Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin maahan et ikinä haluaisi matkustaa?

Vierailija
24.01.2017 |

Itselläni on ainakin irak, Afganistan, syyria ja suurin osa lähi-idän maista. Naisten oikeuksien puuttuminen, terrorismin uhka ovat pääsyitä. Pohjois-Koreaan en myöskään haluaisi. Ahdistaisi olla siellä.

Kertokaa omia mielipiteitänne :)

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

venäjä

Perustelut?

Roistovaltio jossa leludemoktatia ja jossa kansa on kuin herkkusieniä, niitä pidetään pimeässä ja syötetään paskaa.

Vierailija
82/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sisäoppilaitokseen. Paa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan pelkästään ns. turistikohteista niin Bulgaria, Egypti, Tunisia ja Turkkikin siinä rajoilla.

Vierailija
84/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun

Vierailija
85/94 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Tre

Vierailija
86/94 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin Alanya on syystäkin Anaalia....

Vierailija
87/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa,. Bhutan. Brasilia

Vierailija
88/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään missä on kuuma ja paljon turisteja.

Vierailija
89/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan. Kohtelevat eläimiä niin huonosti!

Vierailija
90/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA. Ylimieliset jenkit jotka kuvittelevat olevansa maailmannapoja eivätkä osaisi edes paikantaa Suomea kartalla. Ei kiitos.

Amerikkalaiset ovat yksi maailman kohteliaimpia ja attavaisimpia ihmisia. Miksi Suomen paikantaminen kartalta on kynnyskysymys? Osaatko itse laittaa Rhode Islandin tai Nebraskan oikeille paikoilleen kartalla?

Vierailija
91/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä

Vierailija
92/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä siellä toisinajattelijat murhataan, ihmisiä pidetään pimennossa, ei ole sananvapautta, perheväkivalta laillistettiin, poliisit ja virkamiehet ovat arvaamattomia, homoista ei saa puhua positiivisesti, sananvapautta siellä ei ole, katulapsia jotka joutuvat prostituutioon ja lapsia käytetään hyväksi, siellä on myös todella likaista ja köyhää ja katurikollisuutta paljon.

Vierailija
93/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi olisi luetella ne maat, joihin haluan/haluaisin joskus matkustaa. Voi olla että yhden käden sormet riittäis.

Vierailija
94/94 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut pysytellä jatkossa Euroopassa. En halua viedä vähiä rahojani yhteenkään maahan, jossa ei noudateta ihmisoikeuksia tai jossa on niin suurta köyhyyttä, että olen siellä kävelevä lompakko. Mulla ei ole mitään syytä olla kaunein ja rikkain, joten pysyn vastedes lähimaissa, missä voi olla nobody. Roposeni saavat myös maat, joissa naiset tunnustetaan osaksi yhteiskuntaa ja heillä on päätösvaltaa omaan elämäänsä, eikä naisia ja lapsia kohdella kuin eläimiä.