Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei-komeat miehet: tottuuko naisettomuuteen pidemmällä ajalla?

Mies 20 v
27.01.2017 |

Oppiiko sen vain jossain vaiheessa hyväksymään ja ei vilkuile enää naisia? Minkä ikäisenä sen merkitys alkaa vähentymään?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin näkyy nais ja miessinkun ero.

Mies on tilanteesta niin masentunut että miettii itsemurhaa, ei saa minkäänlaista seuraa.

Meanwhile naissinkku nauttii jatkuvasta seksistä itseään reilusti tasokkaampien miesten kanssa.

Selitäpä tämä nyt kerrankin. Miten mies voi olla naista tasokkaampi, jos hän kerran on sen naisen kanssa? Silloin tuo mies on tasan ja tarkalleen naisen tasoinen. Jos olisi parempi, saisi paremman naisen. Ei se mies itse eikä muut miehet määrittele miehen tasoa. Vaan naiset.

Statusmiehellä on seksisuhteita useisiin naisiin yhtäaikaa, ja välillä hän huvikseen tai paremman puutteessa kelpuuttaa seksiin myös itseään alempitasoisen naisen. Ylemmän tason miehillä on varaa valita, koska niin suuri osa naisista käy kuumana heihin ja ytmejä on kuitenkin suhteessa vähemmän. Eivät he silti kuitenkaan ikinä kelpuuttaisi tätä seksiin kelpuuttamaansa alempitasioista naista parisuhteeseen. Googlaa 'alpha widow'.

Vierailija
22/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa komeat miehet tottuvat siihen, että naiset vaativat muutakin kuin komean ulkokuoren ja hylkäävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tilanteesta niin masentunut että miettii itsemurhaa, ei saa minkäänlaista seuraa.

Meanwhile naissinkku nauttii jatkuvasta seksistä itseään reilusti tasokkaampien miesten kanssa.

Selitäpä tämä nyt kerrankin. Miten mies voi olla naista tasokkaampi, jos hän kerran on sen naisen kanssa? Silloin tuo mies on tasan ja tarkalleen naisen tasoinen. Jos olisi parempi, saisi paremman naisen. Ei se mies itse eikä muut miehet määrittele miehen tasoa. Vaan naiset.

Statusmiehellä on seksisuhteita useisiin naisiin yhtäaikaa, ja välillä hän huvikseen tai paremman puutteessa kelpuuttaa seksiin myös itseään alempitasoisen naisen. Ylemmän tason miehillä on varaa valita, koska niin suuri osa naisista käy kuumana heihin ja ytmejä on kuitenkin suhteessa vähemmän. Eivät he silti kuitenkaan ikinä kelpuuttaisi tätä seksiin kelpuuttamaansa alempitasioista naista parisuhteeseen. Googlaa 'alpha widow'.

En googlaa. Et osannut selittää yhtään mitään. Yritä uudestaan. Eli: jos mies on jonkun naisen seurassa hän on sen naisen tasoa. Jos ei olisi, hän olisi paremman naisen seurassa. Mikä on syy, että mies ei ole paremman naisen seurassa? Koska hän ei KYKENE saamaan parempaa.

Vierailija
24/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet nussii vaikka sikoja mutta parituu vain tasoistensa kanssa.

Vierailija
25/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, aloittaja on vasta 20-vuotias! Hirveän nuori. Yksikään hyvä parisuhde ei perustu vain ulkonäköön, kyllä ne muut asiat ratkaisevat. Rakastuneelle se toinen näyttää maailman ihanimmalle ihmiselle oli ulkonäkö mitä tahansa. Tuossa iässä kannattaa pitää huolta ystävyyssuhteista, kavereiden tyttö- ja poikakavereiden kavereista moni löytää itselleen kumppanin.

Ennen kuin joku alkaa inistä lompakon paksuudesta, niin ei, kyllä se on se luonne mikä ratkaisee.

Ulkonäkö ei pelkästään takaa hyvää parisuhdetta mutta se on edellytys sille että nainen kiinnostuu miehestä. Eli se on parisuhteen kannalta ratkaisevassa asemassa

Vierailija
26/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä joillekin miehille naisettomuus on jopa itsemurhan paikka?! :D

Niin kauan kuin aattelee, että oma onnellisuus riippuu toisesta henkilöstä, ei sitä kumppania heru. Epätoivo on suurimmalle osalle major turn off, koska kuka helvetti haluaa tollasen ripustautuvan kumppanin itselleen.

Vierailija
27/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Niin kauan kuin aattelee, että oma onnellisuus riippuu toisesta henkilöstä, ei sitä kumppania heru. Epätoivo on suurimmalle osalle major turn off, koska kuka helvetti haluaa tollasen ripustautuvan kumppanin itselleen.

Eipä siinä auta vaikka millainen olisi jos ei vain omat geenit mene kaupaksi naisille

Vierailija
28/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Eipä siinä auta vaikka millainen olisi jos ei vain omat geenit mene kaupaksi naisille

Olen aika varma, että oma asenteesi on paljon suurempi haitta kuin ulkonäkösi on koskaan ollut. Miksi kukaan tuhlaisi aikaansa katkeriin miehiin?

Vierailija
29/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset unohtaisivat tuon älyttömän tasovertailun, ei se ole niin suoraviivaista. Eihän kaikki halua edes samanlaista taloa tai autoa vaikka ilmaiseksi saisivat. Ihmissuhteet ovat paljon monimutkaisempia.

Itse tiedän yhden miehen, iältään hän on lähempänä neljääkymmentä. Mies on vieläkin jumalaisen komea, mutta poikamiehen päivät vain jatkuvat. Ravintolastakaan hän ei oikein saa ketään mukaansa. Miksi? Mies on selvinpäin ihan normaalin mukava, mutta humalassa hän on väkivaltainen ja hän juo usein ja paljon.

En siis sano, että kaikki miehet juovat liikaa, kun kohta tuohon tartutaan. Pelkkä ulkonäkö ei riitä parisuhteeseen.

Vierailija
30/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Olen aika varma, että oma asenteesi on paljon suurempi haitta kuin ulkonäkösi on koskaan ollut. Miksi kukaan tuhlaisi aikaansa katkeriin miehiin?

Miksi kukaan tuhlaisi aikaansa rumiin miehiin kun parempiakin on tarjolla yhtään sen enempää ?

Vierailija
31/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin paha mieli näitä lukiessa. Olen kaunis nainen, hoikka ja naimisissa. Ja itse rakastuin 7 v vanhempaan ja kaljuun mieheen, ruma hän ei ole, tukka vaan puuttuu. Mä en oikeastaan voi sanoa, että olisin nähny rumia ihmisiä. Mikä on ruma mies? miksi te naiset olette noin ilkeitä. Oletteko itse missejä kaikki? Kait se ihmisen luonnekin vaikuttaa.

Vierailija
32/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En googlaa. Et osannut selittää yhtään mitään. Yritä uudestaan. Eli: jos mies on jonkun naisen seurassa hän on sen naisen tasoa. Jos ei olisi, hän olisi paremman naisen seurassa. Mikä on syy, että mies ei ole paremman naisen seurassa? Koska hän ei KYKENE saamaan parempaa.

Jos ei vielä auennut niin tässä selvennys. Tuo keneltä kysyit puhui parisuhdetasosta, joka on eri kuin seksitaso. Naiset saavat paremman näköisen ja/tai korkeamman statuksen omaavan miehen seksiin, kuin mitä saavat suhteeseen. Siksi jotkut ei niin komeat pelimiehet feikkaavat suhdetta, tunteita, että saisivat seksiä, heidän on pakko tehdä niin tai olla ilman irtoseksiä. Komeimmat miehet saavat pelkkää seksiä ilman valehtelua.

Vierailija
33/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee niin paha mieli näitä lukiessa. Olen kaunis nainen, hoikka ja naimisissa. Ja itse rakastuin 7 v vanhempaan ja kaljuun mieheen, ruma hän ei ole, tukka vaan puuttuu. Mä en oikeastaan voi sanoa, että olisin nähny rumia ihmisiä. Mikä on ruma mies? miksi te naiset olette noin ilkeitä. Oletteko itse missejä kaikki? Kait se ihmisen luonnekin vaikuttaa.

No yksi aika yleinen piirre rumana pidetylle miehelle on juurikin kaljuus minkä itsekin toit sellaisena syynä esille

Vierailija
34/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ruma kuin perkele, mutta silti minulla on kainalossa oikein kivannäköinen nainen. Hän ei aluksi tietysti lämmennyt yhtään, mutta tutustuessaan tunteet sitten syveni.

Vierailija
35/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettää... Tässä ketjussa on ehkä kaksi ilkeää vastausta naisilta ja loput on taas kerran miljoonatta kertaa selitystä siitä ettei ulkonäkö ole niin merkitsevä. Kaikki tuo muu ilkeä ja lyttäävä kommentointi on peräisin MIEHILTÄ.

Vierailija
36/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullervoinen kirjoitti:

Itse olen ruma kuin perkele, mutta silti minulla on kainalossa oikein kivannäköinen nainen. Hän ei aluksi tietysti lämmennyt yhtään, mutta tutustuessaan tunteet sitten syveni.

Mistä tiedät olevasi naisten mielestä ruma? Oletko esim lyhyt tai kaljuunnut?

Vierailija
37/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisettomuudella ja ulkonäöllä tarvitse olla paljonkaan tekemistä. Mutta siihen kyllä tottuu 30 ikävuoden jälkeen, mutta myös asennemuutos tarvitaan. Pitää ymmärtää, että etteivät naiset ole sen kummempia ihmisinä kuin miehetkään ja parinvalinnassa heille nyt vaan on jaettu paremmat kortit, joten he myös niitä käyttävät.

Toinen asia. Onni ei löydy parisuhteesta. Onni ei itseasiassa löydy yhtään mistään, eikä varsinkaan kestä pidempää aikaa. Meidät "suunniteltu" sellaisiksi, että totumme kaikkeen ja kyllästymme helposti. Elämän ei varsinaisesti kuulukaan olla onnellista, vaan pelkästään tavoitteellista.

Pyri nauttimaan harrastuksista ja omista kiinnostuksista. Muista, että naiset ovat primitiivinen tarve, harrastukset intellektuaalinen tarve. Eli harrastukset ovat sitä mitä sinä oikeasti haluat ja naiset ovat se mitä sinun kehosi haluaa.

Vierailija
38/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksistä kun elämästä ja vapaudesta. Usko jo, ei se seksi ole naissinkulle ykkösvalituksen aihe.

Vierailija
39/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän tuli todistettua Kärsämäellä.

Vierailija
40/104 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän tuli todistettua Kärsämäellä.

Sika nussi tässä tapauksessa miestä.