Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
321/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sulla on noin paljon finnejä?"

"Mulla on akne."

"Joojoo mut siis miks?"

... :)

Vierailija
322/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun sukunimi on Ruotsalainen ja multa on kysytty, olenko oikeasti Ruotsista. Monet on myös epäilleet, että tosiaan kannatan jääkiekko-otteluissa Ruotsia.

Multa on kysytty samaa, sukunimeni on myös Ruotsalainen. Muutamalle ollut hyvin kummallinen juttu että voi olla moinen sukunimi ja silti olla suomalainen. Kysellään sen jälkeen että no, varmaan sukusi tulee Ruotsista ainakin? Ja siihen sitten selittämään että ehei, sukuni on ihan supisuomalainen.

Peruskouluiässä tosi moni kyseli osaanko ruotsia. Useimmat ei ees kysyneet, vaan oletivat että osaan, ja pyysivät että sano jotain ruotsiksi... 

Ohis mutta tähän liittyen. Käsittelin kerran erään henkilön tietoja, viikko oli pitkällä ja olin väsynyt. Sukunimi oli Ruotsalainen, etunimet jotain ihan tavallisia suomalaisia nimiä, vaikkapa Matti Tapani. Siinä itsekseni mietin, että onpas tyypillä suomalaiset etunimet vaikka on ruotsalainen. Vasta hetken päästä tajusin että joopa joo... Lähdin kotiin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrin esittämä kysymys: kuuletko ääniä?

Maailman typerin kysymys, eikä siihen edes voi vastata olematta sarkastinen. Kaikkihan nyt ääniä kuulee, jos ei ole kuuro. Psykiatrin olisi pitänyt kysyä: "kuuletko ääniä, joita muut eivät kuule?" Tai vaihtoehtoisesti psykiatrin olisi pitänyt esittää kysymyksensä englanniksi tai vaikkapa japaniksi, jotta kysymys ei olisi ollut typerä. Näissä kielissä kun sattuu olemaan eri sanat ihmisten/eläinten tekemille äänille ja elottomien asioiden tekemille äänille. Eli voices/noices ja koe/oto.

Vierailija
324/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)

Onko vauvapalsta tehty myös pistekirjoituksella?

Tämä oli sitten heti toiseksi tyhmin kysymys... Vai onko netin käyttö kielletty sokeilta sinun mielestä?

No eikos toi pistekirjoituskysymys ollut kieli poskella kirjoitettu... Ihmeen huumorintajuttomia ihmisia tannekin eksynyt. 

Tuo oli mielestäni aika tyhmä kysymys, että onko sun mielestä sokeilta netin käyttö kielletty?

Aika harvalla muuten on kokemusperäistä tietoa sokeiden ja kuurojen teknisistä apuvälineistä, ellei joku tuttu sellaisia käytä.

-eri

Vierailija
325/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 10-vuotiaana erittäin koirahulluna lapsena kiertelemässä koiranäyttelyä. Naapurin himouskovainen täti oli samassa messuhallissa Raamattumessuilla. Täti tiesi kyllä koirahulluudestani varsin hyvin. Silti hän tuli kysymään "Etkö sinä mielummin kuitenkin tulisi tuonne Raamattumessujen puolelle"  Molemmat messut olivat siis samassa hallissa mutta eri saleissa.

Kyllähän nyt jokainen mieluummin osallistuu Raamattumessuille kuin katselee jotain rumia karvakasoja.

Onhan Raamattu sentään Jumalan sanaa.

Kumpikohan on tärkeämpää! Harmi ettet lapsena vielä oikein ymmärtänyt asioiden oikeaa laitaa.

Vierailija
326/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin portailla ja joku tuli kysymään, osaanko kävellä. Olen siis sokea, ja tästä tietysti seuraa, ettei käveleminen ole mahdollista. :)

Mutta miten sitten kirjoitit ja luit tämän? Provo.

Käsilläni luin pistenäytöltä ja käsilläni kirjoitin tavallisella näppäimistöllä. :) On minulla myös puhesyntikka höpöttämässä, kuuntelen samalla kun kirjoitan.

2

Vierailija
327/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on vihreät silmät ja tiedän 2 muutakin joilla on vihreät silmät ja olette kaikki lestadiolaisia niin oletteko jotenkin sisäsiittoisia? Kysyjä oli 42v, minä olin 16v.

Vierailija
328/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille, jotka käyttävät energiansa googlettamisen sijasta viisasteluun, pieni juttu näkövammaisten käyttämistä apuvälineistä tietokoneen käyttöön

http://yle.fi/uutiset/3-6929682

Vierailija
329/525 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vauvapalsta tehty myös pistekirjoituksella?

2017...

Vierailija
330/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kirjoitus, mutta lukeminen. Lukeeko joku ohjelma ääneen täältä kaikki kommentit vai miten tosiaan sokea seuraa vauvapalstaa? 

Vierailija
331/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kirjoitus, mutta lukeminen. Lukeeko joku ohjelma ääneen täältä kaikki kommentit vai miten tosiaan sokea seuraa vauvapalstaa? 

Niin, sulta tuo lukeminen ei ainakaan luonnistu kovin hyvin. Täällä on kuitenkin moneen kertaan jo linkattu, mistä voi lukea lisää apuvälineistä.

Vierailija
332/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin että selkäni on alkanut väsyä kun pesen tukkaani, jolloin olen kumartuneena pää alaspäin. Anoppini kysyi: "Miksi olet pää alaspäin?"

Kysymys ei ollut ollenkaan tyhmä. Miksi olet pää alaspäin?

Siksi, että minulla on tukkaa, jota pestä, ja kädet edessä, ei selän puolella.

Vierailija
333/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli syöpään. 

Seuraavalla viikolla kävin hakemassa ärrältä tulleen pakettini ja myyjä, joka on vanha yläasteen koulukaveri, oli kuullut että äitini oli kuollut ja otti osaa. 

Se oli kauniisti tehty.

Mut sitten: "milleen se sun äiti otti sen että kuoli?"

öh..?

Vierailija
334/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitetaanko Kanada G:llä vai C:llä?"

Jottei tarvitsisi kenenkään tulla viisastelemaan, niin todettakoon että kyseinen tyyppi kirjoitti jotain koulutyötä suomeksi. 

Vierailija
335/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka kirjoitti Shakespearen?"

Vierailija
336/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sun isäs voi olla metsurina siellä, kun eihän Lapissa ole puita?!"

Vierailija
337/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuoli syöpään. 

Seuraavalla viikolla kävin hakemassa ärrältä tulleen pakettini ja myyjä, joka on vanha yläasteen koulukaveri, oli kuullut että äitini oli kuollut ja otti osaa. 

Se oli kauniisti tehty.

Mut sitten: "milleen se sun äiti otti sen että kuoli?"

öh..?

Enpä tiedä, mitä asia tuttavalle kuuluu, mutta kysymys on mielestäni ihan ymmärrettävä, koska syöpään ei yleensä kuolla äkisti vaan sairas ehtii asiaa miettimään, Kysyjää varmasti kiinnosti, kokiko äitisi lähestyvän kuoleman pelottavaksi, oliko hän katkera vai ehtikö tehdä rauhan asian kanssa ja luopui elämästä ilman katkeruutta.

Minä ainakin olen miettinyt monta kertaa, miten itse kokisin tilanteen. Kysymys on yksi parhaista maailmassa, mutta toisaalta niin henkilökohtainen, että itse kysyisin sitä vain hyvin läheiseltä ihmiseltä.

Vierailija
338/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman typerin kysymys, eikä siihen edes voi vastata olematta sarkastinen. Kaikkihan nyt ääniä kuulee, jos ei ole kuuro. Psykiatrin olisi pitänyt kysyä: "kuuletko ääniä, joita muut eivät kuule?" Tai vaihtoehtoisesti psykiatrin olisi pitänyt esittää kysymyksensä englanniksi tai vaikkapa japaniksi, jotta kysymys ei olisi ollut typerä. Näissä kielissä kun sattuu olemaan eri sanat ihmisten/eläinten tekemille äänille ja elottomien asioiden tekemille äänille. Eli voices/noices ja koe/oto.

Älä saivartele. Ymmärsit näköjään asiayhteydestä ihan mainiosti, mitä psykiatri tarkoitti.

Vierailija
339/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ooksä sä syönyt herneitä, kun olet noin turvoksissa?"

- känninen vosu baarissa kovan punttikauteni jossain välissä, en syttynyt

Vierailija
340/525 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä saivartele. Ymmärsit näköjään asiayhteydestä ihan mainiosti, mitä psykiatri tarkoitti.

Onko tunteet tänään herkässä? Vai meneekö sinulla usein hernesoppa hengitysteihin? Ota rauhoittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän