Lopettakaa jo niiden pahanhajuisten pesu-/huuhteluaineiden käyttö!
Kun seuraavankin pyykkääjän pyykit haisee siltä teolliselta pas*kalta, vaikka itse käyttäisikin hajuttomia tuotteita.
Kommentit (99)
Huuhteluaineella veteliksi käsitellyt pyyhkeet tuntuvat jo puhtainakin liian käytetyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et sitä voi päättää. Olisiko kiva kun sullekin joku tulisi huutamaan, että lopeta se hajustamattoman pesuaineen käyttö!?
Hajustamattomista ei ole muille haittaa, mutta myrkynhajuisista on haittaa muille.
On haittaa. Vaate haisee pahalle.
Puhdas vaate tuoksuu puhtaalta, ei pahalta.
Puhun puhtaista vaatteista. Mies käyttää hajusteetonta pesupulveria. YÖK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ariel, Omo, Bioluvil haisevat pahalle. Onko olemassa oikeasti hyvän tuoksuisia pesuaineita? Tiedosta kiitollinen.
Pesuaineeni on Omo Color Sensitive, ja pyykkini on täysin hajuton.
Huuhteluaine on täysin tarpeeton ja pelkästään haitallinen. Lisää vain jo muutenkin suurta kemikaalikuormaa.
Käytän hajusteetonta huuhteluainetta yleensä, pehmentämään pyykkiä ja poistamaan sähköisyyttä.
Se, joka haluaa pyykkinsä tuoksumattomina on turha vaatia koko taloyhtiötä käyttämään sitä, mistä itse pitää. Osta oma kone, ongelma hoidettu.
Älä myrkytä koneita niin että se vaikuttaa toisten pyykkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka haluaa pyykkinsä tuoksumattomina on turha vaatia koko taloyhtiötä käyttämään sitä, mistä itse pitää. Osta oma kone, ongelma hoidettu.
Häh? Mutta se hajusteita käyttävä saa siis tehdä niinkun haluaa, muista välittämättä? Sun kaltaiset ihmiset vituttaa mua.
T.okt ja oma pesukone, joten ongelma ei koske mua, mutta vituttaa silti tuommoset itsekkäät ja ajattelemattomat ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Enkä lopeta.
Hanki oma pesukone jos on noin saatanan vaikeaa.
Hanki sinä oma luonto ja ympäristö jostain Marsin takaa, jos vaan haluut jatkaa saastuttamistasi, vaikka siitä on jo sulle huomautettu!
Miksi kukaan, joka tykkää tuoksuista haluaa tuoksua huuhteluaineelta? Luulisi tuoksujen ystävän haluavan tuoksua hyvältä parfyymilta eikä siivousaineelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala. Mun pyykit menee pilalle kun nää tunkee niitä aineita ja vielä liikaa koneisiin!
Ensinnäkin huuhteluaineet ovat täysin turhia.
Tyhmät ihmiset ostavat niitä koska luulevat että niitä pitää ostaa!Eivät huuhteluaineet aina turhia ole, hajusteelliset kyllä. Elastaania sisältäviin vaatteisiin ei toki voi käyttää, mutta helposti sähköisytvät vaatteet pesen hajusteettomalla huuhteluaineella. Monet vaatteet olisivat sähköisyytensä takia käyttökelvottomia ilman. Olen kokeillut kaikkea, mutta tekokuituiset ja elastaanittomat neuleet olen saanut pelastettua ainoastaan sillä huuhteluaineella.
Mikset käytä villaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mutta se hajusteita käyttävä saa siis tehdä niinkun haluaa, muista välittämättä? Sun kaltaiset ihmiset vituttaa mua.
T.okt ja oma pesukone, joten ongelma ei koske mua, mutta vituttaa silti tuommoset itsekkäät ja ajattelemattomat ihmiset
Ihan yhtälailla on itsekkäitä nämä "minä en voi sietää sitä ja sitä hajua"
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa, joka noita käyttää, peittää sillä hajulla tunkkaista hajua, joka tartuu talosta vaatteisiin. Kaipa se on pään puskaan laittamista talon home- tms ongelman kanssa ja teeskentelyä, ettei ongelmaa ole. Samoin voi olla jos on haisevan koiratalouden omistaja tai tupakoitsija tai hygienia muuten puutteellista. Kamalalla hajulla peitetään vielä kamalampaa hajua.
Röökinhaju yhdistettynä huuhteluaineen/vessatuoksun (vaikea sanoa kummasta kyse) löyhkään on kertakaikkiaan kuvottava yhdistelmä.
Seuraatteko uutisia? Ilmastonmutos etenee vauhdilla ja mistäköhän johtuu.
Kulutus ja kulutus josta tulee päästöjä.
Ajattelemattomat ihmiset.
Entäs jätteet, kuinka paljon tuotatte muovijätettä?
Käytän hajusteettomia pesuaineita. Jos Omo, Bioluvil ja Ariel haisevat pistävälle, onko kukaan löytänyt oikeasti hyvältä tuoksuvaa pesuainetta? Tiedosta kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan, joka tykkää tuoksuista haluaa tuoksua huuhteluaineelta? Luulisi tuoksujen ystävän haluavan tuoksua hyvältä parfyymilta eikä siivousaineelta?
Ehkä se on kuule makuasia, kuka mistäkin tykkää. On niitä olemassa paljon huuhtaluaineen tuoksuisia hajuvesiäkin. Monet ihmiset tykkäävät kyseisistä tuoksuista, koska yhdistävät ne puhtaaseen pyykkiin.
Voi elämän kevät. Huuhteluaine on ihan täysin turha. Keksitty huijaus niinku margariini, naisten ihonhoitotuotteet tai laihdutuslääkkeet ja pulverit.
Itse käytän keinotekoista hajustetta vain äärimmäisessä hädässä, kun koira on mennyt kusemaan pesulassa pestävään mattoon. Ihmettelenkin mitä tuoksuja ihmiset näillä huuhteluaineilla haluavat peittää.
Ja voisin todeta että käyttämänne hiustökötit haisevat järkyttävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on kuule makuasia, kuka mistäkin tykkää. On niitä olemassa paljon huuhtaluaineen tuoksuisia hajuvesiäkin. Monet ihmiset tykkäävät kyseisistä tuoksuista, koska yhdistävät ne puhtaaseen pyykkiin.
Puhdas pyykki tuoksuu ulkona kuivatulta. Ja sen voi saavuttaa vain ulkona kuivaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko uutisia? Ilmastonmutos etenee vauhdilla ja mistäköhän johtuu.
Kulutus ja kulutus josta tulee päästöjä.
Ajattelemattomat ihmiset.
Entäs jätteet, kuinka paljon tuotatte muovijätettä?
Nii joo ja se hajusteeton pesuaine ei luonnolle mitään tee.
Käyttäkää etikkaa älkääkä jeesuskelko hajuttomien pesuaineiden ja/tai huuhteluaineiden käytöllä.
Itse käytän hajusteetonta pyykinpesuainetta ja sitä Comfort Pure-huuhteluainetta, ihanan mieto ja raikas tuoksu ja pehmeät pyykit. Saan itse nautintoa sellaisesta.