Ei-komeat miehet: tottuuko naisettomuuteen pidemmällä ajalla?
Oppiiko sen vain jossain vaiheessa hyväksymään ja ei vilkuile enää naisia? Minkä ikäisenä sen merkitys alkaa vähentymään?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ihmiset unohtaisivat tuon älyttömän tasovertailun, ei se ole niin suoraviivaista. Eihän kaikki halua edes samanlaista taloa tai autoa vaikka ilmaiseksi saisivat. Ihmissuhteet ovat paljon monimutkaisempia.
Itse tiedän yhden miehen, iältään hän on lähempänä neljääkymmentä. Mies on vieläkin jumalaisen komea, mutta poikamiehen päivät vain jatkuvat. Ravintolastakaan hän ei oikein saa ketään mukaansa. Miksi? Mies on selvinpäin ihan normaalin mukava, mutta humalassa hän on väkivaltainen ja hän juo usein ja paljon.
En siis sano, että kaikki miehet juovat liikaa, kun kohta tuohon tartutaan. Pelkkä ulkonäkö ei riitä parisuhteeseen.
Lähes 40, juo usein ja paljon ja on komea. Jokin ei tuossa nyt täsmää.
Sitä minä itsekin olen ihmetellyt, miten joissain ei runsas alkoholinkäyttö näy ulkonäössä. Voi näkyä muutaman vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Tulee niin paha mieli näitä lukiessa. Olen kaunis nainen, hoikka ja naimisissa. Ja itse rakastuin 7 v vanhempaan ja kaljuun mieheen, ruma hän ei ole, tukka vaan puuttuu. Mä en oikeastaan voi sanoa, että olisin nähny rumia ihmisiä. Mikä on ruma mies? miksi te naiset olette noin ilkeitä. Oletteko itse missejä kaikki? Kait se ihmisen luonnekin vaikuttaa.
Missä kuplassa sinä olet elämäsi asunut, jos ympärilläsi on vain kauniita ihmisiä ollut? Kauneus on tietenkin katsojan silmässä, mutta jotain rajaa kuitenkin! Ja ihan samalla tavalla miehetkin osaa olla ilkeitä, ei vain naiset. Se on osa ihmisluontoa, kun katkeroituu tarpeeksi, se tulee ulos ilkeytenä.
Vierailija kirjoitti:
Voi poju, kuule ei se ole naamasta kiinni, saako naista vai ei, jos ei nyt ihan epämuotoinen monsteri ole. Kyllä se on tärkeämpää, mitä sen ruman tai komean naaman takana korvien välissä tapahtuu ja mitä suusta ulos pääsee. Fiksun ja hyväkäytöksisen miehen kohdalla ulkonäkö katoaa nopeasti.
Ei todellakaan. Sen sijaan komea mies voi käyttäytyä vaikka miten kusipäisesti niin naisia pörrää ympärillä
Tässä 30v paikkeilla tilanne on helpottunut. Tähän asti ajattelu oli sitä, että saan naisen viimeistään "seuraavassa vaiheessa". Eli kun olen hyvässä kunnossa, tutkinto taskussa ja työelämässä. No nyt olen kaikkea noista ja silti näkymätön naisille. Suunta on tästä vain alaspäin, joten meidän suku taitaa sitten päättyä muhun. No onneksi elämä on muuten ok ja olen saavuttanut kaiken mitä on realistisesti saavutettavissa
Kyllä tottuu vaikka naiset kiinnostaisikin, pitää vaan löytää muita mielenkiinnon kohteita. Elämässä on pahempiakin asioita kuin naisettomuus.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kai sä aio 20-vuotiaana heittää vielä kirvestä kaivoon? Mä tiedän varmaan kymmeniä rumia miehiä ja nainenhan noilla näyttää melkein kaikilla olevan. Kyllä se syy naisettomuuteen on jossain muualla kuin ulkonäössä.
Tiedät varmaan siksi niin monta koska naisten silmissä jo taviksen tasoiset miehet ovat "keskimääräistä rumempia" eli n. 80 % miehistä.
No joo tuo on totta varmasti. Me naiset ollaan aikamoisia nirppiksiä, meillä vanhoillakin on varaa mistä valita ja jos ei Suomesta löydy mieluista, niin ulkomailla suomalainen nainen on todella arvostettu, lähes missä päin maailmaa tahansa. Mutta siitä huolimatta suurin osa siitä 80 prossasta löytää naisen ja tiedän myös oikeasti todella rumia miehiä, joilla on nainen. Eli kyllä se ihan oikeasti on se syy naisettomuuteen jossain muualla kuin ulkonäössä. Kannattaa omalta kohdalta miettiä mikä on ongelmana ja yrittää korjata ongelma. Ja tokihan suomalainen mieskin on jossain päin maailmaa ihan arvostettu, esim. Thaimaassa ja Venäjällä, että sieltäkin voi vaimon löytää, jos ei täältä löydy sopivaa.
Ja 20-vuotiaalla nyt ei vielä ole mitään hätää, jos ei ole koskaan seurustellut. Yksi mieheni kaverikin löysi vaimonsa yli 30-vuotiaana, ei ollut aiemmin koskaan seurustellut. Ja naapurin isäntä löysi vaimon yli 40-vuotiaana. Nuo miehet olivat paitsi rumia, myös ujoja, hiljaisia ja arkoja. Eivät käyneet oikein missään muualla paitsi töissä. Toinen lähti sitten opiskelemaan ja sieltä löytyi nainen ja toinen löysi vaimonsa ihan vanhanaikaisen kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. Mahtavaa! Miehen veljellä taas on thaimaalainen vaimo, ihan mukava ihminen.
Hieman ihmettelen miksi nämä naisettomat eivät hae vaimoa ulkomailta. Omassa firmassani kollegoista kolmasosalla on aasialainen vaimo. Miehet insinöörejä kv. tehtävissä. Nämä naiset oppivat nopeasti puhumaan suomea joten kielitaitokaan ei pitäsi olla ongelma. Kyllä sieltä taviskin löytää helposti naisseuraa. Usein ei tarvitse kuin kävellä hotellista ulos niin kohta on joku opastamassa ja tekemässä tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin näkyy nais ja miessinkun ero.
Mies on tilanteesta niin masentunut että miettii itsemurhaa, ei saa minkäänlaista seuraa.
Meanwhile naissinkku nauttii jatkuvasta seksistä itseään reilusti tasokkaampien miesten kanssa.
Ei seksistä kun elämästä ja vapaudesta. Usko jo, ei se seksi ole naissinkulle ykkösvalituksen aihe.
Naisten ei tarvitse valittaa seksistä koska sitä riittää yllinkyllin. Jos naisille seksin saaminen olisi yhtä työlästä mitä miehille niin sitten tekin valittaisitte.
Niin seksiä riittää, jos antaa ihan kelle vaan. Vähänkin jos valikoi, niin eipä sitä seksiä olekaan joka nurkalla tarjolla. Mutta silloinhan leimataan heti pihtarifemakoksi ja katkeroituneet miehet alkaa itkeä, miten ei mukava tavis mies kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Hieman ihmettelen miksi nämä naisettomat eivät hae vaimoa ulkomailta. Omassa firmassani kollegoista kolmasosalla on aasialainen vaimo. Miehet insinöörejä kv. tehtävissä. Nämä naiset oppivat nopeasti puhumaan suomea joten kielitaitokaan ei pitäsi olla ongelma. Kyllä sieltä taviskin löytää helposti naisseuraa. Usein ei tarvitse kuin kävellä hotellista ulos niin kohta on joku opastamassa ja tekemässä tuttavuutta.
Aikamoista itsepetosta on hakea.... ja itseasiassa! Kun tuli puheeksi, niin näissähän tarkoitetaan aina thaimaalaista elintasopakolaista. Japanilainen tai korealainen nainen on aivan yhtä kranttu, ellei jopa krantumpi kuin suomalainen nainen.
Eli jos tuolla joku kulkee aasialaisen naisen kanssa, niin älkää helkkari vieköön tehkö mitään johtopäätöksiä. Se voi olla vaikka täysin arvonsa tunteva japanilainen, kiinalainen tai korealainen nainen, ja mies sen normaalilla tavalla löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja lähestynyt rumia naisia, jospa heidän joukostaan löytäisit itsellesi kumppanin?
Yhtä rumaltahan Ap näyttää sen rumemmankin naisen silmissä ja naisethan on aina sitä mieltä että mielummin ilman kun tyytyä
Höpönlöpön! Kauneus on katsojan silmässä, ja mies joka neiti A:n mielestä on ruma, voi hyvin olla neiti B:n mielestä tavallisen näköinen ja neiti C:n mielestä jopa viehättävä.
Naiset ovat täällä monesti sanoneet olevansa mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Huonoa parisuhdetta puolestaan hyvin harvoin määritellään puolison ulkonäön perusteella. Enemmän mä tällä palstalla olen törmännyt miehiin, jotka ovat sanoneet joutuvansa tyytymään vaatimattomamman näköisiin naisiin, kun eivät kaunotarta saa.
Tämän palstan ulkopuolelle en ulottaisi moniakaan täällä esiintyneitä väitteitä. Todellinen elämä näkyy vaikka siellä Prismassa viikonlopun ruokaostoksilla. Siellä sitä pyörii jos jonkinlaista ei-komeaa ja ei-kaunista puolisoidensa ja jälkikasvunsa kanssa ostoskärry elintarvikkeita kukkurallaan.
Kyllä on olemassa ihan objektiivista rumuutta mikä ei riipu katsojasta. Esitäppä minulle kuinka moni nainen pitäisi esimerkiksi kaljuuntuvaa, ylipainoista tai lyhyttä miestä seksikkäänä? Tuskin kukaan oikeasti. Ja ei voi verrata esim. 40 vuotiaisiin tuota Prisma-esimerkkiä sillä kaikki yleensä ovat näyttäneet nuorempana paremmilta ja silloin ne parinvalinnat pääosin tehdään
Kaiketi on olemassa objektiivista rumuutta, mutta silloin puhutaan jostain todellisista epämuodostumista, vakavista palovammoista tms. Silloin ei todellakaan liikuta jollain kaljuus, ylipaino, lyhyys akseleilla. Seksikkyys lisäksi on enemmän kuin ulkonäkö. Seksikästä on tapa kantaa itsensä, tapa jolla katsoo toista. Seksikästä on veikeä pilke silmäkulmassa, lämmin sävy äänessä ja käden ikäänkuin huomaamaton kosketus. Seksikkyys syntyy minulle ihastumisen myötä, paljon sen jälkeen kun ulkoinen olemus on luonut ensivaikutelman.
En minä voi tietää kuinka moni nainen pitää kaljuuntuvaa, ylipainoista taikka lyhyttä miestä seksikkäänä. Minä olen elämäni aikana pitänyt seksikkäänä sekä lyhyttä miestä, että miestä joka oli sekä pahasti kaljuuntuva ja ylipainoinen. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, että kuinka moni mies pitää lihavaa naista seksikkäänä. Lähtisitkö kaiketi väittämään ettei sellaisia ole olemassakaan?
Prisma-testin voi tehdä missä iässä hyvänsä, sillä Prismassa käy kaikenikäisiä ihmisiä ja ihmiset myös pariutuvat vanhempinakin kuin kaksikymppisinä. Jos et parikymppisenä ole vielä naista löytänyt, et ole lainkaan poikkeuksellisen myöhässä eikä sinulla ole edes vielä kiire. Ehkä löydät kivan naisen 25-vuotiaana, ehkä kolmekymppisenä. Jotkut löytävät vasta sen jälkeenkin ja jotkut hyvin harvat eivät koskaan. 20-vuotiaana sinä et vielä tiedä yhtään mihin ryhmään kuulut. Ei 40-vuotiaanakaan tiedä sen enempää kuin mitä siihen mennessä on kokenut ja elänyt. Kykyä nähdä tulevaisuuteen tuskin kovin monella on, jos kellään.
Vierailija kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja lähestynyt rumia naisia, jospa heidän joukostaan löytäisit itsellesi kumppanin?
Yhtä rumaltahan Ap näyttää sen rumemmankin naisen silmissä ja naisethan on aina sitä mieltä että mielummin ilman kun tyytyä
Höpönlöpön! Kauneus on katsojan silmässä, ja mies joka neiti A:n mielestä on ruma, voi hyvin olla neiti B:n mielestä tavallisen näköinen ja neiti C:n mielestä jopa viehättävä.
Naiset ovat täällä monesti sanoneet olevansa mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Huonoa parisuhdetta puolestaan hyvin harvoin määritellään puolison ulkonäön perusteella. Enemmän mä tällä palstalla olen törmännyt miehiin, jotka ovat sanoneet joutuvansa tyytymään vaatimattomamman näköisiin naisiin, kun eivät kaunotarta saa.
Tämän palstan ulkopuolelle en ulottaisi moniakaan täällä esiintyneitä väitteitä. Todellinen elämä näkyy vaikka siellä Prismassa viikonlopun ruokaostoksilla. Siellä sitä pyörii jos jonkinlaista ei-komeaa ja ei-kaunista puolisoidensa ja jälkikasvunsa kanssa ostoskärry elintarvikkeita kukkurallaan.
Kyllä on olemassa ihan objektiivista rumuutta mikä ei riipu katsojasta. Esitäppä minulle kuinka moni nainen pitäisi esimerkiksi kaljuuntuvaa, ylipainoista tai lyhyttä miestä seksikkäänä? Tuskin kukaan oikeasti. Ja ei voi verrata esim. 40 vuotiaisiin tuota Prisma-esimerkkiä sillä kaikki yleensä ovat näyttäneet nuorempana paremmilta ja silloin ne parinvalinnat pääosin tehdään
Apua, totta kai kaljua, ylipainoista ja lyhyttä mistä voi pitää seksikkäänä ja viehättävänä :D Ei se viehättävyys tule yksittäisistä piirteistä eikä esim. kolmekaan yksittäistä "epäviehättävää" piirrettä tee välttämättä ihmisestä kokonaisuudessaan epäviehättävää, päinvastoin ne saattavat joskus tehdä ihmisestä kiinnostavamman näköisen. Tietysti on olemassa ns. klassisesti kauniita/komeita ihmisiä, joita suurin osa pitää viehättävinä ja sitten niitä, jotka ovat suurimman osan mielestä rumia, mutta suurin osa on jotain siltä väliltä.
Ensimmäinen poikaystäväni oli pitkä, mutta todella laiha (bmi jotain 16), komea, mutta ujo. Toinen oli pitkä, ylipainoinen, vinonenäinen ja kaljuuntuva mutta silti minusta komea ja todella charmikas. Kolmas täysin kalju, 170cm pitkä, pienikokoinen ja hoikka, mutta älyttömän seksikäs, fiksu, hauska ja suloinen. Kenenkään näiden miesten viehättävyys ei tullut pelkästä ulkonäöstä, enkä mahdollisista ulkonäöllisistä puutteista huolimatta pidä heistä ketään rumana.
Olen viihdyttänyt itseäni paljon lukemalla pariutumiseen liittyviä keskusteluja tällä palstalla ja kerta toisensa jälkeen tulen siihen johtopäätökseen, että täällä aiheesta valittavilla miehillä on persoonnassaan ja asenteessaan vikaa. Ulkonäöstä en tietenkään tiedä, mutta voisin kuvitella, että mikään komeus ei tuollaista asennetta kompensoi.
-N29, muutaman kilon ylipainoinen, ei klassisesti kaunis, mutta silti varsin söpö
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiketi on olemassa objektiivista rumuutta, mutta silloin puhutaan jostain todellisista epämuodostumista, vakavista palovammoista tms. Silloin ei todellakaan liikuta jollain kaljuus, ylipaino, lyhyys akseleilla. Seksikkyys lisäksi on enemmän kuin ulkonäkö. Seksikästä on tapa kantaa itsensä, tapa jolla katsoo toista. Seksikästä on veikeä pilke silmäkulmassa, lämmin sävy äänessä ja käden ikäänkuin huomaamaton kosketus. Seksikkyys syntyy minulle ihastumisen myötä, paljon sen jälkeen kun ulkoinen olemus on luonut ensivaikutelman.
En minä voi tietää kuinka moni nainen pitää kaljuuntuvaa, ylipainoista taikka lyhyttä miestä seksikkäänä. Minä olen elämäni aikana pitänyt seksikkäänä sekä lyhyttä miestä, että miestä joka oli sekä pahasti kaljuuntuva ja ylipainoinen. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, että kuinka moni mies pitää lihavaa naista seksikkäänä. Lähtisitkö kaiketi väittämään ettei sellaisia ole olemassakaan?
Prisma-testin voi tehdä missä iässä hyvänsä, sillä Prismassa käy kaikenikäisiä ihmisiä ja ihmiset myös pariutuvat vanhempinakin kuin kaksikymppisinä. Jos et parikymppisenä ole vielä naista löytänyt, et ole lainkaan poikkeuksellisen myöhässä eikä sinulla ole edes vielä kiire. Ehkä löydät kivan naisen 25-vuotiaana, ehkä kolmekymppisenä. Jotkut löytävät vasta sen jälkeenkin ja jotkut hyvin harvat eivät koskaan. 20-vuotiaana sinä et vielä tiedä yhtään mihin ryhmään kuulut. Ei 40-vuotiaanakaan tiedä sen enempää kuin mitä siihen mennessä on kokenut ja elänyt. Kykyä nähdä tulevaisuuteen tuskin kovin monella on, jos kellään.
Komppaan täysin, olitkin ehtinyt pukea sanoiksi monet ajatukseni samalla kun kirjoitin viestiäni.
-nro 92
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, mene aasian maihin. Siellä on mukavia, tottelevaisia, neitseellisiä ja hymyileviä nuoria neitoja. Jos sinulla ei ole rahaa, ota aasianreissu tavoitteeksesi ja ala säästämään. Vaikka et mitään pysyvää löytäisikään, tulet varmasti olemaan tyytyväisempi verrattuna siihen että tuhlaisit aikaasi länsimaisiin naisiin, jotka ovat jännämiesten ja maahanmuutajien puhkikäyttämiä.
Kyllä naiset ovat ihan samanlaisia kaikkialla. Ero on vain varallisuudessa. Joku rikkaan perheen thaikku ei vilkaisekaan suomalaista turistipossua, se on varma se!
Ei todellakaan ole. Kulttuurista johtuvia eroja on roppakaupalla.
Olet vasta 20. Ei silloin tarvitse olla vielä yhtään huolissaan pariutumisesta.
Suurin ongelma "teillä" on Se, että olette niin epätoivoisia että sen näkee. Lisäksi olette ehkä tajuamattanne todella katkeria ja vihamielisiä. Ei kukaan halua luoda syvempää suhdetta ihmiseen joka säteilee negatiivisuutta. Ulkonäkö ei loppujen lopuksi merkitse niin paljon. Paljon tärkeämpää on ihmisten välinen kemia, sitä ei voi huijata, kyllä tiedät sen kun sopiva ihminen tulee kohdalle.
Sinun pitää vaan kasvaa ja päästä asenteistasi eroon. Ja lopettaa tänne kirjoittelu ja niiden mgtow hullutusten lukeminen. Katso naisia ihmisinä, älä vaan jonkun katkeran teorian kautta. Naisia on niin monenlaisia, että jossakin on sinullekin se sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies ansaitsee nuoren kauniin naisen itselleen. Mitä nyt epäviehättävällä naisella tekisi? Mitä kaveritkin siitä tuumaisivat?? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies ansaitsee nuoren kauniin naisen itselleen. Mitä nyt epäviehättävällä naisella tekisi? Mitä kaveritkin siitä tuumaisivat?? :/
En ole ap, mutta mulla on ainakin ongelmana löytää rumia, likimain itseni ikäisiä naisia. Pitäisi varmaan mennä jonnekin narkkaritaloon, että löytäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mulla on ainakin ongelmana löytää rumia, likimain itseni ikäisiä naisia. Pitäisi varmaan mennä jonnekin narkkaritaloon, että löytäisi
Ongelmasi on ylipäätään se että niitä rumia nuoria ikäisiäni naisia on oikeasti todella vähän. 20-v naiset ovat suurimmaksi osaksi liian kauniita minulle
Ap
Mies 20 v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on ylipäätään se että niitä rumia nuoria ikäisiäni naisia on oikeasti todella vähän. 20-v naiset ovat suurimmaksi osaksi liian kauniita minulle
Ap
Siis *ongelma
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Kulttuurista johtuvia eroja on roppakaupalla.
Kyllä ne Suomen kulttuurin nopeasti oppii.
Voi poju, kuule ei se ole naamasta kiinni, saako naista vai ei, jos ei nyt ihan epämuotoinen monsteri ole. Kyllä se on tärkeämpää, mitä sen ruman tai komean naaman takana korvien välissä tapahtuu ja mitä suusta ulos pääsee. Fiksun ja hyväkäytöksisen miehen kohdalla ulkonäkö katoaa nopeasti.