Kerrotaan huonoja vitsejä
Kommentit (12519)
Bisnismies käy tapaamassa kiinalaisystäväänsä lasaretissa. "Li kai yang ki guan", potilas saa vaivoin sanottua. Bisnismies haluaisi kovasti auttaa häntä, mutta kiina on hänelle täyttä hebreaa.
"Li kai yang ki guan!" rohisee potilas hönkiessään viimeisiään. Myöhemmin, käydessään bisnismatkalla Pekingissä hänelle selviää, mitä 'li kai yang ki guan' tarkoittaa: "Mene pois happiletkuni päältä!"
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on räällä ja parsakaalilla? V: Lapset eivät syö parsakaalia.
Tai valojen vaihtumista odottavat autoilijat.
----
Aasi ja Opel kohtasivat.
- Hyvää päivää, auto, sanoi aasi.
- Hyvää päivää, aasi, vastasi Opel.
Aasi suuttui.
- Olisit sinä voinut sanoa minua hevoseksi, sanoinhan minäkin sinua autoksi!
Missä kuussa olet syntynyt? -Minä en ole syntynyt kuussa vaan maassa.
Mies sanoo kauneushoitolasta palaavalle vaimolleen-
Sinustahan tuli korea tunnissa
Olipan kerran kuningas jolla oli sen pituinen se ja kuningatar oli läpeensä tyytyväinen.
Miten kysytään ruotsiksi, että onko sinulla jo jojo? -Har du redan redanredan?
Kaksi henkilöä nukkui puiston nurmikolla ja poliisit tulivat herättelemään heitä.Yksi nukkuja heräsi ja katseli,kun nukkumassa olevaa,poliisit kovalla äänellä yrittivät saada ylös jaloilleen.Lopulta poliisi nosti henkilön seisalleen ja heiluttamalla yritti herätellä.Hereillä oleva sanoi poliisille,älä retuuta ja töni,saattaa läikkyä.Poliisi jatkoi heiluttamista rinnuksista ja yht'äkkiä heräteltävä yrjösi poliisin rinnuksille.
Mies oli ratikkapysäkillä ja kysyi toiselta mieheltä: Anteeksi, mutta puhutteko saksaa?
Toinen vastasi: Enhän minä sanonu yhtään mitään
Mistä Nilsiä on saanut nimensä? -Siitä, että jollakin isännällä on ollut hikka, ja kun hän on huikannut rengille, että tämä katsoisi, millainen sää ulkona on, siitä onkin tullut "nil siä".
Vierailija kirjoitti:
Olipan kerran kuningas jolla oli sen pituinen se ja kuningatar oli läpeensä tyytyväinen.
Ja prinssi oli suorastaan ylpeä.
Ruotsalainen meni pubiin Norjassa.
Vakiasiakas tuli oitis juttelemaan: "Annan sinulle 1000 kruunua, jos annat minun rikkoa 10 olutpulloa päähäsi".
Ruotsalainen mietti hetken ja suostui.
Norjalainen rikkoi ensimmäisen pullon ruotsalaisen päähän, toisen, kolmannen ja näin jatkettiin aina yhdeksänteen pulloon asti.
"Etkö aio rikkoa sitä kymmenettäkin pulloa päähäni?" kysyi ruotsalainen.
"En minä nyt niin tyhmä ole", vastasi norjalainen, "minähän joutuisin sitten maksamaan sinulle 1000 kruunua!"
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kilpailivat siitä, kuka uskaltaisi olla kummitustalossa.
Ensin meni norjalainen. Talosta kuului ääni:
- Ensin pistän pari herttaa ja sitten otan palan norjalaista...
Enempää ei tarvittu. Norjalainen pinkoi ulos.
Sitten meni ruotsalainen.
Talosta kuului ääni:
- Sitten otan vähän ruotsalaista...
Sen enempää ei tarvittu. Ruotsalainen juoksi pakoon.
Sitten meni suomalainen. Talosta kuului:
- Taidankin ottaa vähän suomalaista...
Suomalainen näki oven, jonka takaa ääni kuului ja avasi sen. Oven takana istui kolme kulkukissaa pelaamassa korttia. Viimeksi puhunut kissa jatkoi:
- ...juustoa ja tilkkasen maitoa.
Arvoitus:
Kaksi lintua lensi peräkkäin ja kumpikin lauloi iloisesti. Äkkiä perässä lentäneen linnun laulu katkesi kuin seinään. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja prinssi oli suorastaan ylpeä.
Ja sulttaani pani parastaan.
Mikä on pienuuden huippu? -Kun pystyy harrastamaan vuorikiipeilyä hiekanjyvässä.
Mitä eroa on räällä ja parsakaalilla? V: Lapset eivät syö parsakaalia.