Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
341/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrin esittämä kysymys: kuuletko ääniä?

Maailman typerin kysymys, eikä siihen edes voi vastata olematta sarkastinen. Kaikkihan nyt ääniä kuulee, jos ei ole kuuro. Psykiatrin olisi pitänyt kysyä: "kuuletko ääniä, joita muut eivät kuule?" Tai vaihtoehtoisesti psykiatrin olisi pitänyt esittää kysymyksensä englanniksi tai vaikkapa japaniksi, jotta kysymys ei olisi ollut typerä. Näissä kielissä kun sattuu olemaan eri sanat ihmisten/eläinten tekemille äänille ja elottomien asioiden tekemille äänille. Eli voices/noices ja koe/oto.

Älä saivartele. Ymmärsit näköjään asiayhteydestä ihan mainiosti, mitä psykiatri tarkoitti.

Onko tunteet tänään herkässä? Vai meneekö sinulla usein hernesoppa hengitysteihin? Ota rauhoittavaa.

No siinä tuli kaksi todella tyhmää kysymystä, sopivat hyvin tähän ketjuun:) Minä kyllä pärjään ilman psyyken lääkitystä, kiitos vaan huolenpidosta. Ehkä ongelma olikin, etten osannut samastua näihin pollatohtorikäynteihin, kun en ole käynyt. Ehkä siellä onkin epäselvää, mitä tohtori äänillä tarkoittaa...

Entä jos menee lääkäriin valittamaan vatsakipua ja lääkäri painelee massua ja kysyy, että sattuuko. Koska hei, eihän silloin voi tietää, mitä oikein tarkoitetaan: sattuuko päähän, polveen vai vatsaan tai ehkä ihan sieluun.

Pitääpä tosiaan terästäytyä itsekunkin ja alkaa ilmaista itseään riittävän selkeästi, jotta ihan kaikilla lahjakkuuden tasoilla on mahdollista ymmärtää.

Vierailija
342/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman typerin kysymys, eikä siihen edes voi vastata olematta sarkastinen. Kaikkihan nyt ääniä kuulee, jos ei ole kuuro. Psykiatrin olisi pitänyt kysyä: "kuuletko ääniä, joita muut eivät kuule?" Tai vaihtoehtoisesti psykiatrin olisi pitänyt esittää kysymyksensä englanniksi tai vaikkapa japaniksi, jotta kysymys ei olisi ollut typerä. Näissä kielissä kun sattuu olemaan eri sanat ihmisten/eläinten tekemille äänille ja elottomien asioiden tekemille äänille. Eli voices/noices ja koe/oto.

Älä saivartele. Ymmärsit näköjään asiayhteydestä ihan mainiosti, mitä psykiatri tarkoitti.

Onko tunteet tänään herkässä? Vai meneekö sinulla usein hernesoppa hengitysteihin? Ota rauhoittavaa.

No siinä tuli kaksi todella tyhmää kysymystä, sopivat hyvin tähän ketjuun:) Minä kyllä pärjään ilman psyyken lääkitystä, kiitos vaan huolenpidosta. Ehkä ongelma olikin, etten osannut samastua näihin pollatohtorikäynteihin, kun en ole käynyt. Ehkä siellä onkin epäselvää, mitä tohtori äänillä tarkoittaa...

Entä jos menee lääkäriin valittamaan vatsakipua ja lääkäri painelee massua ja kysyy, että sattuuko. Koska hei, eihän silloin voi tietää, mitä oikein tarkoitetaan: sattuuko päähän, polveen vai vatsaan tai ehkä ihan sieluun.

Pitääpä tosiaan terästäytyä itsekunkin ja alkaa ilmaista itseään riittävän selkeästi, jotta ihan kaikilla lahjakkuuden tasoilla on mahdollista ymmärtää.

Ollaanpas sitä olevinaan nokkelia. Ad hominem. Jatka yksinäsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla voi olla syöpä, kun oot noin nuori?

No, enpä tiiä. Ei se mun ikää kyselly tullessaan...

Vierailija
344/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas sitä olevinaan nokkelia. Ad hominem. Jatka yksinäsi :D

Haa haa!

Vierailija
345/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin että selkäni on alkanut väsyä kun pesen tukkaani, jolloin olen kumartuneena pää alaspäin. Anoppini kysyi: "Miksi olet pää alaspäin?"

Kysymys ei ollut ollenkaan tyhmä. Miksi olet pää alaspäin?

Siksi, että minulla on tukkaa, jota pestä, ja kädet edessä, ei selän puolella.

Et taida tietää että se shampoo kuuluu levittää vain hiusten juuren eli päänahkaan ja ympäristöön. Jos on todella pitkät hiukset niin kyllä pystyy heilauttaan ne latvat olkapään yli käsien puolelle ja levittämään hoitoaineen. Joskus on enemmän tyhmiä vastauksia, kuin tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
346/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä kysyjiä.

Vierailija
347/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lepakot on muka voineet kehittyä linnuista kun ei niillä ole edes sulkia?

Kysyjä suomalainen aikuinen, kreationisti.

Vierailija
348/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuori nainen ja kun mulla oli pari vuotta sitten vaaleanpunaiset hiukset useampi kysyi: "onko noi värjätyt?". Ei, kaaduin pää edelllä punajuurisäilykesaaviin. Ei, meillä on niin paljon kuparia vedessä että punertaa. Ei, ihan luonnollinen väri on, kuinka niin? -___-

Vierailija
349/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin että selkäni on alkanut väsyä kun pesen tukkaani, jolloin olen kumartuneena pää alaspäin. Anoppini kysyi: "Miksi olet pää alaspäin?"

Et taida tietää että se shampoo kuuluu levittää vain hiusten juuren eli päänahkaan ja ympäristöön. Jos on todella pitkät hiukset niin kyllä pystyy heilauttaan ne latvat olkapään yli käsien puolelle ja levittämään hoitoaineen. Joskus on enemmän tyhmiä vastauksia, kuin tyhmiä kysymyksiä.

Jep, näin. Ihan pää pystyssä voi pestä myös takapuolen alle ulottuvat hiukset. Pitkä kokemus asiasta, ja kädet ovat täälläkin edessä 😀 jos taas kyse on shampoon aiheuttamasta ihoärsytyksestä, kokeile sulfaatitonta.

Vierailija
350/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa hissejä?

- jenkeissä high schoolissa

Vierailija
351/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sää käyny oikiksen? Pääsitkö sinne sisään?

T. Fatalji, asianajaja ja 20 v alalla toiminut valmistumisen jälkeen

Vierailija
352/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla olekaan kädet sivuilla niin kuin muilla? Kuva!

Vierailija
353/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olin mennyt naimisiin (12v sitten), kuukauden kuluttua alkoivat kyselyt: "Onko maha nyt jo kasvanut?". Olin eronnut aikanaan, elänyt lapseni kanssa kahdestaan 8v ja tapasin sitten nykyisen mieheni, menimme vuoden kuluttua tapaamisestamme naimisiin. Ei ilmeisesti muuta "syytä" löytynyt ihmisten mieliin naimisiinmenolle kuin raskaus..

Putosin hevosen selästä ja loukkasin jalkani aika pahasti, kävelin kepeillä pitkään sun muuta. Eiköhän välkky sukulainen kysynyt suureen ääneen: "Olitko kuinka pahassa humalassa?". Just..

Vierailija
354/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kirjoitus, mutta lukeminen. Lukeeko joku ohjelma ääneen täältä kaikki kommentit vai miten tosiaan sokea seuraa vauvapalstaa? 

Ei puhesyntikka lue mitä sattuu vaan sen, minkä sen laittaa lukemaan/puhumaan. Se ei siis lue kaikkia kommentteja ja koko sivun eri elementtejä alusta loppuun, vaan se lukee sen mukaan, miten ruudunlukuohjelman navigointinäppäimillä liikun sivuilla.

Ruudunlukuohjelmassa on HTML:n eri elementeille (otsikot, taulukot jne.) omat pikanäppäimensä, ja tämä nopeuttaa sivulla liikkumista. Sehän olisi syvältä, jos aina pitäisi kuunnella koko sivun teksti vasemmalta oikealle ja ylhäältä alas. Kestäisi todella kauan ennen kuin pääsisi kuuntelemaan olennaisen, esim. jonkin tietyn viestin.

Pistenäyttö toimii samanaikaisesti, ja siltä voi varsinaisesti lukea tekstin. Kuunteleminen on kuuntelemista ja lukeminen lukemista.

Vierailija
355/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko M. raskaana?" kun kerroin työkavereilleni, että menin kihloihin neiti M. kanssa.

"Minkälainen suhde sinulla oli isääsi?"

Kysyi työkaveri noin tunnin välein, kun huomautin "Minä en todellakaan kerro yksityisasioitani työkavereilleni" niin hänen vastakommentti oli "Mutta kun minä todellakin tahdon tietää sen!" sen jälkeen minun piti kertoa esimiehelleni häirikkö työkaverista, että sain sen utelun loppumaan.

Vierailija
356/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko koskaan ollut yhdynnässä tai onko sinulle tehty sisätutkimusta aiemmin?"

Tämän kysymyksen esitti gynekologi ennen sisätutkimusta. Olin kahdeksannella kuulla raskaana ja siitä raskaudesta oltiin jo siinä hänen kanssaan puhuttukin. En ehtinyt edes vastaamaan, ku rupes jo paikkailemaan, että kun tän niin monesti kysyy niin tuli ihan rutiinilla :D

Vierailija
357/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta vielä kysyisin tästä sokeiden palstailusta: puhesyntikka lukee varmaan numerotkin ääneen? Eli saat selville kuinka monta ala- tai yläpeukkua olet saanut kommenteistasi? Paitsi että et ehkä tiedä miten päin peukut on? Tulkitseeko ohjelma myös hymiöt? Kiitos ja anteeksi utelu.

Vierailija
358/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla olekaan kädet sivuilla niin kuin muilla? Kuva!

Apua, nyt naurattaa. Kiitos! 😂😂😂😂

Vierailija
359/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta vielä kysyisin tästä sokeiden palstailusta: puhesyntikka lukee varmaan numerotkin ääneen? Eli saat selville kuinka monta ala- tai yläpeukkua olet saanut kommenteistasi? Paitsi että et ehkä tiedä miten päin peukut on? Tulkitseeko ohjelma myös hymiöt? Kiitos ja anteeksi utelu.

Erittäin tärkeä tieto, peukut, niiden määrä ylös ja alas.

Vierailija
360/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ookkin näinikkäste jotta kaikilla naisilla se reva omp samammoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi