Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin maahan et ikinä haluaisi matkustaa?

Vierailija
24.01.2017 |

Itselläni on ainakin irak, Afganistan, syyria ja suurin osa lähi-idän maista. Naisten oikeuksien puuttuminen, terrorismin uhka ovat pääsyitä. Pohjois-Koreaan en myöskään haluaisi. Ahdistaisi olla siellä.

Kertokaa omia mielipiteitänne :)

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maihin joissa naisilla ei ole oikeuksia tai lapsia alistetaan esim. Seksityöläisiksi. Maat joissa ei sosiaaliturvaa vaan esim. Terveydenhoito riippuu vakuutuksista. Maihin joissa on järjettömän kovat rangaistukset, jos esim. Aiheutan kuolemantuottamuksen ajamalla ihmisen päälle, baaritappelussa kaadan vastustajan tms.

= Venäjä. Kauhea hinku sulla on kyllä tappaa ja tapella.

Vierailija
62/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intia. 

Likainen, haiseva epähygieeninen kehitysmaa. Naisia raiskataan ja tapetaan. Kaikkia kohdellaan huonosti paitsi miehiä. Miehet on psykologisesti häiriintyneitä. Pakkoavioliittoja lasten kanssa. Köyhyttää, ei koulutusta ja sivistystä.

Hyhhyh. Sinne mua ei saisi vaikka maksettaisiin.

Sitten paikka jonne en menisi, vaikka haluaisin: Etelä-Amerikka

En uskalla, liikaa rikollisuutta ja liian vaarallista. Virheisiin ei ole varaa tai löydät itsesi kuolleena sivukadulta ammuttuna. Mikäs maa se oli kun ranskalaisturisti ajoi väärälle kadulle skootterilla ja löytyi kuolleena. Sillai kai.

Eikö muka yhtään houkuttele hampaiden pesu Ganges-joella??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreaan en lähtisi, sillä en halua viedä kukkia kuolleen diktaattorin muistomerkille. Eihän siellä ole edes oikein mitään nähtävää, mitä nyt joku juche-torni ja iso hotelli. Ja koko ajan joku opas niskassa hengittämässä, hotellista ei saisi poistua ilman lupaa.

Vierailija
64/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaisa, rikollinen ja sotarikollinen Venäjä, vaikka monella tapaa kiehtova maa onkin. En halua tukea heidän toimintaansa sentilläkään.

En minäkään mene enää Usaan, samoista syistä. Venäjälle menen vielä uudestaan, selkeästi pienempi sotarikollinen.

Venäjällä olisi paljon nähtävää, jos se ei vain olisi, no Venäjä.

Ei vielä ensimmäistäkään huonoa kokemusta, monta kertaa olen käynyt. 8 maata käsittävällä reissulla ystävällisimmät ihmiset kohtasin Venäjällä. Jättimäinen maa joss on todella paljon nähtävää.

Vierailija
65/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan huorakaduille katselemaan, miten kauppa käy, kun isomahaiset, vanhat, rumat ukot tiirailee itämaisia neitoja (ja joskus myös lapsia). Intiassa oon käynyt jo neljä kertaa, viimeksi 2011, mutta sen jälkeen on ollut näitä raiskaustapauksia, ehkä pitäisi lähteä jonkun mieskaverin kanssa. En menisi joihinkin Afrikan tai Etelä-Amerikan levttomille alueille. Islanti ois kiinnostava, samoin Espanja.

Vierailija
66/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intia. 

Likainen, haiseva epähygieeninen kehitysmaa. Naisia raiskataan ja tapetaan. Kaikkia kohdellaan huonosti paitsi miehiä. Miehet on psykologisesti häiriintyneitä. Pakkoavioliittoja lasten kanssa. Köyhyttää, ei koulutusta ja sivistystä.

Hyhhyh. Sinne mua ei saisi vaikka maksettaisiin.

Sitten paikka jonne en menisi, vaikka haluaisin: Etelä-Amerikka

En uskalla, liikaa rikollisuutta ja liian vaarallista. Virheisiin ei ole varaa tai löydät itsesi kuolleena sivukadulta ammuttuna. Mikäs maa se oli kun ranskalaisturisti ajoi väärälle kadulle skootterilla ja löytyi kuolleena. Sillai kai.

Ei Etelä-Amerikka nyt noin paha ole! Rikollisuutta ja väkivaltaa kyllä on, mutta normaalilla järjellä varustetut turistit pärjää kyllä ilman ongelmia. Kannattaa vaan kiertää huonot alueet (varsinkin yöaikaan) kaukaa ja pysyä erossa huumeista. M29 ja latino

Vierailija
67/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan pelkästään perinteisistä lomakohteista, niin Tunisia ei jostain syystä ole koskaan kiinnostanut.

Vierailija
68/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irak (Olin siellä vuoden, eikä ikinä enää!)

Afganistan

Iran

Somalia

Syyria

Ja ennen kuin joku tuomitsee rasistiksi, olen muslimi.

Vierailija
69/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irak, Somalia, Afganistan, Syyria ja muut lähi-idän maat, Intia

Vierailija
70/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin lähi-idän maihin missä en saisi kulkea lyhyissä shortseissa ja narutopissa. Siellähän on kamalan kuuma, miksi minun pitäisi pukeutua peittäviin vaatteisiin.

Vierailija
71/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää Ranskaan koska siitä on tullut niin levoton maa, ja kaikkea muuta kuin katolinen. Perheemme myi pois Nizzan asuntomme viime keväänä ja parit muut sukulaiset ja tutut aikovat myydä omansa. Sen jälkeen siellä ollut myös levottomampaa kun mafialaiset levittäytyivät sinne muualta päin Välimerta.

Siiis porukka oikeesti alapeukuttaa tätä vain koska kadehtivat henkilön Nizzan asuntoa :D

Vierailija
72/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA. Ylimieliset jenkit jotka kuvittelevat olevansa maailmannapoja eivätkä osaisi edes paikantaa Suomea kartalla. Ei kiitos.

Osaatko itse paikantaa kaikki USA:n osavaltiot kartalla?

Vierailija
73/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi Taiwaaniahan tai Vietnamstaniin. En myöskään Uzbekinamiin!

Vierailija
74/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afganistan, Somalia, Syyria, Bangladesh ja Itävalta.

Miksi itävalta?

Vierailija
75/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

venäjä

Perustelut?

Vierailija
76/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lähi-itä turvallisuus syistä mutta kauhein maa niistä maista missä olen käynyt 30+ maata ympäri maailman on Turkki ollut kauhein viemäri. Maa yrittää venkoilla turismin varassa mutta turisteille siellä ei ole mitään. Vähän historiaa johon ei pääse kunnolla tutustumaan. Viinaa ja likaisia uima-altaita. Sitten kun lähdet tutkimaan oikeaa turkkia näet että naisten kohtelu on koiraakin kauheampaa ja lähes minnekään ei haluta valkoista turistia paitsi baareihin. Lisäksi 90% kaikesta ruoasta aiheuttaa ripulin.

Vierailija
77/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irak, Somalia, Afganistan, Syyria ja muut lähi-idän maat, Intia

Mulla ois ihan sama lista.

Turistikohteista ei kiinnosta Turkki eikä Tunisia. Egyptissä olen käynyt, mutta en enää matkustaisi sinne.

Venäjä tai Kiina ei oo koskaan houkutellut. Nykyään on varmasti aika paljon maita tai kaupunkeja, joihin en menisi ihan turvallisuussyistä.

Vierailija
78/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua matkustaa yhteenkään muslimimaahan. En Intiaan enkä mihinkään Aasian maihin, en Venäjälle. En yhteenkään suureen kaupunkiin, ne eivät ole rentoon lomailuun suunniteltuja.

Veikkaan että Suomi on halutuimpien matkailumaiden Top 10.ssä ihan muutaman vuoden sisällä.

Mutta vain, jos pysymme tällaisena maana, puhadasta ilmaa, vesistöjä ja erämaata ja asumatonta luontoa tänne tullaan ihastelemaan... että kiitti vaan Sotkamo ja Terrafame...  :/

Vierailija
79/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko liikaa väkivaltaa ja ihmishengellä pieni arvo siellä :D

±Honduras, Guatemala, Venäjä ja hmm :D ainaki ne missä nyt paljon sotaa ja levottomuuksia.

Brasilia, etenkin Rio, ois yks unelmakohteista, mut sinnekkään en lähtis yksin :)

Vierailija
80/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taimaasee ja Intiaan en menisi. Enkä Bangladesh/ pakistan alueille menisi