllisesti tauoilla. Ei pitäisi jäädä paljoa arvailujen varaan.

Vihaan ihmisiä, jotka tulevat kaupassa kysymään, että mitä sinä täällä teet? Mitäs luulet, pidän sosiaalidemokraattien puoluekokousta.

Nimimerkistäsi päätellen olet nuori. Luulempa,että kun kasvat tulet huomaamaan että muut ihmiset eivät kiinnitä sinuun ja tekemisiisi niin paljon huomiota kuin kuvittelet. Diabeteksesi tuskin on muille niin selvä kuin itsellesi. On myös muita sairauksia, joiden takia ihmisen pitää pistää itseään. On ainoastaan fiksua kysyä, mitä toinen sairastaa jos varmuutta ei ole. 

Vierailija
316/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskentaan töihin tullut 85-syntynyt kysyi että mikä on kiky? Ei ollut kuullut koskaan asiasta.

Vierailija
317/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten sitten kirjoitit ja luit tämän? Provo.

Vierailija
318/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten sitten kirjoitit ja luit tämän? Provo.

Oletko nyt ihan tosissasi? Menee kyllä sarjaan tyhmimmät kysymykset ikinä.

Vierailija
319/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kummin päin Suomi ja Ruotsi onkaan kartalla?" Tätä kysyi kaveri lukion maantiedontunnilla. Myös Kanadalaisisten nuorten suusta kuullut "Missä on Saksa?" Ja "Onko Venäjä Euroopassa?" Olivat aika pahoja.

Vierailija
320/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on useasti kysytty baarissa olenko homo. Kysymys on usein esitetty "Ooksä joku homo?" tyylisesti. Johtuu ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi