Mihin maahan et ikinä haluaisi matkustaa?
Itselläni on ainakin irak, Afganistan, syyria ja suurin osa lähi-idän maista. Naisten oikeuksien puuttuminen, terrorismin uhka ovat pääsyitä. Pohjois-Koreaan en myöskään haluaisi. Ahdistaisi olla siellä.
Kertokaa omia mielipiteitänne :)
Kommentit (94)
Jos puhutaan pelkästään ns. turistikohteista niin Bulgaria, Egypti, Tunisia ja Turkkikin siinä rajoilla.
Turkin Alanya on syystäkin Anaalia....
Mihinkään missä on kuuma ja paljon turisteja.
Thaimaahan. Kohtelevat eläimiä niin huonosti!
Vierailija kirjoitti:
USA. Ylimieliset jenkit jotka kuvittelevat olevansa maailmannapoja eivätkä osaisi edes paikantaa Suomea kartalla. Ei kiitos.
Amerikkalaiset ovat yksi maailman kohteliaimpia ja attavaisimpia ihmisia. Miksi Suomen paikantaminen kartalta on kynnyskysymys? Osaatko itse laittaa Rhode Islandin tai Nebraskan oikeille paikoilleen kartalla?
Venäjä siellä toisinajattelijat murhataan, ihmisiä pidetään pimennossa, ei ole sananvapautta, perheväkivalta laillistettiin, poliisit ja virkamiehet ovat arvaamattomia, homoista ei saa puhua positiivisesti, sananvapautta siellä ei ole, katulapsia jotka joutuvat prostituutioon ja lapsia käytetään hyväksi, siellä on myös todella likaista ja köyhää ja katurikollisuutta paljon.
Helpompi olisi luetella ne maat, joihin haluan/haluaisin joskus matkustaa. Voi olla että yhden käden sormet riittäis.
Mä olen ajatellut pysytellä jatkossa Euroopassa. En halua viedä vähiä rahojani yhteenkään maahan, jossa ei noudateta ihmisoikeuksia tai jossa on niin suurta köyhyyttä, että olen siellä kävelevä lompakko. Mulla ei ole mitään syytä olla kaunein ja rikkain, joten pysyn vastedes lähimaissa, missä voi olla nobody. Roposeni saavat myös maat, joissa naiset tunnustetaan osaksi yhteiskuntaa ja heillä on päätösvaltaa omaan elämäänsä, eikä naisia ja lapsia kohdella kuin eläimiä.
Roistovaltio jossa leludemoktatia ja jossa kansa on kuin herkkusieniä, niitä pidetään pimeässä ja syötetään paskaa.